15 Şubat 2013

BİR TIK BİLE YOK....

Annemin resmini izinsiz alan kişiye yazdığım yazı hepinizin tepkisini çekti ve bununla ilgili yorumlar bıraktınız. Ama bir kişiden hala haber yok. Ne bir özür , ne bir adres .... bırakın bir tık bile yok....

Defalarca okudum yazıyı ... Acaba ağır bir eleştiri yaptım mı?  diye.....Eğer hemen bir yorum gelip bir açıklama yapılsaydı sayfayı kaldıracaktım.

Bu sessiz kalmak düşündüklerimde ve yazıya döktüklerimde ne kadar haklı olduğumu gösteriyor. İyi niyet kesinlikle yok....

Yazık insanlık bu kadar ucuz olmamalı.
Hepimiz hata yapabiliriz. Ama hatayı onarmaktır önemli olan...

8 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevgili Nazlı,
Ne desen haklısın.
Keşke hata yapanlar hatalarını düzeltebilmeyi bilseler!!!
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Keşke Seval hanım , keşke :((

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ne kadar kırılsan ve kızsan haklısın. Neden yaptığını ya da neden bir cevap yazmadığını anlayamadım. Güzel bir öyküyü herkes öğrensin istemiş ama kaynağını açıklasa ne kaybederdi ki. Sonuçta bu senin özelin.Senin öykün.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim yorumunuz için Birgül hanım , sevgilerimle

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ablacım zaten bunlara cevap verecek bir insan olma izinsiz almaz değil mi..
çok kızıyoruz ama elimizdn bişey gelmiyor:(

NzlGl dedi ki...

Çok doğru söylüyorsun Denizcim....

MAZES dedi ki...

günaydın canım.Merak etme ,adsız birinden kötü bir yorum altında gelecek haber,bana 1 hafta sonra geldi ,ne falcıyım ama .Takma desem ...takıyor insan işte .

NzlGl dedi ki...

Bende bekliyorum canım bakalım ne olacak???