10 Nisan 2013

ZAMANA AYAK UYDURMAK

Ne yazık ki bloglarda eski hava kalmadı :(

Hatırlıyorum da çok değil bundan bir iki sene önce ne paylaşımlar ne yorumlar yapılırdı. Herkesin hevesi kaçtı sanki. Birde facebook , twitter furyası  çıkınca iyiden iyiye azaldı blog yazıları :(
İstikrarlı olan arkadaşlarımız yok değil ama onlar da yazılarını eskisi kadar sık yayınlamıyorlar.
Hele facebook'da yemek sayfaları açılınca blog arkadaşlarımın çoğunun tarifini orada okuyor, yorumlarıma neredeyse anında cevap alabiliyorum. Bu da zamanımın daha çoğunu orada geçirmeme neden oluyor.
Asla vazgeçmedim bloğumdan. Ara ara yazılarım olacaktır yine. Yalnızca zamana ayak uyduruyorum işte:)
Bakalım bunların yerini neler alacak? Biz onlara adapte olabilecekmiyiz?
Hep beraber göreceğiz.....

Hepinize güzel bir gün diliyorum, sevgilerimle

nazlı gül

12 yorum:

derya SEZGİN dedi ki...

Nazlım blogumdan asla vazgeçemem,ben
faceye yeni ayak uydurmaya başladım inan alışamadım ama:)))Blogun yerini
tutmuyor bence öpüyorum seni...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
face bir türlü ayak uyduramadım. Arkadaşlarımı oradan izlemeyi seviyorum ama bir şeyler yayınlamayı pek beceremiyorum . Bloglar sanki daha kalıcı. Seni oradan da zevkle izliyorum.
Sevgiyle kal.

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

yok yok uydura ablacım sen hep yaz:))
öpüyorum..

Mutluluklar Sokağı dedi ki...

BEN YILAR ÖNCE DEĞİLİM YENİYİM... 6 7 AYLIK... KABUL EDERMİSİNİZ YORUMUMU HER HALDE KOMŞULUK GİBİ BURASIDA APARTMANA DÖNÜŞÜYOR KOMŞULUK KISITLANIYOR... BURADADA SOHBETE SINIR GELİYOR GİBİ...SEVGİLERİMLE

Seyyah Gül dedi ki...

OOOOOOOO KİMLERİ GÖRÜYORUM BURALARDA
BENDE DE TAM TERSİ OLDU GÜLÜM
BENDE FACEBOOK DAN BLOG DÜNYASINA GEÇTİM
BURASI DAHA ÖZEL GELİYOR BANA
YORUMLARI BEKLEMEK DAHA HEYECAN VERİYOR
SENİ DAHA SIK GÖRMEK İSTERİM
HAYIRLI GÜNLER

NzlGl dedi ki...

---Deryacığım
Kesinlikle zamanla alışacaksın facebook'a.... Anında iletişim insanı cezbediyor. Ama burada da giriş sayfasını açınca kırmızı yazıları insan merakla bekliyor.
Seni çok öpüyorum canım benim. Biz heryerde birbirimizi buluruz nasıl olsa :))))))


---Sevgili Birgül hanım
en baştan beri yorumlarınız hep bana iyi gelmiştir. Face'de de böyle:))))
zamanla alışacaksınız orası blogdan daha hızlı :)))))
alışınca insan bırakamıyor:))))
Sevgilerimle


---Canım Denizim
peki öyle diyorsan yazarım sen hiç merak etme, pıtırcığı ve seni çok öpüyorum


---Hoşgeldinnnnnnn Sevgili Mutluluklar sokağı
sayfama geldiğin ve yorum bıraktığın için çok teşekkür ederim.
Gerçekten bir süre önce çok daha keyifliydi blog (bence tabii)
ben çok eleyerek gerçekten sevdiğim birçok dost , arkadaş edindim.
Mutlaka sende bulacaksındır.
Bir zaman sonra ailenden birini bekler gibi yorum bekleyeceksin.
Eğer o tınıyı yakalayabilirsen çok keyifli

sevgilerimle


---Mesaj alınmıştır Seyyahım
:)))))))))))
evet yorum beklemek çok güzel, hele sürpriz yorumlar olunca daha da bir güzel oluyor.
Ama yinede bence eski tadı yok gibi.
Bizler buradayız , oradayız ,şuradayız:))))) bu yeter:)))
kocaman sevgiler canım

öykü dedi ki...

Ben de yanındayım kı

BLOG ILLA KI BLOG dıyenlerdenım

ne facebook u sevıyorum
ne twitter ı


burda kendımı daha dogru ıfade edebılıyorum ve cok derın ıletısımlerım yakalıyorum sen gıbı:)


sevgıler NzIGIcım

absalom dedi ki...

efenim merhabalar...
uzun zamandır es dost yazılarında yorumlarında rastlıyoruz size.
ziyaret etmek bugüne kısmetmis.

ben absalom.
aslında ozünde iyi çocuksun derle bana...
amma arada durduramıyorum kendimi sağolsun o zaman arkadaslar da tamam 5 metre yanına yaklasmayın sakinlesir bu simdi felan diye idare ediyorlar beni:))
sağolsunlar.

facebooku denedim...pek haz etmedim...kopyala yapıstır.
adama bakıyorum kanttan niççeden bi laf almıs yapıstırmıs oraya...
e ben seni tanıyorum oğlum.
hani kant hegel değil sana vahiy geldi deseler bendeki değerin sıfır:))

sen tam tweet adamısın dediler...
baktım bi...
çok hızlı.
bu kadar hıza yetisir miyim?
eh yetisirim.
yetismek ister miyim?
gerek var mı?

blokuma dondüm.

bu arada ben hep uzun uzun yazarım sonra en basta ne yazdığımı unuturum:))

hosgeldim diyorum o zaman kendime:))

NzlGl dedi ki...

---Öykümmmm
Sayfamdan gönlüme akanlardan biride sensin.... iyiki varsın:)


---Kısmet bu yazıymış:)
HOŞGELDİNİZ diyorum.............

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...


Faceye düzenli girmeye zamanım da olmasa da,bloğuma zaman ayırmaya çalışıyorum.
Birçok sosyal paylaşım sitesi olsa da blog bana daha özel ve kalıcı geliyor.
Diğerlerini bilmiyorum zaten.
İnşallah heveslerimiz sönmez,veya emek hırsızları söndürmez de ömrümüz yettiğince uzunnn yıllar paylaşımlarde bulunuruz canım.
Sevgilerimle...

yildiz dedi ki...

Ayyy NazoGülüm,simdi blog alemin de biz arkadaslarla ne güzel yazisirken birileri facebooka hepimizi üye yapti.Bir ara oralara takildim,ayyy yok,buralarin tadi bir baska güzel.Bir de face herkesin elinin altinda olan birsey, ama BLOGYAZARIYIM demenin ayri bir havasi var.Sen buralardan ayrilma,yakinda faceden bikacaksin biliyorum:))) güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,sevgiyle ve dostca kal...

MAZES dedi ki...

günaydıııın,ben de buradayım,blogları daha çok seviyorum ,aslında kızlarım için başladım yemek bloğuma,sonra hadi kendime beğendim örgüleri bir arada göreyim diye örgü blog açtım,sonra zeytinlik çıktı ortaya ,ev yapıp,biraz toprak ile oyalanayım ,aslında şaka olarak eşimin adına çifliği kurdum ,burası daha güzel,çok da arkadaşım oldu .Canım,iyi hafta dilerim ........