03 Ocak 2013

......ÇILGIN NAR AĞACI.....

 KIRILGAN

Kırılgan bir çocuğum ben
Yüreğim cam kırığı
Bütün duygulardan önce
Öğrendim ayrılığı
Saldırgan diyorlar bana
Oysa kırılganım ben
Gözyaşlarım mücevher
Saklıyorum herkesten
Ürküyorlar gözümdeki ateşten
Ürküyorlar dilimdeki zehirden
Ürküyorlar o dur durak bilmeyen
gözükara cesaretimden
Diyorlar: Bir yanı sarp bir uçurum,
Bir yanı çılgın dağ doruğu.
Oysa böyle yapmasam ben
Nasıl korurum içimdeki çocuğu?
Bir yanım çılgın nar ağacı
Bir yanım buz sarayı.


Murathan MUNGAN


11 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
bu güzel şiiri paylaşım için teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
Hepimizin bir yanı öyle değil mi ?
Bir tarafı hep veren
Diğer yanı buz !!

Tombul Tarifler dedi ki...

aynen öyle bu şiirde herkes kendinden birşey bulabilir
paylaşımın için teşekkürler
kal sağlıcakla

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Anlamlı çokk güzel bir şiir,kopyalıyorum hemen.
Paylaşımın için teşekkürler canım:)
Sevgilerimle mutlu yıllar...

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Birgül hanım,sevgiler


---Aynen öyle Nunucuğum:)))


---Sağol canım, sevgiler


---Ne güzel beğendiğinize sevindim Seval hanım:)


yildiz dedi ki...

Sevgili NazliGül;
Murathan Mungan ne de güzel anlatmis insanI,yüregimizi...
Galiba zamani yasadikca kirilmaktan daha cok korkuyoruz,sevdiklerimizi kaybetmekten....
2013 yili sana ve sevdiklerine sans ve huzur getirsin canimmmm........

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Yıldız'cığım
inşallah hepimiz için güzel ve huzurlu bir yıl olur,
sevgilerimle

MAZES dedi ki...

kırılmaktan korkan insan gerçekten daha saldırgan gibi görünür ...paylaşım için teşekkürler ,yeni yılın ilk pazartesi herkes için çok güzel geçsin dileklerimle .

bir kase lezzet dedi ki...

ablacım içimizdeki o çocuk ruhunu kaybetmemek lazım.
mutluluklar dilerim tatlın 10 numara olmuş:)

Armina dedi ki...

Çok güzel bir şiir. Hayırlı, mutlu ve huzurlu bir yıl geçirmeni dilerim Nazlı abla.

NzlGl dedi ki...

---hepimiz için iyi olur inşallah canım , sevgiler


---Teşekkürler Ayşem, çoook sevgiler


---Sevgili Arminacığım çok teşekkür ederim sanada güzel bir yıl dilerim, sevgiler