04 Mayıs 2013

HEPİNİZE BOL ŞANS, BOL BEREKET OLSUN :)

Hıdrellez , Türk Dünyasında kutlanan mevsimlik bir bayram. Yazın başlangıcı olarak kabul ediliyor.
Hızır ve İlyas peygamberlerin yeryüzünde buluştukları tek gün olarak bilinip ikisinin isminden yola çıkılarak 'Hıdrellez' diye adlandırılıyor.

Yaygın bir inanca göre Hızır, hayat suyu içerek ölmezliğe ulaşmış, zaman zaman özellikle bahar da  insanlar arasında dolaşarak zor durumda olanlara yardım eden,bereket dağıtan, Allah katında ulu, ermiş bir peygamberdir. Hızır'ın hüviyeti ve zamanı belli değildir. Baharla gelen taze hayatın sembolüdür.

Her sene olduğu gibi bu senede yiyecek kaplarınızın , cüzdanlarınızın ağızlarını açık bırakın. Ne istiyorsanız küçük bir maketini yapıp veya bir kağıda çizip kırmızı kurdeleye bağlayıp gül ağacının ya dalına asın ya dibine koyun.

Ve tabii ki Allah'a dua edip tüm isteklerinizin HAYIRLI olanlarının kabul görmesini dileyin.

Nazlıgül bu sene tembel :(
Bahçeye inmeye üşendiğinden yarın (pazar günü) bir saksı gül alıp dileklerini ona bırakacak :)

Ve yaptığı duasında;
sizler için , tüm sevdikleri, arkadaşları, dostları  için, önce SAĞLIK ve HUZUR sonra bol bereket ve bol şans dileyecek....


Sevgilerimle,







8 yorum:

absalom dedi ki...

ben gül ağacınına gomdüm bu sabah:))

aslında bilmiyodum geçen sene oğrendim bu adeti...
ilginç hosuma gitti.

soylenmiyecek ama dimi yazdığımız dilek:)))

öykü dedi ki...

tum dıleklerın kabul olsun nazlıgulcum


ne dılegın varsa hepsı olsun dılıyrum:)

yildiz dedi ki...

Bütün dileklerin kabul olsun NazoGülüm.....
Ilk zamanlar ben de istediklerimin resmini ciziyordum ama,simdi yalnizca dua ediyorum.Rabbim böyle de görüyordur nasil olsa:))
sevgiyle ve dostca kal...

NzlGl dedi ki...

---Bence bu işi bu gece yapacaktın absalom :)))))
neyse niyet önemlidir diyelim kabul olsun inşallah :))))

---canım öyküm amin , hepimizin duaları kabul olsun inşallah :))))


---Amin yıldızım
ya aslında hıdrellezin bu adetleri hoşuma gidiyor, yazmalar, çizmeler , kırmızılar falan
yoksa bende sen gibiyim dua yeter biliyorum.

hayırlı geceler , tüm duaların kabul olsun.....

MAZES dedi ki...

canım dileklerin kabul olsun ,ben neredeyse yıllardır dileklerimi kabulünü görüyorum çok şükür ,Allah herkesin dileklerini kabul etsin .

hasret senfonileri dedi ki...

Hıdırellez dilekleri... aklıma geldikçe güldüğüm bir anım var ama buraya yazmam imkansız.. seni ilk gördüğümde anlatabilirim unutmazsam!!! :) Ama bu yıl hayatımdaki ilk muhteşem Hıdırellez duasını yaşadım.. Torunum İmge annesinin babasının kendisinin ve benim adaklarımızı yazıp yaptığı resimlerle süsleyip benim gül ağacına mandalla iliştirdi..
:)))

NzlGl dedi ki...

AMin Mazesim, ne mutlu sana inşallah benimkilerde gerçekleşir , sevgiler

NzlGl dedi ki...

Gülsen hocam inşallah en kısa zamanda yine beraber oluruz da hatırlatırım size :)))))
Mutlaka ama mutlaka İmge'nin yazdıkları kabul olacaktır, çok sevgiler