17 Aralık 2012

100 BİN BAKIMI :))))))))))

Arkadaşlarımdan bir tanesi diş problemiyle ilgili olarak doktora gitmek istiyor. Çalıştığı içinde aynı gün birkaç doktora giderek başka kontrollerini de yaptırıp muayene oluyor.
Akşam eve geldiklerinde sohbet sırasında bunları anlatınca güzel gözlü oğlu:

---Hayrola baba, anneme 100 bin bakım mı yaptırdınız?

diye espiriyi patlatıyor.

Eee yaşlarımızdaki rakamlar artınca kontrollerimizde artıyor haliyle......


Aralık benim  bakım ayım.  Haftaya böyle başlayacağız. Ekstra birşey yok yalnızca kontrol...


Güzel bir hafta olması dileğiyle, sevgiler

nazlı gül


HAMİŞ:

Tiroid deki küçük bir problem haricinde  herşey normal. Merak eden arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Sevgiler

16 yorum:

yildiz dedi ki...

Aman aman,bütün kontrollerini yaptirt
Sevgili NazliGülüm....Saglik olmayinca hicbirseyin tadi-tuzu da olmuyor.
Güzel bir haftaya baslaman dilegiyle,saglik ve huzur ile kalin

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kontrollerinin en güzel şekilde sonuçlarını alır ve bizimle paylaşırsın inşAllah.
Sevgiyle kal.

mehtap dedi ki...

kesinlikle aksatmamak lazım.

NzlGl dedi ki...

---Evet Yıldızcım sağlık herşeyin başı . Allah eksik etmesin hiçbirimizden:))) sevgiler canım


---Çok şükür iyi sonuçlar aldım Sevgili Birgül hanım, çok teşekkür ederim:)


---Evet aynen öyle Sevgili Mehtap:

Seyyah Gül dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN
BENDE KENDİMLE AYNEN ÖYLE KAFA BULURUM
YIKAMA YAĞLAMAYA GİRİYORUM DİİYE
SİZİ İZLEMEYE ALDIM
HAYIRLI GÜNLER

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Sevgili Seyyah Gül sizede hayırlı günler olsun. sevgiler

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

hayırlı sonuçlarınızı bekliyorum...

hasret senfonileri dedi ki...

sağlıkla yaşamanı ve hep huzur içinde mutlu olmanı istiyorum.. diliyorum nazlım..

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim Arzucuğum çok şükür iyiyim, sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Gülsen hocam
siz böyle güzel dileklerde bulununca çok mutlu oluyorum ve teşekkür ediyorum size.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

her zaman aslan gibidir nazlım her zaman hemde.
tiroidmiş miş muş amaaannnnnn...
boşver be anacım :)))
bak mühim olan 21 aralıktı
gerisi trallaa lalllaaaa
:)))))))))))))))))
**
**

100.000 bakım ha !!
:)) iyiymiş :))

NzlGl dedi ki...

Böyle beni sevenler, uzaktan uzağa izleyip bazen bana 'dur' bazen de 'haydi devam diyen sizin gibi sevgili dostlarım oldukça ben 10.000 bakıma rahat rahat ererim herhalde:))))))))
vallahi boşverdim zaten nunucuğum
aman bir rahatlık var ki üzerimde nazarlardan korusun Allahım hakikaten tralla lallaaaa:)))))))

çok öpüyorum

bir kase lezzet dedi ki...

ablacım sağlık en önemlisi kolay gelsin:)sen bizim gülümüzsün canımcım seni seviyor lezzetlin tamam:)
Özel ve güzel yorumuna teşekkür ederim nice senelere hep beraber:)))

Feray kaygısız dedi ki...

Sonuçların güzel olması sevindirici.
Gözünüz aydın..

NzlGl dedi ki...

Ayşem Allah razı olsun canımmmm Bu ne güzel yorum çok teşekkür ediyorum mutlu ettin beni:))) sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Feray hanım çok teşekkür ederim sayfama geldiğiniz ve yorumunuz için, sevgiler