03 Şubat 2013

ADSIZ RUMUZLU KİŞİYE

Bu gün İLK SEVGİLİLER GÜNÜ yazıma bir yorum gelmiş. Yorumu yayınladım. Ama beni çok rahatsız eden durumlar var yazacak....
Aslında isim belirtilmeyen yorumları yayınlamıyorum. Fakat bunları yazmam için  izin vermem lazımdı.


Keşke siz Adsız rumuzuna ..... hanım ya da ..... bey diye hitap edebilseydim. Neden isim belirtmediniz?

İkincisi 'izninizle' diyip benden onay gelmeden annemin resmini kendi sayfanızda paylaştığınızı söylüyorsuz. Ve bunun yanlış olduğunun farkındasınız ki sizi bağışlamamı istemişsiniz.
İsim yok, paylaştığınız sayfanızın adresi yok, benden gelen izin yok ve siz bana ait fotoğrafı alıyorsunuz.
Kusura bakmayın ama bence bu hareketiniz almak değil çalmak oluyor. Üstelik hiç bir bilgi olmayışı samimi olmadığınızı gösteriyor. Bunu bana haber vermeden de alabilirdiniz  bastıra bastıra yazmanızda ayrıca düşündürücü.
Her ne sebeple olursa olsun annemin resmini almanız affedilir değil.
Bu benim özelimdir kimsenin kullanmaya hakkı yoktur.





16 yorum:

derya SEZGİN dedi ki...

Canım adsız yorumları bende yayınlarım keşke isimlerini verecek cesaretleri olsa:(((Sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

nazlıcım merabalar, uzun zamandır ziyaretine gelememiştim.. tatsız şeyler yaşamışsın üzüldüm canım.. sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

---Aynen öyle Deryacığım, iyi geceler canım


---Sağol canım, canım sıkılmadı desem yalan olur ama ne yapalım:(
sevgilerimle Sevalim

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Tam bir saçmalık olmuş bu NzlGl'cüm,baktım şimdi.
Emrivaki işlerden hiç hoşlanmam.

NzlGl dedi ki...

Katılıyorum sana canım

MAZES dedi ki...

millet para kazanıyor blogtan ,şu anda o adsız yayınladığı resmi ona bırakmak istemezsen picasa albümünden sil ,onun bloğundan da silinecek .Çok geçmiş olsun canım.

MAZES dedi ki...

bir de her resmin üstüne adını yazmaya unutma,o zaman dokunuzlanmık kazınıyorsun

bir kase lezzet dedi ki...

canım benim nasılsın.
adsız yazmaları bir yana
senin annenin resmini veya başka bir şeyi izinsiz yayınlamaları :)))

yildiz dedi ki...

Tamam, hepimiz blogger sayfalarimizi paylasmak adina actik da bu kadari da fazla...Benim de basima böyle birsey geldi,uyarmama ragmen sikayetime ragmen cIt yok..Ne yapabiliriz ki, bilmiyorum...
Sen üzme canini,kul hakkina girenler düsünsün..
Güzel bir haftaya baslamani diliyorum

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Mazes
bende nasıl silebilirim diye düşünüyordum. Dediğin gibi picasadan sildim umarım alanın sayfasından da silinmiştir. Teşekkürler canım, sevgiler


---Tamam canım teşekkürler,


---Anlayamıyorum bu insanları bir türlü:(


---Yıldızım picasadan silinince oluyormuş ben sildim sende dene istersen..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Canım ne alaka ya millet iyice abarttı.Hem anneciğini fotoğrafını ne yapacakmış çok merak ettim.Dediğin gibi adsız link yok e madem neden böyle bir yorum yazıyor çalmışsın işte varmı ötesi Allah Allah yaa....

NzlGl dedi ki...

Aylinciğim şu sayfada beni güldürdün ya Allah ne muradın varsa versin:)
Çoook sevgiler canım...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım,Uzun süredir blogtan uzaktım,Şimdi gördüm.
Hadi yemek resimlerini çalıp kendi yapmış gibi gösterip emek hırsızlığı yapıyorlar da ANNENE ait resmi,başkasının aile resmini ne yapacaklar anlamadım.
Ling de vermediyse seni çekemeyen birinin seni rahatsız etmek için verdiği bir rahatsızlık gibi geliyor bana.
Ben de yaşadım biliyorsun.Arkadaşların desteği ve tepkisiyle kaldırdı resimlerimi.
Bu dünyada işlerini yürütüyorlar ama ben hakkımı öbür dünyada alıcam.Çünkü emeğimi çalanlara hakkımı helal etmiyorum.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Seval hanım
çok haklısınız beni tanıyan bundan rahatsız olacağımı bilen biri olabilir. Hakkınızı helal etmemenize de sonun kadar katılıyorum
iyi akşamlar dileğiyle, sevgiler

nesrin dedi ki...

Merhaba Nazlıgül Hanım, yazdıklarınızı sessiz sessiz takip ediyordum ancak bu yazdığınız karşısında bir yorum yapma ihtiyacı hissettim. Böylesi bir alıntı karşısında şaşırdım doğrusu, tekrar girip okudum sayfanızı bu resimlerin üzerine de diğerlerine yaptığınız adınızı yazarsanız kullanamazlar, sizde üzülmezsiniz sevgi ve saygılarımla. Nesrin Bilgi

NzlGl dedi ki...

Sevgili Nesrin hanım
öncelikle çok teşekkür ediyorum sayfamı takip ettiğiniz için.
Ama sizden rica ediyorum ara sıra da olsa yorum bırakın ki ben yazdıklarım hakkında neler düşündüğünüzü bileyim:))))
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Bende düşündüm o resimlere sayfa ismimi koymayı ama yanlış birşey yaparım sonra düzeltemem diye korktum:(((((
Çok sevgiler