29 Nisan 2013

İĞNE YOK SERUM VERELİM :)))))

Cuma günü geçirdiğim güzel saatlerden sonraki ızdırap saatlerini sizinle bir önceki yazımda paylaşmıştım. Cuma gecesini kötü geçirdikten sonra Cumartesi gününü kızım bir koltukta ben bir koltukta , kah karşılıklı hapşırma atışmasıyla :) kah üşüyüp , kah sıcak basmalarıyla, ama bende fazla olan gözyaşı akıntısıyla geçirdik:(((((
Cumartesi gecesi burun tıkanıklığının sebep olduğu geniz akıntısı Faranjit denilen bana yapışmış hastalığımı azdırdığından öksürük başladı.
Ne ilaç alacağımı şaşırdım. Sanki allerji gibi duruyor ama soğuk algınlığına da benziyordu.
Pazar günü durumun kötüye gittiğini anlayıp bir öncekine dönmesin beni çok hırpalamasın , çok yatırmasın diye dr . gitmeye karar verdim. Sessizce giyinip tam evden çıkarken kızıma yakalandım. O da hemen giyinip benimle geldi.
Hastane evimize onbeş dakika yürüme mesafesinde. Hava çok güzel. Yürürken belki açılırım diye düşündüm ama ne yazık ki eğer sağlığınız bozuksa havanın güzelliği,  esen ılık rüzgar size ne iyi geliyor ne de sizi açıyor.
Acildeki doktor muayene sonucunda grip başlangıcı olduğumu, kronik faranjitimin  azmak üzere harekete geçtiğini eğer birkaç gün daha gelmeseymişim tavan yapacağını,  ayrıca bonus!!!!! olarak  allerjik bir durumumun olduğunu söyledi .
Ben 'dr bey eğer mümkünse iğne olabilirmiyim' deyince 'hayır size serum vereceğiz' dedi.
Dr . cümlesini bitirmiştiki ben sedyeye kızım doğru dışarı :))))
Serum bitince Cumartesi sabahı kafamın arkasında başlayıp kulağımın üzerinden seyir ederek sol gözümün oyulmasını başaran ağrı hafiflemişti ya bu bile bana yetti...
Yazılan ilaçlarımı alıp eve döndüm. Hemen birşeyler atıştırıp yattım.
Bu arada benimle gelen kızımın durumu da hiç iyi değildi. Ona da hemen muayene olmasını söylesem de 'ben atlatırım anne' merak etme deyince üstelemedim. Şimdiki prensibim 'sen bilirsin' demek :)
İki gece uykusuzluktan sonra alınan serum beni bir saat kadar deliksiz uyuttu:) Kalktığımda kendimi daha iyi hissediyordum ama dört saat sonra gerçekten gözüm açıldı. Ama bu arada kızım daha da kötüleşti.
Gece bu sefer onu götürdüm. Ateşi olmasına rağmen durumu benden daha iyiydi. Bir iğneyle işi bitirdi. Ama iğne çok yakıcı olduğu için yavrum benim zor yürüdü ve iki katı çok zor çıktı.
Bizi asıl kurtaran dr. verdiği allerji hapıydı. Aldıktan yirmi dakika sonra aksırıktan eser kalmadı.
İlaçlarımıza iki üç gün daha devam edeceğiz.
Yalnız bu her ne ise bayağı salgın.
Lütfen kendinizi korumaya çalışın. Nasıl mı?

Ahh işte onu bilemiyorum. :)

Hepinize sağlıklı bir hafta diliyorum
sevgilerimle

nazlı gül



6 yorum:

MAZES dedi ki...

arkadaşım belli ki hala kendine gelememişsin ,bu havalar çok kandırıyor bizi ,bir de polenler çıktı .....sana ve kızına çok,
çok geçmiş olsun canım.

Seyyah Gül dedi ki...

CANIM NAZLIGÜLÜM NAZLI ARKADAŞIM BENİM
ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
BENDE PERİŞAN VAZİYETTEYİM
ALLERJİ İNSANI SEFİL EDİYOR RESMEN VE HİÇ BİR ÇARESİ YOK
TAMDA MEVSİMİ ŞU AN
AMAN SEN KENDİNE İYİ BAK
ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM

Flame dedi ki...

Geçmiş olsun Nazlı ablacım.
Bu ara alerji ve salgın çok fazla havalardan sanırım. Aman dikkattt!!

Yemekcinin Mekani dedi ki...

Tam 11 gündür hastalıktan kıvranıyorum. İlaç falan kar etmedi :(
Ne yatacak kadar kötüyüm ne de ayakta kalacak kadar iyiyim. Kafayı yiyeceğim resmen. Çok geçmiş olsun sanada kızınada..
Öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Sorma Mazesim ilaçlar birkaç saat için geçerli oluyor. Çok da iyileşemedim. Herkes de var bu illet. Allah beterinden korusun...teşekkürler,sevgiler


---Aynen öyle Seyyahım :( Allah hepimize şifalar versin . Öpüyorum seni canım


---Ahh Alevim gerçekten nefes alamamak çok kötü:( Sizde dikkat edin canım, sevgilerimle


---Kıyamam adaşım. Ahh ne zordur öyle olmak. Sanada geçmiş olsun acil şifalar dilerim canım, sevgiler

yildiz dedi ki...

NazoGülüm;
cok cok gecmis olsun,bol bol vitamin almalisin ve baharin gelmesiyle ciceklerin tozlarina dikkat et..
Allah´tan ki Hastane size yakinmis;
bencede insan oturacaksa hastaneye yakin oturmali:))