31 Ocak 2013

ALBÜMDEKİLER

Şükürler Olsun........


Albümdekiler Sayın Gülsen Varol'un ilk romanı.
Aylardır deliler gibi her semtte bulunan kitapçılarda aradığım, getirtmeleri için yalvardığım, internette bir kaç yere sipariş verdiğim halde aksilikler olup bir türlü sahip olamadığım kitap.
Sağolsun Gülsen hocam elinde olan fazla kitaplardan bir tanesini bana ayırdığını söylesede bu racona ters düşer:))))
Ben bu kadar sevdiğim , saygı duyduğum sevgili hocamın karşısına nasıl çıkarım bu kitabı bulamadan. Allah yardım etti.
Ptt kitap ve orada çalışanlar azami özen gösterdiler ve kitabı elime ulaştırdılar. Çünki 3 kitap ısmarlamıştım ikisi ertesi gün  elime geçti bu kitabı 5 gün bekledim:))))

Sizlere Gülsen hocamın YAPRAKLAR ve KUYTULAR adlı iki sayfası olduğunu bir kez daha hatırlatıyor ve izninizle  kitabımı keyifle okumaya gidiyorum....

Sevgilerimle

nazlı gül




10 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kitabı bulduğuna senin adına sevindim. Mehmet beyde bu kitaptan bahsetmişti ama bir türlü fırsatım olamadı kitap için, dilerim ben de en kısa zamanda alırım,çok merak ediyorum.
Sevgiyle kal.

**kalpkurabiye**deniz** dedi ki...

ablacım haketmişsin okumayı pek maceralı bi süreç:)
sana iyi okumalar:)
çayının yanına muffin bıraktım:)

NzlGl dedi ki...

---Birgül hanım Ptt kitaptan alabilirsiniz hem çok ilgileniyorlar hemde internetten güvenilir alış-veriş sitesi. Umarım en kısa zamanda siz de kavuşursunuz bu kitaba
sevgilerimle


---Denizciğim aynen yazdığın gibi gerçekten maceralı bir süreçti. Ama her sayfasında ayrı bir keyif var:)
Kitap yanında bu güzel muffinler harika giderdi. Ama yalnızca resimlerle idare edeceğim :)))))
sevgilerimle, prensesi çok öptüm

hasret senfonileri dedi ki...

BENİM GÜZEL NAZLI'M.. BİLDİĞİNE EMİNİM Kİ, DOKTORLAR VE İLAÇLARDAN ÇOK DAHA ETKİLİDİR "SEVGİ".. HELE DE EKSİLMEYEN BİR İLGİ İLE HARMANLANDIĞINDA!!
GÜZEL BİR ZAMANLAMA BU BENİM İÇİN.. SENİN O HİÇ DOZUNDA VE KALİTESİNDE EKSİLME OLMAYAN SEVGİNİ, 12 SAAT ARA İLE DEĞİL, 4 SAAT ARA İLE ALIYORUM!!.. :)
LAF DEĞİL, KEŞKE ETKİSİNİ ANLATABİLSEM..
TEŞEKKÜRLER BİTANEM..

NzlGl dedi ki...

Gülsen hocam,
Ne büyük mutluluk ve onur benim için... Mahçup oluyorum bu güzel sözlerinizden ...
Ben sizi çok seviyor ve sayıyorum ....
Siz benim kalbime 'anne' gibi dokunuyorsunuz ...Bunun için ben size çok teşekür ederim....
sevgi ve hürmetlerimle

nihansu dedi ki...

Kitaba kavuşmanıza çok sevindim. Ve eminim şu an keyifli keyifli okumaya başlamışsınızıdr. Kitabı okuduktan sonraki yorumlarınızı da merak ediyorum, umarım bizlerle paylaşma imkanınız olur.
Sevgilerimle...

yildiz dedi ki...

NazliGülüm....
Gülse Ögretmenin kitabini ben de okumak istiyorum,netten baktim ama,bulamadim birtürlü.Artik Tr.ye geldigim de alirim ben de,bulamazsam sendekini alir okurum:)))

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Nihansu
kitabı 3.5 saatte bitirdim. Hani çok sevdiğin bir yiyeceği birden yersin ya hem memnun olursun ama tadıda damağında kalır işte böyle bir duyguyla karşı karşıyayım:)


---Yıldızım
bendeki kitabı seve seve okuman için veririm ama önce karşılıklı çay içmek şartıyla:))))))))
sevgilerimle

Çınar dedi ki...


Çok sevindim kitabı bulmana. Ve görüyorum ki sen de bir solukta okuyup bitirivermişsin tıpkı benim gibi :) Gülsen Hoca'mın kalemine yüreğine sağlık olsun.

Sevgiler

NzlGl dedi ki...

Aynen öyle gerçekten bir solukta okudum:))))
Darısı Cehennem Deresi'ne:)))))
sevgilerimle