27 Şubat 2013

KUYRUĞUNU TRAMVAY ÇİĞNEMİŞ :)))))

Lise sonda yine böyle çok üşütmüş ve gastrit olmuştum. 15 gün yemeden , içmeden (bir yudum suyu bile midem fazlasıyla iade ediyordu çünki) yatmıştım. O zamandan beri ne apandist ameliyatımda ne doğumlarda ne de grip olduğumda böyle uzun yatmamıştım.
Allah bütün hasta olanlara yardım etsin, şifalar versin.

Geçen hafta hep annemi düşündüm.(Sanki hiç düşünmüyormuşum gibi)  Canım benim ne kadar zorlanıyordu yatmaktan. Söylemese de biliyordum sıkıntısı vardı.
Bende anladım ki sıkıntınız varsa yattığınız yatak bile size rahatsız geliyor, dar geliyor....

Neyse aldığım soğuk algınlığı için ilaç hiiiç bir fayda sağlamayıp (( Cumartesi günü öksürük daha da artınca ve üstüne küçük hanım
'Anne  kendine eziyetin ne kadar sürecek acaba? ' diye sorunca Pazartesi günü doktora gitmeye karar verdim.
Üsküdar'daki üç özel hastane ve bir devlet hastanesi polikliniğinde tüm Kulak-Burun-Boğaz ve Dahiliye bölümlerinin randevuları doluydu.
Acilde hastalar bekliyordu. Ayakta durmakta zorluk çektiğimden hemen eve döndüm. Eve gelirken eczacı arkadaşlara uğradım. Halimi görür görmez bana hemen geniz akıntım için bir antibiyotik ve soğuk algınlığına  yarayan başka bir ilacı verip gönderdiler.
İlaçlara hemen başladım. Ve dün akşam üzeri gözlerim açıldı.
Açıldı ama nasıl?.
İlacı alıyorum onbeş dakika sonra kendimi çok iyi hissediyorum. Hemen kalkıyorum çamaşırları makinaya koyup ortalığı biraz topluyorum bir çorba pişiriyorum. Çamaşırları asıyorum biraz gazete okuyayım derken ilacın etkisi geçiyor ve ben küt diye yatıyorum.
Dün ve bugünkü halim bu şekilde :(

Dün akşam üstü kendi kendime kızdım ' ooo sen iyice bıraktın kendini nazlı çık biraz dışarı hava al kendine gel' diye söylendim. Giyinip sokağa çıktım. Çarşıya doğru yürüdüm. Bir ara dizlerimin titrediğini hissettim. Hemen bir taksiye atlayıp eve geldim ve doğruca yattım:(
Anladım ki olmuyor :(((

Kızım tabii bu durumdan faydalanıp beni sarıp sarmalıyor. 'Nasıl olsa halin yok Nazogülüm bana karşı koyamazsın' diye birde dalga geçiyor:))))))
Annem böyle durumlarda 'kuyruğunu tramvay çiğnemiş' derdi. Bu gün o aklıma geldi:))

Benim kuyruk fena çiğnenmiş. Bu haftayı da istirahat ederek geçireceğim gibi gözüküyor.

Siz, sizler sevgili arkadaşlarım beni merak ettiniz. Durum böyle :(
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum. Lütfen kendinize dikkat edin.

Bu arada Tokat, Sivas ve Ankara'daki akrabalarımdan öğrendiğime göre bu illerdeki hastaneler de doluymuş. Anlaşılan Türkiye top yekün hasta :)))))

Nazlı Gül

17 yorum:

derya SEZGİN dedi ki...

Canım geçmiş olsun dikkat et kendine
sevgiler...

Yemekcinin Mekani dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun :(
Sen yat dinlen boşver hazır bakan kızında var gül gibi :)
Biz buralardayız bir yere gitmiyoruz dönünce bol bol hasret gideririz. Öpüyorum ben o kuyruğunu tramvay çinemiş nazlıgülü :)

NzlGl dedi ki...

Sağol Deryacığım teşekkür ederim

NzlGl dedi ki...

Adaşım benim :)))
Çok güldürdün beni , gülmenin sonunda hafif bir öksürük krizine tutulsamda :) süpersin
öpüyorum:))))

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kıyamam sana. Hala düzelemedin mi?Kuyruğunu tramvay çiğnemiş ne güzel sözmüş.
Ara sıra kuzuların eline bırak kuzum kendini. Sevginin fazlası olmaz.Kuzucuğun sarsın sarmalasın.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım
inanın düzelemedim :((((

Ben sevgiyi almayı ve vermeyi çok severim ama bazen kızım beni öyle bir sarmalıyorki boyun ağrılarım başlıyor:))) onun için uzak durduğum zamanlar oluyor . Bu günlerde uzak duramadığım için işte kızımın hışmına :))))) uğruyorum.
Allah hiç kimseyi evladının sevgisinden uzak tutmasın:)))
sevgilerimi gönderiyor teşekkür ediyorum canım:)))

Seyyah Gül dedi ki...

NAZLIGÜLÜM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KENDİNE İYİ BAK
DEDİM YA GEÇMİYOR BU SENE GELEN GRİPLER
ALLAHA EMANET OL

NzlGl dedi ki...

Sevgili Seyyahım Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim. Her bir yorum aldığım ilaçlardan çok daha etkili:))))
Sizde Allaha emanet olun ,sevgiler

MAZES dedi ki...

eh arkadaş,yaşlandık biz,kolay,kolay düzelmiyoruz,yatakta yatamıyoruz ,küçük hanım seni yatıracak gibi görünüyor ,bu kuyruk hikayesi de beni çok güldürdü.Uslu kız ol,2-3 gün yatarsan bir şeyin kalmaz ,söz dinle kızım,çooook geçmiş olsun ve yine de doktora gitmeye bak .

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

GEÇMİŞ OLSUN CANIM.
SANIRIM SALGIN VAR.SOĞUK ALGINLIĞININ GİRMEDİĞİ EV YOK GİBİ BU ARALAR.
BAZEN DE EVLATLAR ANNE OLUYOR DEĞİL Mİ:)
ŞİFA DİLEKLERİMLE SEVGİLER...

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım geçmiş olsun. Umarım daha iyisindir. Doktora gitmeyi ihmal etme ama bence! Kızın haklı :)

Çok çok geçmiş olsun.
Öpüyorum..

NzlGl dedi ki...

---Doğru söze ne denir Mazesim yaşlandık herhalde:((((
tamam canım uslu bir kız olup söz dinleyeceğim, çook sevgiler


---Evet Seval hanım çok salgın varmış.
Vallahi çoğu zaman anne kim evlat kim karışıyor:))))
teşekkür ederim,iyi geceler olsun


---Sende mi Alevim bizim kızı haklı buldun:)))))
çok teşekkür ederim canım aman sizde kendinize çok dikkat edin,öpüyorum, sevgiler

Adsız dedi ki...

Cok gecmis olsun, Nazligul ablacigim.
Asli

NzlGl dedi ki...

Canım Aslım çok teşekkür ederim, selamlar, sevgiler

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

kızımı biryere çıkarmıyorum ablacım ben korkudan :) kendimde çıkmıyorum:)
çok çok geçmiş olsunn:)
sevgiler..

hasret senfonileri dedi ki...

Nazlı'm bir damdan düşen olarak halinden anlayanlar içindeyim.. Geçmiş olsun demenin bir işe yaramadığını da biliyorum ama başka neyleyim??

NzlGl dedi ki...

Gülsen hocam
O 'geçmiş olsun ' demeniz çoook kırıkları onarıyor bilesiniz:)))))
sevgiyle