15 Şubat 2013

KİTAP KONUSUNDA MİMLENDİM

Umut Sepeti bloğunun sahibesi Sevgili kardeşim Zel tarafından kitap konusunda mimlenmişim. Kendisine teşekkür ediyor ve soruları yanıtlıyorum.

Hangi şekilde kitap okumayı seversin?

Ben kitap okuma özürlü bir insanım:))))) Birde kitabı sevmişsem eyvah ki eyvah:)))) O kitap bitene kadar ne dışarı çıkarım ne de bir iş yaparım:))))) yalnızca yemek.
Ama son yıllarda dikkat dağınıklığım had safhada olduğu için çok sevdiğim bir kitabı alıp hemen okuyorum. Aradan bir iki ay geçtikten sonra bu sefer aheste aheste sindire sindire okuyup bitiriyorum.

Hayalindeki kütüphane nasıl olmalı ?

Hayalimdeki kütüphane olması için 5 odalı bir evim olması lazım. Böyle bir evim olamayacağı için kütüphanem hayalimde kalmaya devam edecek:)))))

 Kitaplarla ilgili güzel sözler paylaşırmısın?

İlk defa yeni bir kitap okumaktansa, okunmuş bir kitabı tekrar okumak daha yararlıdır.
 (Lord Dudley) 

 Kitap ruhun ilacıdır. 
(Japon Atasözü)


Kitaplarım bana yetecek kadar büyük bir krallıktır. 
(william shakespeare)

Ne yazık ki ben bu mim'i cevaplayana kadar bir çok arkadaşın sayfasında yayınlandı:( Bu yüzden sayfamı ziyaret edip yanıtlamak isteyen arkaşlar paylaşabilirler.

Sevgiler



 


2 yorum:

MAZES dedi ki...

bilinen kötülük,bilinmeyen iyilikten daha makbuldür .Herkesin vardır tekrar,tekrar okuduğu kitap .ellerine sağılık canım.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler,sevgiler