22 Mayıs 2013

KAPALIYIZ ............


Resim rezervlerim dolmuş :( 
Bu yüzden resim ekleyemiyorum dolayısıyla tarifte giremiyorum.
Size ters doğduğumu söylemiştim ya . Günlerdir tarifler duruyordu. Şimdi eklemek istiyorum olmuyor:))))
Ne yapacağım, nasıl yapacağım, bunlar için yardım isteyeceğim kesin de kesin olmayan NE ZAMAN :( olacağı.

Açıkçası kafamda bu problemi çözmek için henüz bir boş yer yok:)

Bu yüzden tarif girme olayında KAPALIYIZ.....

Yazı isterseniz olur.

Ama sizleri ziyaret etmemem diye birşey söz konusu olamaz.

Haberiniz ola......



Sevgilerimle

Nazlı Gül


17 yorum:

derya SEZGİN dedi ki...

Nazlımmm o sorun geçici daha önce ben ve birçok arkadaşım yaşadık.Ben çözü
mü resim url'si alıp yükleyerek çözdüm sorun düzelene kadar:)))Sakın kapalı olma öpüyorum...

NzlGl dedi ki...

Canımmmmm
Deryacığım

ne güzel bir haber böyle çoook teşekkür ederim bende sabırla !!!!!! beklerim o zaman :)))))

öpüyorum canım

birtutamkekik dedi ki...

şu sorunlar olmasa ne iyi olurdu,şevkini kırıyor insanın..
umarım tez vakitte çözümlenir ablacım..
öperim

NzlGl dedi ki...

Aynen katılıyorum canım umarım düzelir, sevgiler

Yaşamın kıyısında dedi ki...

resim rezervi dolmasını hiç bilmiyordum Nazlım.
Dediğin gibi bir yolu vardır tabi.
Mutfak için de
sende şimdilik yazı yaz gülüm bizde okuyalım:)
sevgiler

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nur hanım
bende yeni öğrendim ve aklım hiç almadı. İnşallah düzelir diye bekliyorum.
Teşekkür ederim, sevgilerimle

MAZES dedi ki...

eğitim şart ,biraz geç geldi bu bilgisayar ,kafalar basmıyor ,ne desem ki ?

NzlGl dedi ki...

Mazesim eğitim olsada kafanın içinde OLUR olması şart bence:)))))))))
sevgiler

Aysel dedi ki...

Hoşbuldummm. Çok teşekkür ederim Nazlıgül Hn. Her ne kadar sessiz kalsam da sizleri takipteyim. Sevgiler…

Umut Sepetim dedi ki...

Ablacım Derya ablamın dediği gibi, bu çözümlü bir sorun,üzme tatlı canını:)
Sanırım hepimiz dönem dönem yaşıyacağız bunu,inşAllah en kısa sürede atlatırız.
Öpüyorum seni :)

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Aysel hanım tekrar hoşgeldiniz ne iyi ettiniz, sevgiler


---İnşallah Zeliham :) bende seni çok öptüm canım, sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ayy bende yaşadım :))
ne kederdi yarabbim..

geçici canım..
:)

NzlGl dedi ki...

Sevindim Nunucuğum

ehhh geçmesini beklemek zorundayız:)))
sevgiler

neseersoy dedi ki...

Nazlıcım , ben de aynı sorunu yaşadım , şimdi fotoğrafları Picasa'dan ya da direk telefondan yüklüyorum. Sevgiler canım moralini bozma :-)

NzlGl dedi ki...

Neşecim ben zaten Picasa'dan ekliyordum ama demek ki bir yerde yanlışlık yapıyorum :( bulacağız bir yolunu inşallah,
sevgiler canım

coraline dedi ki...

fotografları yüklerken boyutlarını küçültürseniz size ayrılan hafızayı doldurmamış olursunuz.fotografları çektiğiniz haliyle yayınladığınızda foto boyutları fazla oluyor, bu nedenle doluyor limitiniz.boyutları küçültürseniz bir daha yaşamazsınız zaten büyük boyutlu ve çözünürlüklü foto yüklemeye gerek yok bloga :)

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim coraline
en kısa zamanda deneyeceğim,