28 Şubat 2013

GEÇİKMİŞ BİR MİM ....

Sevgili Mazes Şubat ayı başında mim göndermişti. Bir türlü yanıtlayamamıştım. Derken hastalık girdi daha da uzadı:(
Hazır yatarken yanıtlayayım dedim. Teşekkürler canım ve kusura bakma bu gecikme için....

1- Blog yazmak nereden aklınıza geldi?

Şu anda bebişine bakan İstiridye kabuğu bloğunun sahibi Sevgili Gizem sayesinde bloğumu açtım

2- Bloglarda okumayı en çok sevdiğiniz tarz nedir?

Abartıdan, sert üsluptan uzak samimi yazıldıktan sonra her türlü konuyu okuyorum

3- Burcunuz nedir?

Yengeç.

4- En sevdiğiniz üç özelliğiniz?

Kafama koyduğum bir şeyi öyle ya da böyle yaparım.
Bir problem ya da  bir olay  anında yapılması gerekenleri aksatmadan yaparım.
İnsanlarla iletişim kurmayı severim.

5- Hayatta en çok yapmak istediğiniz şey?

Sürekli seyahat etmek....

6- Aklınıza ilk gelen blogcu isimleri?

Yazamadıklarıma haksızlık olur...

7- Seni en çok mutlu eden şey?

Akıl ve beden sağlığımın yerinde olması, çocuklarımla ilgili güzel olaylar , arkadaşlarımla paylaştıklarım...

8- Hayatınızı özetleyen bir şarkı varmı ?

O yaşları çoktan geçtik:))))

9- Tanışma fırsatın olsaydı kiminle tanışmak isterdin?

Birçok kişiyle tanışmak isterdim....

10- Hangi zaman diliminde yaşamak isterdin?

Çocukluğumu yaşadığım yıllarda bu halimle yaşamak isterdim.

11- En sevdiğin mevsim?

Her mevsimi yaşamayı seviyorum.


Birkaç mim arka arkaya geldiği için kimseleri zorda bırakmak istemem. Ama zevkli bir mim. İsteyen yanıtlayabilir.

Sevgiler

7 yorum:

öykü dedi ki...

tandıgım en temız
en samımı
en seker ınsanlardansın
soylemek ıstedım.

derya SEZGİN dedi ki...

Canım seni yakından tanımış oldum sevgiler....

bir kase lezzet dedi ki...

canım ablam hayırlı cumalar.
eline sağlık lezzetlin saygılarını bıraktı:)

NzlGl dedi ki...

---Öykücüm
ne mutluluk benim için çok teşekkür ederim :)


---Deryacığım herzaman karşılıklı sevgimiz bilesin:))))


---Hayırlı cumalar canım, rica ederim çok teşekkürler, çok sevgiler lezzetim:))))

MAZES dedi ki...

insan hayatta olduğu sürece hiç bir şey geç değildir bence,ellerine sağılık canım,daha iyisindir herhalde.

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

mutlu haftasonları ablacımmmm:)
bu mimler ne meşhurdu bloğumun ilk yıllarında hey gidi:)

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Mazes'im , tam olmasa da eskisinden iyiyim:)
sevgiler


---Sanada Denizcim :)))))))))