04 Eylül 2013

HOŞGELDİN SONBAHAR

Hangi mevsimi çok seviyorsun? diye sorsanız ;
çocukken YAZ, denize gireceğim için,
gençken  İLKBAHAR , okulların tatil olması yaklaştığı için derdim.

Ama şimdi  SONBAHAR'ı seviyorum.
Sıcaktan çok, hafifçe üşümeyi,
Yakıcı güneşten çok, güneş olup da bunalmamayı,
Yapraklanan ağaçlardan çok, sararmaya başlayan yaprakları,
Askılı bluzlardan çok, üzerine alınan hırkaları,
Sandaletlerden çok , spor ayakkabıları,
Masmavi gökyüzünden çok, bulutların çokluğunu,
Çarşaf gibi  denizlerden çok, dalgalı olmalarını
Sıcaktan kıpırdamayan  perdelerden çok, rüzgarda uçuşan perdeleri,
Pikelerden çok, polar battaniyeleri,
Çantalara giren şemsiyeleri,
Kot ceketleri,
Rengarenk çorapları seviyorum.

Kimbilir belki de :

Açılıp ferahlamaktan çok, kapanıp içe dönmeyi seviyorum.


Hoşgeldin Sonbahar.....

19 yorum:

Bizim Mutfak-Aysel dedi ki...

Ben de ilk baharcıyım.Doğanın uyanması yeşillenip çiçeklenmesi, kim bilir baharda doğduğumdan mıdır nedir. Ama yazı da severim denizden dolayı :) Yine de hoşgelmiş sonbahar, her mevsimin ayrı bir güzelliği var. Sonbaharın turuncuları da ayrı güzel... Sevgiler...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Hiç sevemedim şu sonbaharı bana hüzünü hatırlattığı için mi koca bir kış var önümde dedirttiği için mi bilemiyorum ama sevenlerede gıpta ediyorum. Sevgiler Nazlıcım..

mehtap dedi ki...

sonbahar beni hüzünlendiriyor, ben sonbahar yaşında ama hala ilkbahara aşık , yazın göbeğinde doğmuş bir kadınım. Güzel bir yazı olmuş, sevgiler...

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Aysel
En azından bir şans vermişsin Sonbahar'a :))))) renkleri güzel olduğu için:)))
teşekkürler, sevgiler

---Sevgili Mineciğim
Doğru kışın habercisi gibi Sonbahar. Ama acaba 'hüznü' ona yapıştırımışızda ondan mı sevmiyoruz.
Yorum için teşekkürler, prensese ve sana kocaman sevgiler


---Sevgili Mehtap
Yazımı beğendiğin için teşekkürler,sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sen hep bişilerin altına saklanmayı seviyosun benceeeeeeeeee :)))

Sobeeeeeee !!
:)))))))))))))))

NzlGl dedi ki...

Nunummm :)))))))
ne diyeyim ki ....
yine bildiniz :))))))
sobelenmenin keyfini yaşamaya gidiyorum :))))

Sengül Öncel dedi ki...

BANA DA YAZ HARİÇ HEPSİ UYUYOR HER HALDE
BEN SICAĞA HİÇ GELEMİYORUM
AMA SONBAHARI ÖYLE GÜZEL ANLATMIŞSINKİ GÜLÜM ANLATAMAM
ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sengül'üm :) sağolasın :)

Tombul Tarifler dedi ki...

hoş gelmiş sefa gelmiş sonbaharımız
sonbaharı sevmem aslında ben
ilk çocuğumu kucağıma verdiği için seviyorum biraz
ama renk cümbüşü güzel oluyor hele de dağlarda
mutlu pazarlar ablacığım

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhaba canım,
Nedense sonbahar bana hüznü çağrıştırıyor.
Ben ilk bahar ve yazı çok sevmeme rağmen.Sonbaharı o kadar güzel anlatmışsınız ki.Sevmemek mümkün mü?
Sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldiniz Seval hanım :)
teşekkürler,

Hayattan Azıcık dedi ki...

Herhalde en çok sevdiğim şey mutfak sohbetleri uzun zaman gezinmediğimden sizin bloğunuza ziyarete gelememişim geç olsun güç olmasın dimi ama :) Ben illaki kış diyen biri olarak Bodrumda oturma kararıma hala anlam veremeyenlerdenim. Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Bende çok severim mutfak ve masa sohbetlerini :)
Hoşgeldiniz , sefalar getirdiniz, sevgilerimle

yemekbiraşk dedi ki...

canımmmm merhaba, biliyorum geldin, sordun ben biraz hayırsızım galiba kusura bakma emi? kışı sevmem, sonbahar da habercisi o yüzden onu da sevmem :) ileride ne olur onu da bilmem :) sevgiler canımmm

NzlGl dedi ki...

Hiç hayırsızlık olurmu canım benim merak ettim yalnızca....
sen sonbaharı , kışı sevme olsun hayatın hep yaz gibi olsun , çok sevgiler, teşekkürler

öykü dedi ki...

ben de senı cok sevıyorum:)

NzlGl dedi ki...

Cansın ..... teşekkür ederim....

Armina dedi ki...

Ne güzel yazmışsın Nazlı abla sonbaharı çok güzel anlatmışsın. Yazı sevmem, sonbaharı çok severim.

NzlGl dedi ki...

İşte benim gibi NET sonbaharı seven bir kişi daha :)
Teşekkürler Arminacığım , sevgiler