07 Mayıs 2013

EN GÜZELİ.....

Anne olmak;

Ne kadar yavrun varsa kalbinin etrafında o kadar kalp olması,
Ve o kalplerin hep senin kalbinden önce atması demektir.

Anne olmak;

Senden önce nefes alsınlar, senden önce gülsünler, senden önce yesinler, senden önce mutlu olsunlar duygularını taşımak demektir.

Anne olmak;

Sonsuz bahaneler üreterek adeta Bahaneler kraliçesi olmak demektir.

Anne olmak;

Yapmak istediklerini bir çift göz uğrana yapamamak, yıkamamak demektir.

Anne olmak;

Daima en kötüsünü düşünmek demektir.

Anne olmak;

Yırtıcı olmak, ortalığı toz dumana çevirmek, tek başına evladın için tüm dünyaya karşı durmak demektir.

Anne olmak;

SONSUZ AFFEDİCİ olmak demektir.

Anne olmak;

Kırılmak, un ufak olmak ama o sihirli 'Anne nerdesin?' sözüyle tekrar doğmak, varolmak demektir.

Anne olmak;

Kör olmak, sağır olmak, dilsiz olmak demektir.

Anne olmak;

Gizli bir el, gizli bir güç olmak ve en zor anlarda ortaya çıkmak demektir.

Anne olmak;

Senin evlatlarına yaptıklarını, birgün onların da evlatlarına yapacak olmasını BİLMEK demektir....


En güzeli de:
size 'anne' diye seslenilirken,  sizin de 'anne ' diye seslenmenizdir....



Anneler Gününüz kutlu olsun.

Sevgilerimle

Nazlıgül

27 yorum:

absalom dedi ki...

nazlıgülllllll:))

yahu kalp kalbe karsı ben de bu konuda karaladım bugün...
bir anneden daha iyi kim anlatır ki anne olmayı?

bi link versem yazını benim sayfada?
müsade eder misin?

NzlGl dedi ki...

Bilmem ki Sevgili absalom bunlar benim fikirlerim ama asıl çocuklarıma sormak lazım:)))))))

Rica ederim tabii ki link verebilirsin bunu sorduğun içinde ayrıca teşekkür ederim....

Armina dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş Nazlı abla, anneler günün kutlu olsun.

MAZES dedi ki...

canım,şimdiden benden de anneler günü kutlu olsun.

öykü dedi ki...

sen ne guzel bır kadınsın
ellerı opulesı bı anne
yuregı tertemız ve kocaman sevgı dolu bı ınsan..

ıyı kı var dedıklerımden

ıyı kı varsın.

ihlamurcum dedi ki...

Ne kadar doğru, kalbimin yarısı İstanbul'da yarısı Amerika'da...oğluşlarımda. İyi ki varlar diyorum,anneler gününüz kutlu olsun.

NzlGl dedi ki...

---Arminacığım çok teşekkür ederim canım , sevgilerimle


---Öyküm canım benim, mahcup oldum bu güzel yorum karşısında:) birde çoçuklarıma sormak lazım nasıl bir anneyim :))))))))
çok teşekkür ederim canım sende iyiki varsın. Şunu bilki kalbimde özel yerdesin.


---Mazesim seninde anneler günün kutlu olsun,sevgiler


---Ahhh ıhlamurcum özlem çok desene. Allah sabrını versin inşallah , sevgiler

derya SEZGİN dedi ki...

Nazlımmmm yüreğine sağlık yine ağlattın beni Rabbim bizlere sağlık,huzur dolu güzel ömür verir evlatlarımızın mürvetlerini görürüz.
Anneler Günün Kutlu Olsun öpüyorum...

NzlGl dedi ki...

Deryacım
seni hasretle kucaklıyor ve Anneler Gününü kutluyorum. Duaların hepimiz için kabul olsun inşallah , sevgilerimle

Bak Bu Harika dedi ki...

Gözlerim doldu. İzlemeye aldım seni. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldin Sevgili 'Bak Bu Harika'

Hemen sayfana geldim , teşekkür ederim

Yazgüneşi dedi ki...

Absalom'dan gördüm geldim..
ne kadar güzel yazmışsınız..
budur yahuu dedim..
o güzel "anne" yüreğinize sağlık..
Kutlu olsun günün(m)üz...

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Sevgili Yaz güneşi , hoşgeldin :)

Yazgüneşi dedi ki...

:)

Baykuşun Notları dedi ki...

Cok guzel cok. Hele o son cumle size anne denirken anne diyebilmek... Bakalim belki bir gun ben de anne olurum o zaman sizi daha da iyi anlarim :) geri cok uzun bir sure dusunmuyorum ama...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Baykuş'un Notları,
öncelikle sayfama hoşgeldiniz ve yorum bıraktığınız için teşekkürler.

Anne olmak dünyanın en zor ama en güzel duygusu.
Dilerim birgün sizde bu duyguyu tadarsınız.Belli olmaz bu işler belki çok yakında da olabilir :))))))

sevgilerimle

Seyyah Gül dedi ki...

NAZLIIIIIIIM GÜLÜÜÜÜÜM
NAZLI GÜLÜM
BU NE GÜZEL BİR YAZIDIR
BU NE GÜZEL SÖZLERDİR BÖYLE
AĞLATTIN BENİ
ANACIĞIMIN YANINDAN GELELİ BİR KAÇ SAAT OLUYOR
BENDE GELDİĞİMDEN BERİ YOĞUN DUYGULAR YAŞIYORDUM
ÜSTÜNEDE BU YAZI
Bİ TANEM
ALLAHA EMANET OL CANIM

NzlGl dedi ki...

Seyyahım,
Allah anneciğine, babacığına ve sana beraber geçireceğiniz sağlıklı ve huzurlu ömürler versin canım...
sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


Canım Nazlım... İnleyen ses ve ruh misali satırların..
cam kesiği gibi bazılarına ....

Anne baba diyene ne mutlu..
Allah eksikliğini göstermesin var olanlara..

ANNELER GÜNLERİ KUTLU OLSUN HAYATTA OLAN TÜM ANALARA..

NzlGl dedi ki...

Ahhh Nuray hanım

o 'inleyen sesi, cam kesiklerini' hissediyorsunuz ya bu beni çook mutlu ediyor.
Sizi seviyorum:)

Evet Allah eksikliklerini göstermesin ve uzun ömürler versin tüm analara ....

mehtap dedi ki...

çok güzel ifadelerle anlatmışsınız, Anneler gününüz kutlu olsun..

yildiz dedi ki...

NazoGülümmmm,
Ne de güzel anlatmissin Anneligi
Bütün güzel günleri yavrularinla beraber gecirmeni diliyorum

NzlGl dedi ki...

---Teşekkür ederim Sevgili Mehtap


---Yıldızcım
Çok teşekkür ederim bu güzel dua'n için. Amin diyorum ve seni çok öpüyorum

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın NzlGl'cüm.Allah gani gani rahmet etsin anneciğine...

NzlGl dedi ki...

Canım
Amin çok teşekkür ederim, sevgiler

Adsız dedi ki...

Nazlı sen hayatımda iyi ki varsın canım benim.bu yazıyı yazan benim yakınım diye gurur duydum.anne olduğuma da şükrettim.Allah her kadına bunu tattırır inş.mütevazı olmayacağım bizler en iyi annelere sahibiz,biz de çok iyi anneleriz ve Allah'ın bize verdiği en güzel hediyeleri olan evlatlarımız var.bu sevgi zinciri bozulmasın inşallah.handan

NzlGl dedi ki...

Bak bak koltuklarım nasıl kabardı :)))))
Handan
bir taraftan 'anne' olmanın verdiği sevgiyle
diğer taraftan 'annesiz' olmanın verdiği üzüntüyle parmaklarımdan dökülen yazıydı işte:(

Allah tüm evlatları ve bizimkileri korusun canım, sevgilerimle