19 Şubat 2013

DÜŞERLERSE TUTAYIM :))))))

Kadıköy'ü severim ama pazarları hariç. Aslında ben pazar günleri yalnızca bir yerlerde oturmayı severim. Alış-veriş merkezleri bile olsa gezmeyi sevmem. Çok kalabalık oluyor. Ne yürüyebiliyorsunuz ne etrafınıza bakabiliyorsunuz.
Ama küçük hanımın hediye alması gerekiyormuş arkadaşlarına 'anne ne olur bir Kadıköy'e gidip gelelim bir saat bile sürmez' diye söyleyince kıramadım. Biliyorum  onun bir saati garanti 2 saattir.
Neyse gittik tabii kalabalık ama asıl sorun çok soğuk olması. Canım annem 'soğuk traş ediyor' derdi. Gerçekten öyleydi.
Altıyola oradan Moda'ya doğru yürürüp tekrar aşağıya indik. Allahım soğuğa karşı yürümek ıstıraptı. Her ne kadar ona belli etmemeye çalışsamda gerçekten çok üşüdüm. Bir ara kulaklarımı hissetmedim. Ve elimi öne doğru uzattım:
--Nazogül hayrola , ne oldu? diye sordu kızım
--Kulaklarım soğuktan düşerse tutarım hiç olmazsa dedim...
Dedim ama sinirlerimiz bozuldu gözümüzden yaş gelene kadar güldük:))))

Dün öğlene kadar birşey hissetmedim . Öğleden sonra boğazımda bir tuhaflık oldu. Akşam hapşırmalar, ürpermeler başladı. Hemen ilaç aldım. Geceyi çok kötü geçirmedim ama insanın boğazı hapşırmaktan ağrırmı? vallahi benim ağrıyor. Sürekli bir hapşırma krizine giriyorum:(((((
Çok salgınmış....
Lütfen dikkat edin.
Bakalım kaç gün sürecek:(((

herkese sağlıklı günler diliyorum, sevgiler

nazlıgül

22 yorum:

derya SEZGİN dedi ki...

Canım çokkk yoğunum bu aralar oğlum yanımda iş sonrası mutfaktan çıkamıyo rum:)))Sağlık olsun ,bugün yorum bırakan dostlarıma ve kardeşlerime uğramak istedim,sevgiler..

MAZES dedi ki...

canım,çok geçmiş olsun ,akıl vermek gibi olmasın,ben kızlarıma boğazı ardığında mutlaka şal ile bir kaç gün sıcak tutmalarını tavsiye ederim,eeee,ne de olsa bu konuda çok tecrubeliyim.İzmirde de 2 gündür sabahları çok soğuk ,eve döndüğümde aceleden bir şeyler hazırlıyorum mutfakta sonra içerisi ne kadar sıcak olursa olsun battaniye ile sevgi yumağı oluyoruz .Kendine iyi bak canım.

Yemekcinin Mekani dedi ki...

Anaa hastacık mı oldun sen geçmiş olsun canım benimm :(

NzlGl dedi ki...

---Sağol Deryacığım, oğlunla bol bol vakit geçir, sevgiler


---Rica ederim Mazescim akıl akıldan üstündür. Hemen boğazımı sıcak tutacağım. Sevgi yumağı olayını çok sevdim:)))
teşekkürler


---Adaşımmmmmmmmmmmmm
canım benim çok teşekkür ederim. Vallahi o soğuğu yedikten sonra zatürre olmadım ya ona şükrediyorum

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

geçmiş olsun ablacım :(
buralardada çiçek salgını varmış allah korusun:(

Seyyah Gül dedi ki...

AMAN NAZLIGÜL HANIM DİKKAT EDİN BU SENE GRİBE ELİNİ VEREN KOLUNU ALAMIYOR
BENDE ÇOK ÇEKTİM BU SENE
KENDİNİZE DİKKAT EDİN
HAYIRLI AKŞAMLAR

NzlGl dedi ki...

---Aman Denizciğim çok dikkat edin canım , teşekkürler çoook sevgiler


---Sevgili Seyyah Gül teşekkür ederim Allahtan grip değilim tamamen üst solunum rahatsızlığı ... Çevremde dediğiniz gibi gribe yakalanıp kurtulamayanlar çok. Havalar böyle dengesiz giderse daha çok olacak gibi:((
Lütfen sizde dikkat edin , sevgilerimle

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ne güzel anne kız gezilmiş diyecektim ki!
Gezmenin sonu hüsranla bitmiş.Geçmiş olsun canım.
Kulaklarım soğuktan düşerse tutarım sözüne de gülmeden edemedim:))
Şifalar diliyor sevgilerimi bırakıyorum.

NzlGl dedi ki...

Hemde ne hüsran Seval hanım paçavra gibi yatıyorum:((((
Çok teşekkür ederim , sağolun

yildiz dedi ki...

Oooo NazoGül:)) cok tuttum bu ismi,
Cok cok gecmisler olsun.Bol bol vitaminle atlatmissinizdir insallah.Saglikli ve huzurlu bir haftasonu gecirmenizi diliyorum

öykü dedi ki...

senı yakalamıs bu pis grıp:(

cok coık gecmıs olsun canımsın

bı an once ıyıles
guzel enerjınle yanımızda ol her zaman


sevgılerımle

NzlGl dedi ki...

---Yıldızım ismimin bu halini beğendiğine sevindim:))))
Vallahi 5 gündür küt yatıyorum bu nasıl bir nezledir anlayamadım:(((( içim dışım zencefil, limon ve portakal oldu. Aldığım ilaçlar cabası ama hala iyi değilim:((((Umarım geçecek
bende iyi haftasonları diliyorum ve seni kucaklıyorum:)))


---Canım Öyküm
çok teşekkür ederim. İnşallah iyileşeceğimi umuyorum:((( biraz zor olsada.....
öpüyorum seni canım:)))

MAZES dedi ki...

iyi akşamlar hasta arkadaşım,hala yatıyorsun galiba.

NzlGl dedi ki...

Hala yatıyorum Sevgili Mazes bir türlü iyileşemedim:(((((

Armina dedi ki...

Geçmiş olsun Nazlı abla Allah acil şifalar versin, inşallah bir an önce iyileşirsin. Ayrıca güzel yorumların için çok teşekkür ederim.

NzlGl dedi ki...

Amin canım çok teşekkür ederim... Sevgilerimle

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kıyamam sana, geçmişler olsun. Kendine iyi bak.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım çok teşekkür ederim, iyiki varsınız,sevgiler

MAZES dedi ki...

kahve yapacak kadar iyileşmedin mi arkadaşım?

NzlGl dedi ki...

Canım hala sürünüyorum:((((

yildiz dedi ki...

O kadar zencefil ictin bir ise yaramadilar demek:))nerdeeee o eski zencefiller:))
NAZOGÜLÜMMMMM,hadi iyiles,özledik seni

NzlGl dedi ki...

Ahhh Yıldızcım bendeki hastalık ne zencefil dinledi ne zerdeçal:)))))))
Bende özledim çok teşekkürler canım, iyi akşamlar