17 Mayıs 2013

HAYAT

Hayat,

sağlıklı nefes alabilmek ve
o nefesi sağlıkla verebilmekten ibaret aslında.

Zorluklar, sıkıntılar, acılar bunların yanında, sevinçler ve mutluluklar var ama bunların hepsini  yaşayabilmemiz için de o 'nefes' e ihtiyacımız var.

Çoğu zaman basiretimiz bağlanıyor, gözümüz kör , kulağımız duymaz oluyor:(
Bir hay-huy içinde yaşamaya çalışıyoruz. Bazen ben 'ne yapıyorsun Nazlı' diye sorduklarında 'gün dolduruyorum' diyorum kızıyorlar bana arkadaşlarım.
Yalan değil ki. Günümüzü dolduruyoruz.

Önemli olan 'o günü' sevdiklerimizle ve bizi sevenlerle birlikte geçirebilmek.
Ben sevdiğim insanlar , değer verdiklerim etrafımda olduğu sürece mutluyum, huzurluyum. Dilerim Allahım bana böyle bir ömür versin.


Bu arada :
biraz önce arkadaşımın doktoru gelmiş. Ve 'beklediğimden çok daha iyi bir operasyon geçirdiniz herşey çok iyi' demiz .  Şükürler olsun.
Dualarınız kabul oldu. Hepinizden Allah razı olsun.

Hepimize sevdiklerimizle beraber olacağımız sağlıklı nefes dolu bir ömür dilerim.

Sevgilerimle

Nazlı Gül




8 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


Sana katılmıyorum Nazlım !!
Gün doldurmak herkes için geçerli elbet, ama beklentisi olmayan, amaçlarına ulaşamamış, gayesiz, hayatı baktığını göremeyenler içindir aslında O terim !!

Ya kader mahkumları söyler :(( ya da hayattan ümidi kesilenler :((

bence sen birikimlerinle hayata en yakışan narin kişilerdensin !
En büyük rahatsızlığım ise :
'' kendini hor görmen !! kendine yanaşamaman :((
Oysa bir el versen , O ruh sana neler katar
:)))))))

Arkadaşına dularımı gönderdim..
Hayat hepimize gülümsesin ..
Çok geçmişler olsun

NzlGl dedi ki...

Ahhhhh canım Nunucuğum

Başka birşeyler anlatırken yazdığım bir cümleden ne de can alıcı bir yorum çıkartmışsınız.w
Ve her zaman ki gibi doğru:(
Küpelere yenisi eklendi:))))
Merak etmeyin sakın. Çook daha iyiyim. İNşallah daha da iyi olacağım.
Arkadaşım adına teşekkür ederim, İnşallah geçecek

sevgilerimle ,iyi akşamlar diliyorum

öykü dedi ki...

Nazlıgulcum


kesınlıkle hep cok ıyı ol..

ıyı haberlerını alayım daıma..


tersını ne konusmak ısterım ne dusunmek..,


Ve sana kocaman sarılmak ısterım:)

NzlGl dedi ki...

Bendeeeeee canım Öyküm :) bende isterim. En kısa zamanda bunu gerçekleştirmeliyiz.
çok teşekkür ederim ....

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Öncelikle arkadaşına çok geçmiş olsun
Gün doldurmak olmasın yaşam Nazlım günü doldurmak olsun.
Ben hep bunu diler ve isterim. Korkarım boşa geçen güne tabi sağlık en başta olması çok önemli.
ama bu arada günü dolu geçireceğim diye de çok yoruluyorum oda ayrı bir şey:)
Sevgiler canım...

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ediyorum Sevgili Nur hanım , inşallah daha iyi olacak arkadaşım.

Hani bazen dibe batarsınız ya işte o zamanlar benim için 'gün doldurmak' oluyor:(
Ama daha iyi zamanlarımda dediğiniz gibi 'günü doldurmaya ' çalışıyorum

İnanın boş boş oturmak daha da yorucu oluyor. Varsın biraz yorgunluk olsun ama durgunluk olmasın:)
sevgilerimle

absalom dedi ki...

nazlıgülllll:))

efenim kesinlikle sana katılıyorum hayat bir nefestir sadece bu kadar basit...

gün doldurmaya da katılıyorum kesinlikle...
hepimiz günümüzü dolduruyoruz.
güzel doldurmak onemli olan.
tek onemli sey budur gerisi teferruattır.

geçmis olsun diliyorum arkadasına sevindim sevindim...
benim selamımı soyledin mi:))
absalom sana selam soyledi de lütfen.
bakma dısardan odun gibi durduğuna aslında iyi çocuktur de:))

19 mayıs bayrmaını burdan kutlayayım madem...

ama efenim oyküsle oyle sarılmalar falan olmuyo yani ben kıskanç bi oğlanım dakkada kıskanıveririm hahahaaa.

kınıyorum ikinizi de:)))

sahane bi hafta olsun efenim.
hem sizin.
hem arkadasınız için.

NzlGl dedi ki...

İşte budur. Benimle aynı düşünen insanların olması ne güzel:)))))

Absalom
henüz söylemedim. Çünki geleni gideni çok .Allah nasip ederse birkaç gün sonra görüşeceğiz. Yorumları da okutacağım ona:))))
Böylece birebir söylemiş olacaksın selamını:))))süpersin ya sağol.

Ne bu odun muhabbeti. Hımm anladım iltifat istiyorsun. Odunluk hiç tanımadığın bir kişiye böyle içten yorum yapmaksa keşke herkes olsa:)))))

Esas konuya gelinceeeee:)))))

hahahhahah kıskanmayalım lütfen
en kısa zamanda öykümle karşılıklı oturup uzuun sohbet etmek en büyük isteğim:))))
esas kınamalar o zaman olacaktır :))))))


saygılar bizdennnnnnn