16 Mayıs 2013

SİZDEN BİR RİCAM VAR....

Herkese iyi kandiller diliyorum.
Allah bize hayırlı olacak tüm dualarımızı kabul, günahlarımızı af etsin.


Sizlere Konya gezisini anlatırken  çocukluk arkadaşlarımdan bahsetmiştim. Arkadaşlığımız kırk yılı aşıyor:))))

Bazen tek başımıza, son yıllarda beraberce nice zorlukları, sıkıntıları paylaştık. Birbirimize destek olarak bir çoğunu atlattık.

BUGÜN;

Bir sıkıntıyı daha inşallah atlatacağımız bir gün. Arkadaşlarımdan bir tanesi öğleden sonra bir operasyon geçirecek.
Ve biz, sevdiklerimizin dualarıyla beraber, uzaklardan, bizleri tanımayan insanlardan gelecek dualara da ihtiyacımız olduğunu ve bu duaların da çok geçerli olduğuna inanan kişileriz.

Bu yüzden sizden ricam lütfen dualarınızı, şifa dileklerinizi arkadaşıma gönderin.
Herşeyin iyi olacağını,
bize söylenenden farklı bir şeyle karşılaşmamamızı,
bu sıkıntıyı da hayırlısıyla atlatmamızı dileyin ne olur.

Arkadaşlarım ve kendi adıma teşekkür ediyorum. Allah razı olsun.

Sevgilerimle

NazlıGül

HAMİŞ:

Çok şükür ameliyat bitti. Ve binlerce şükür bize söylenenden daha iyisi oldu:))))
Sıkıntının büyüğü gitti. Tabii süreç uzun. Olsun o da geçecek inşallah.
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. 
Hem kendi adıma hem arkadaşım adına...
Sağolun, varolun......

10 yorum:

Vladimir dedi ki...

Allah arkadaşınıza şifalar versin. Dilerim kolaylıkla gelmiş geçmiş olsun.

mehtap dedi ki...

geçmiş olsun umarım arkadaşınız başarıyla, sağ salim atlatır operasyonu, şifalar diliyorum...

Flame dedi ki...

Acil şifalar diliyorum ve kandilini kutluyorum Nazlı ablacım.

Sevgiler,
Alev

absalom dedi ki...

nazlıgül tez zamanda sağlığına kavussun arkadasın...
iyi dileklerimi gonderiyorum akdenizden.

senin arkadasın benim arkadasımdır.

allah sifa versin.

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim Vladimir


---Sevgili Mehtap teşekkür ederim,


---SAğol Alevim, sevgiler


---Absolom
amin inşallah
birkaç ay sürecek tedavi süreci var ama önemlisini atlattık.

Çok teşekkür ederim.

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Nazlıcım vakitsizlikten yeni okudum satır başlarında inşallah iyi geçmiştir dedim sonunda da iyi haberi okudum inşallah çok daha iyi olur bu mübarek gecede tüm dualarım şifa bekleyenlere olsun sevgiler..

yemekbiraşk dedi ki...

nazlıcımm çok geçmiş olsun acil şifalar.. hayırlı kandiller canım sevgilerimle..

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Allahım dert verip derman aratmasın NzlGl'cüm.Bende acil şifa dilerim.

NzlGl dedi ki...

---Mineciğim çok teşekkür ederim canım. Dualarınız yerini buldu. Bugün daha da güzel haberler aldık.Allahım herkese şifalar versin. sevgilerimle


---Sevalim teşekkürler sevgiler canım


---Amin Birgülcüm. teşekkürler

ŞEBNEM KOKAL dedi ki...

Nazommm senin şahsında dualarıni ve iyi dileklerini gönderen tüm arkadaşlarına binlerce teşekkür ederim. Insanın senin gibi can dostu varsa ve tanıyan tanımayan onlarca yüreğin enerjisini aldiysa kim korkar hain kurttan. :)))