23 Haziran 2013

ÖMÜR.....

 
Ben
babasının  ' Nazlıgül'ü'
annesinin 'Nazooooo'su'
kızının 'Nazogül'ü'
oğlunun 'Nazliiiiiguuuuuuulllllll' ü
sevdiklerinden kiminin 'Nazlı'sı'
kiminin 'Nazo'su'
kiminin 'Nazlım'ı '
blogcuların Nzlgl

bana ayrılan hayat kitabının bir sayfasını daha çevirdim.
Yine bembayaz bir sayfa çıktı karşıma.
Üzerini doldurmak bana kalıyor. Aslında kader doldurmuş!!!!!! onu da ben üzerinden geçeceğim:))))))
Değiştirebileceklerim olabilir mi ? bilemem ama dileyeceğim birkaç şey var.

Umuyorum ve tüm kalbimle diliyorum ki o sayfada sağlık ve huzur en başa yazılsın. Sevdiklerim , değer verdiklerim ve beni sevenlerle geçecek bir ömrüm olsun.
Bu yıl benim için , çocuklarım , arkadaşlarım, dostlarım ve ülkem için hayırlar getirsin.


Kimseye eyvallahım, minnetim olmasın.
Teşekkürüm olsun, hatırım olsun....
Kalbim hep açık , içindeki sevgim bol  olsun. Hüzünler olsun ama az :) sevinçler çok çok olsun.
Hayat gözyaşı olmadan olur mu? Ama sevinç gözyaşları olsun  ardından kahkahalar gelsin.
Kırgınlık az olsun ama küslük olmasın.
Korkular olsun ama başa çıkma gücü daha çok olsun.
'İyikiler' çok 'keşkeler' az olsun.
Şükürler, dualar, tövbeler bol olsun.

Damak zevkim azalmasın. Ama kilolarda gelmesin.:)))
Saçlarımda çoğalan beyazlara , yüzümde çoğalan çizgiler eklensin. Ve ben onları yaşayabildiğim için şükredeyim.
Çılgın düşüncelerim azalsın. Senelerdir çok istediğim ama bir türlü  yapamadığım paten kayma fikrinden vazgeçeyim . Bisikletle idare edeyim.
Hatta mümkünse motorsiklet alma fikri hiiiiç mi hiç aklıma gelmesin :))
Yine maçlara gideyim. Yırtılan boğazım, kısılan sesim için yine doktorlara koşayım :)
Son aylarda mesafeli olduğum ara ara beni yoklamaya gelen sinirlerimden rica ediyorum, lütfen  benden uzak durmaya devam edin. Hem siz hem ben biraz nefes alalım.
Yine çok sıkıldığımda, bunaldığımda soluğu annem ve babamda alayım.

Son iki üç yıldır çevremdekilerin söylediği gibi 'Bir daha dünyaya gelmeyeceksin Nazlı lütfen bundan sonra kendine bak' cümlesindeki 'kendine bak' kısmını hayata geçirmek,
'Önce Ben' olabilmeyi başarmaya çalışmak bu seneki yapacaklarımdan olsun.

Tüm mevsimlerde papatyalar açsın  :))))) (Nasıl olacaksa:))))
Okumaya başladığımda biran önce bitirmeye çalıştığım kitaplarımı okumak için isteğim olsun.
Küçük bir bavul ve sırt çantasıyla çıkabileceğim geziler olsun.

Kızım , oğlum sağlıklı ve mutlu olsun. Ben onlar farketmeden hep yanlarında olayım....

İstemenin sonu yok ......
Ama yazıya son gerek....

Benim ÖMRÜM işte böyle olsun....

 
Sevgilerimle

Nazlı Gül


14 yorum:

birtutamkekik Ayşegül Atılgan dedi ki...

Mü'min,kulluk elbisesi günahlar ile yıprandığı vakit,onu tövbe ipliği ile dikebilendir...

inşallahh, günahlarımızın affına vesile olsun beraat gecemiz...

duaların da hatırlanmak dileğim ile..
hayırlı kandiller...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


O zaman ömrün bahar olsunnnn :)))
şu mübarek günde tüm dileklerin hayatına dolsun Nazlım..

Nice güzel yıllara bizle olasın
:))

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

HER ŞEY AMA HER ŞEY GÜZEL GÖNLÜNCE OLSUN...OLSUN Kİ ARKANDA GÜZELLİKLERE GELMEK İÇİN ÇIRPINAN ÇOK...İLK BEN
HİÇ BİLMEM BEN BENİM HAYATIMI... BİZEDE HABER VER ARA ARA...YAŞADIĞIN MUTLU GÜNLERDEN...SEVGİLERİMLE

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Ayşegül
Dualarım hep önce herkes sonra benim içindir. Ama bu gece 'özel' senin içinde olacaktır.
İyi kandiller, teşekkürler


---İşte benim gönül sultanlarımdan Sevgili Nunum
bu ne güzel dilekler böyle....Hepsi için AMİNNNN diyorum ama hep sizlerle hep sevdiklerimle beraber, çok teşekkürler


---Sevgili Mutluluklar Sokağı
Sizinle beraber benimde dileklerimiz kabul olsun. İşte en büyük mutluluklardan biri bu . Güzellikleri paylaşabilmek, birbirimizin kalbine dokunabilmek hiç görüşmesek de.....
sevgilerimle, herşey gönlünüzce olsun

hasret senfonileri dedi ki...

Hatırlanmanın o ezeli mutluluğunu hep yaşamanı .. ve hatırlamanın yürek burkmayan cinsinden, gizli saklı olmayanından, utanılmayan, pişmanlıkları küfesinde taşımayanından olmasını diliyorum. Dertleri zevk edinmeden!!! herkesten ve her şeyden çok kendini sevip, yaşamın kıymetini bilmeni diliyorum ömrüne eklenen bu yıl
hmm... bi de... seni çok sevdiğimi unutmamanı :) :)

derya SEZGİN dedi ki...

Nazlım Rabbim sağlık,huzur,mutluluk ve bereket dolu güzel bir ömür nasip etsin sana...
Bu mübarek gecede Beraatini kazanan kullardan olmak dileğiyle hayırlı kandiller,sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Ne kadar güzel dileklerde bulunmuşsunuz Gülsen hocam ama benim gözüm hep son cümlede kaldı yüzümde kocaman bir gülümseme yüreğimde kocaman bir sevgiyle.....
Bende sizi çok seviyorum

NzlGl dedi ki...

Amin benim güzel Deryacığım, Allah hepimize sağlık , huzur ve mutluluk versin, dileklerimizi kabul etsin, çok teşekkürler canım

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ne güzel dile getirmişsin dileklerini dilerim hepsi kabul olsun.
Ailenle sağlıkla, huzurla, sevgiden geçen bir yıl olsun inşAllah.
Bence de motosiklet ve paten kayma fikri hiç aklına gelmesin, bisikletle idare et kuzum.:)
Sevgiyle kal.

öykü dedi ki...

sıcacık
kocaman sarılıyorum sana

omrun cok güzel olsun

tum dıleklerın kabul olsun

ben de bunu dılıyorum senın ıcın

canımsın benım

Sengül Öncel dedi ki...

NAZLIIIIIM
NAZLI GÜLÜM
LÜTFEN SEN HEP YAZ
SENİ OKUMAKDAN O KADAR KEYİF ALIYORUMKİ ANLATAMAM
BİR İNSANBU KADARMI GÜZEL ANLATIR DUYGULARINI
SONRA NE ÇOK ORTAK NOKTAMIZ VAR
BEN MALESEF BİSİKLETE BİLE BİNEMİYORUM EN BÜYÜK PİŞMANLIĞIM
BU YAŞDAN SONRADA ÖĞRENİLMEZKİ
ARTIK BU ZEVKDEN KUSUR KALACAĞIM
HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN Bİ TANEM

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Birgül hanım
yazılarınızdan , hitabınızdan sizi tanıdığım kadarıyla o paten ve motorsiklet kısmını okurken gözlerinizi açtığınızı tahmin ediyorum:))))))
Ve bu halinizi düşündükçe sizi daha da çok seviyorum.....
Çok teşekkür ederim, sevgilerimi gönderiyorum size


---Bu yıl yapacaklarım arasında Seninle oturup uzun uzun konuşmak o güzel yüreğini hissetmek ve sana kocaman sarılmak var Öykücüm
bak haberin ola:)))))))
Çok teşekkür ederim canım,


---Seyyahım
canım çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum böyle düşündüğüne. Birşeyler dökülüyor işten parmak uçlarından.... Ama onları anlayabilmek, hissedebilmekte çok önemli bu bakımdan çok şanslıyım ben.
Benim paten kaymak senin bisiklete binmek aklımızdan çıkmayacak demek ki :(((((((
İnşallah sadece bunlar olur üzüntümüz,
teşekkürler kocaman sevgiler canım

neseersoy dedi ki...

Epey zaman geç kaldım ama bu yazını ara ara tekrarlamanı rica edeceğim , herkes en azından bir yerlerinde kendilerinden bir parça bulabilir.
Mutluluk , Güleryüz ve sağlık hep seninle ve sevdiklerinle birlikte olsun.
Sevgi ile kucaklıyorum.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Neşecim , beğendiğine sevindim, söz ara sıra tekrarlayacağım :))))))