15 Haziran 2013

EN GÜZELİ 2

Baba olmak ne demek bilmiyorum ki yazayım. Ben yazsam yazsam ancak BENİM BABAMI yazarım. Nasıl mı?

Nazlıgül'ün babası olmak;
Evlerinin direği olmak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Güzin'in bir tanesi, Nazlıgül'ün herşeyi  olmak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Hayatta dürüstlüğün ve hak yememenin  en güzel örneğini vermek demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Atatürk'ü , vatanı ve bayrağı çok sevmek, hasta yatağında bile saygı duruşunda bulunmak için ayağa kalkmak demektir.
 
Nazlıgül'ün babası olmak;
2-3 yaşlarında hergün işe giderken arkasından ağlayıp 'bugün senin yerine annem işe gitsin sen benimle kal ' diye ağlayan bir kıza sahip olmak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Kızı hastalandığında eve gelen doktordan daha çok kızının üstüne eğilip ne olduğunu anlamaya çalışmak ve bu yüzden doktorun muayene etmesini engellemek demektir :)))))

Nazlıgül'ün babası olmak;
Kendisi koyu Beşiktaş'lı olmasına rağmen, abisinin, kızını Fenerbahçe'li yapmasına göz yummak, sırf saygısından birşey söylememek ve kızının çılgın bir Fenerbahçe taraftarı olmasına ses çıkarmamak  demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak
Onu çok  şımartmak ,durmaksızın  naz yapmasına göz yummak  demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Dünya bir tarafa kızı bir tarafa olması demektir.

Nazlıgül'ü babası olmak;
Onu el üstünde tutmak han dediği yere han, hamam dediği yere hamam kurmak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Haftasonları beraber gidilen deniz kenarları demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak
Kalp spazmı geçirirken bile kızına lahmacun almak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Kızını dürüst, güvenilir ve sözünde duran bir kişi olarak yetiştirme çabası içinde olmak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Onun gösterisine, folkloruna, sporuna koşarak gelmek, en önde oturmak , kızının gözlerine bakıp onunla ne kadar gurur duyduğunu hissettirmek demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Anneden gizli gidilen yerlere izin vermek demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Anne 'hayır' dediğinde asla itaraz etmemek ama Nazlı yokken annenin ifadesini almak demektir :))))))))

Nazlıgül'ün babası olmak;
Annesine 'ben senden önce öleyim ki kızımın düzeni bozulmasın , ben ona senin gibi bakamam o rahat etsin' diyebilecek kadar kızını sevmek demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
Nazlı kendiğini bildiğinden beri 'ben 50 yaşında öleceğim' deyip sözünde durmak demektir.

Nazlıgül'ün babası olmak;
O giderken insanların gelip ' Kızım çok dürüst bir baban vardı senin' demeleriyle kızına en güzel mirası bırakmak demektir.


Babasının Nazlıgül'ü olmak ise:

Böyle mükemmel bir babaya sahip olduğu için Allah'a sonsuz şükretmek, daima gurur duymak demektir.

Erkek torununun gün geçtikçe dedesine benzediğini görüp  ona her baktığında burnunun sızlayıp kalbinin cız etmesi demektir.

Ve babasını, annesini gün geçtiktçe çok ama çok  fazla özlemek demektir.


Baba olmayı hak edenlerin Babalar Günü kutlu olsun.

Sevgilerimle

Nazlı Gül


12 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


Burnumuzun direğini sızlattın Nazlım..

Daha güzel ne yaşanabilirdi ki ??

Allah gani gani rahmet eylesin..

Torunu da kendi evlatlarından hayattayken bunları duyup yaşayabilsin sağ sağlıkla..

Çok sevgiler canım benim

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
böyle bir babaya sahip olmak ne özel bir şey. Elbette babalar hep özel ve sevgi doludur ama bazı babalar böylesine muhteşemdir. Ne mutlu sana öyle bir babanın evladı olmuş ve bu güzellikleri yaşamışsın. Oğulcuğunun da öyle bir baba olacağından eminim.
Yattığı yer nur içinde olsun.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nunucuğum
Ne güzel şeyler yazmışsınız :) Çok teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum size....

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım
evet gerçekten muhteşem bir babaydı. Teşekkür ediyorum bu güzel yorumunuz için. İnşallah oğlum da böyle bir baba olur,
sevgilerimle

derya SEZGİN dedi ki...

Nazlımmmm yüreğine sağlık beni yine ağlattın...Bundan daha özel anlatılamazdı mekanları Cennet olsun
öpüyorum...

NzlGl dedi ki...

Deryacığım
teşekkür ederim canım amin, sevgilerimle

Seyyah Gül dedi ki...

AH NAZLIM YİNE YAPTIN YAPACAĞINI
BENİ BU GÜN AĞLATMAYI BAŞARDIN
CANIM BENDE SENİN BABAN GİBİ BİR BABAYA SAHİBİM
AMA BİR İNSAN ANCAK BU KADAR GÜZEL ANLATIR DUYGULARINI Bİ TANEM
ALLAHA EMANET OL

NzlGl dedi ki...

Seyyahım
Allah babana sağlıkle uzun ömürler versin ve başınızdan eksik etmesin.
Teşekkür ediyorum güzel yorumun için
sevgilerimle

hasret senfonileri dedi ki...

Nefis bir anlatımdı Nazlım.. Bu kadar sade ve bu kadar içten olur ancak bir babaya özlem.. O dimdik duruşunun satır aralarında hiç kesilmeyen hıçkırıklarını duydum.. Ne mutlu BABA gibi babalara.. ve onun mükemmel evlatlarına..

NzlGl dedi ki...

Sevgili Gülsen hocam
sizin o 'hıçkırıkları' duyacağınıza o kadar emindim ki....
çok teşekkür ederim,

Adsız dedi ki...

Canım yazılarını okuduğumda içimde unutulmaya başlayan bu zamanın insanlarının artık sahip olmadığı o zarif,duygusal ve ne mutlu ki bizlere nasip olan olağan üstü asil duyguları hissediyorum.Başta benim olmak üzere birçok insanın o kadar ihtiyacı var ki yani açız bu tür güzel yazılara.Lütfen kardeşim yaz da çocuklarımızın sana olan sevgisine bir de böyle katkıda bulun.Ne olur bu güzel anlatımınla bir KİTAP istiyorum,samimiyetimize dayanarak.Seni çok öpüyorum.Handan

NzlGl dedi ki...

Handanım ...

Kitap mı? Yok o kadar değil. Ben bilirim haddimi.
İşte ara ara duygular çoğalınca böyle parmaklarımın ucundan dökülüveriyor.
Bilgisayarda idare edeceksiniz başka yolu yok.

Çok teşekkür ederim canım kardeşim,
bende seni ve kızlarımı çok öptüm.

sevgiler