19 Mart 2013




Bu gün 19 Mart


 

5 yorum:

MAZES dedi ki...

geçmişe çok sık dönmeye başladım ,Ziynetim ablam vardı-çok şey öğretti bana,Stoyka ablam vardı-lezzetli şeyler yedirirdi ,bahçesindeki çiçeklerle gönderirdi evime ,anne,baba -sadece küçük kızları için her şey yaparlardı-beni yazları köye gönderip kızlarını yanlarda tutarlardı .Geçmişi hep didikledim ....benim sadece karnımı doyuran bir ebebeynleri varmış.Kızları liseyi bitirmeden kocaya kaçtı ,yanlarında istemeyen ben kaldım ....ne yaptıysam yaranamadım,en son kızları benim ağileme yaptığı şeye iftira dedikleri gün bitirdim ,ve ne yazık ki benim,damatların evinde kalıyor bir tanesi (diğeri geri yol olmayan yere gitti),kızları ne yazık ki yanlarına asla istemedi .Şimdi ben kızlarımdan anne sevgisini görüyorum .
Her zaman kıskanmışımdır gerçek anne,babası olanları ,o sevgiyi,hayatımda sadece bunun için kıskandım başkalarını.
Hatıraların var canım ,annen sende yaşıyor .

bir kase lezzet dedi ki...

19 mart senin için ne ifade ediyor ablam nasılsın:))

NzlGl dedi ki...

---Mazesim

yazdıklarından sonra boğazım düğümlendi :(

ama en son cümlen bana ait herşeyi açıklamış:)


---Sevgili Ayşe
19 Mart annemin doğumgünüydü ve yazının üstüne tıkladığında beraber geçirdiğimiz ve paylaştığım son yaşgününü yazmıştım.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
anneciğin senin tarafından çok sevildi, bunu biliyordu. Herkese kısmet olmuyor bu, ne evlatlar var, görüyor ve duyuyoruz.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim Birgül hanım,sevgilerimle