27 Nisan 2013

SONUNDA.....

Sevginin, yemeğin, resimlerin, MÜZİĞİN, MAHLEP'in:)), manzaranın ve SOHBETİN en güzellerini aynı anda yaşadığınız bir gün oldu mu? .
Benim olmamıştı düne kadar.

Uzun zamandır ALBÜMDEKİLER kitabım ve ben bekliyorduk.
Sonunda o gün geldi.

Sevgili Gülsen hocamla geçirdiğim o muhteşem bir kaç saatte hepsini aynı anda yaşadım.
Aslında o güzel iki göz içinde hayatı gördüm. Ağzından çıkan her kelimeyi , her cümleyi dikkatle dinledim. Kimilerini yüreğime yerleştirdim, kimilerini daha önceki küpelerin!!! yanına koydum. O muhteşem müziği gönlüme aldım.

O birkaç saatte başka hiçbir düşünce aklıma gelmedi. Bu yaşıma kadar olmayan birşey oldu. Ruhum, aklım ve bedenim aynı anda aynı yerde oldular.
Aksi mümkün değil zaten:)
Kendinizi pozitif bir dünyada sizi büyüleğen  güzel hanımın yanında, sohbetin en güzelinde buluyorsunuz.

 Hocamdan ayrıldığım anda aklıma ilk gelen cümle şu oldu:

'Allahım şükürler olsun. İyiki de Gülsen  hocamı karşıma çıkarmışsın.'

Ben çok mutlu oldum, onur duydum.

Teşekkürler Hocam,
benimle tanışmayı kabul ettiğiniz, bana zaman ayırdığınız için...




Beni çok mutlu eden saatlerin sonunda eve geldim. Daha on dakika geçmemişti ki hapşırmaya, gözlerim sulanmaya , kaşınmaya ve burnum tıkanmaya başladı.
Aman Allahım gözlerim kaşınmaktan adeta kapandı:( hapşırmaktan içim dışıma çıktı. Ve burundan nefes almak imkansız oldu.
Beni telefonla arayan kuzenim 'Nazlı inanmazsın bütün gün bu belirtileri çektim' dedi.
O sırada kızım eve geldi.'Anne boğazım kötü ve nefes alamıyorum ' diye söyledi.
Başımı kaldırmak bile imkansız oldu.
Nefes almakta zorlandığım ama yaşadığım gün için mutlu olduğum bir gece geçirdim. Hala burnumdan nefes alamıyorum. Sinüslerim dolu ve bu yüzden başım ağrıyor.
Anladım ki bu kadar huzuru , mutluluğu kaldıramadı bedenim :))))))
Neyse buna da şükür .

Herkese mutlu ve sağlıklı bir haftasonu diliyor ve yatmak üzere gidiyorum.


sevgilerimle

Nazlıgül

9 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Ahhh benim adıyla müsemma NAZLI'm.. Bir köşeden diğerine savrulmuş boksörlere benzettin beni.. Tam ağzı kulaklarında okurken ve güzel anları tekrar yaşarken birden tekme gibi son bölüm gelip çarpıverdi!..
Nazarım değmiş olamaz .. çünki defolu bulduğum nazarımı değil, göz ucu bakışımı bile kıyamadığım insanlar da hapşırık yarışına girmiş durumdalar.. Bakalım ben ne zaman iştirak edeceğim koroya?? :) GEÇMİŞ OLSUN.. Elimi sırtına koydum .. çok çabuk iyileşmemen mümkün değil..

Geleyim yazının yazılmasına sebep olan GÜNÜMÜZE.. Beni çok iyi tanıyan Nihan'a anlattım seni akşam.. O anladı! ki sen sadece aklıma yer eden değil kalbimde de yer bulansın. Oldum olası doğal olan insana hayranım.. daha ne çok hayran olunacak meziyetlerin var nazlı gülüm bir bilsen.. Evlatlarına bağışlasın seni yaradan.

ÖZEL gündü DÜN..
Yaşanmasına sebep olduğun için teşekkür ederim bitanem.

Çınar dedi ki...


Çoook kıskandımm :) Şaka şaka mutlu oldum sizin adınıza. Ne güzel bir gün geçirmişsiniz Gülsen Hoca'mla. Darısı başıma :)

Çok geçmiş olsun

Sevgiler

bir kase lezzet dedi ki...

abllacım ağzına sağlık geçmiş olsun:)))

NzlGl dedi ki...

Sevgili Gülsen hocam

sırtımdaki elinizi hala hissediyorum:) onun için şu saate kadar bile hızını kesmeyen hastalığım umrumda bile değil:)

Kalbinizde yer bulmak benim için tarifi imkansız bir mutluluk ve onur.
Görüşleriniz için çok teşekkür ederim.

Yazdıklarınızla mutluluğum ikiye katladı.

Sevgilerimle,

NzlGl dedi ki...

---Çınar hanım
En kısa zamanda Sevgili hocamla birlikte olmanızı gönülden diliyorum.
O zaman anlattıklarımın yaşayacaklarınız yanında hiç birşey olmadığını anlayacaksınız:)

çok sevgiler


---Teşekkürler Ayşecim, sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhaba Nazlıgül hanım,
Yazınızı okurken ben de imrendim,ve kendimi oraymış gibi hissettim.
Manevi duyguların kaybolduğu,madde ve çıkarcılığın öne planda olduğu günümüz de bu tür birlikteliklere o kadar çok ihtiyacımız var ki!!! İnşallah bir gün sizlerle tanışmak öyle bir sohbete dahil olmak bana da nasip olur.
Gülsen hanım ve
Gülsen hanım gibi değerlerin yaşamımızda çoğalması dileklerimle sevgilerimi bırakıyorum...

NzlGl dedi ki...

Yorumunuza özellikle son cümlesine katılıyorum Seval hanım.
İnşallah bir gün hep beraber oluruz. Bunu çok isterim, teşekkürler ,sevgiler

nihansu dedi ki...

Sizin adınıza ne çok sevindim, Mamy'im ile tanışmak, onunla sohbet etmek, onu yaşamak bir ayrıcalık, biliyorum. Keyifli bir gün ve sohbet olduğu ise yazdıklarınızdan anlaşılıyor ki, Mamy'imden de dinledim sizi ve yaşadığınız özel günü...

Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nihan

Hocamın çoook sevdiği ve değer verdiği bir insan olduğunuzu biliyorum.Bu yüzden sizden bu güzel yorumu almak benim için ayrı bir önem taşıyor. Çok teşekkür ederim.

Bir gün de Sevgili Hocam ve sizinle beraber sohbet etmeyi diliyor ve bunu kalbden istiyorum

İyi geceler, iyi haftalar ,
sevgilerimle