23 Kasım 2012

MUHARREM AYININ 10'u GELDİ.

Yarın Muharrem ayının 10. günü. Bir sene ne çabuk geçti. Alınan şekerler kırmızı kurdeleye bağlanıp kıble tarafında bir sene bekledi. Eğer dilekler tutmuşsa her bir dilek için bir kutu kesme şeker alınıp dağıtılacak. Yok eğer dilekleriniz tutmamışsa sakladığınız şekerleri kullanıp tüketebilirsiniz.
Dün Sevgili arkadaşlarım Mine ve Ayşe ile birlikteydik. Geçen sene onlarada şeker vermiştim. Hiç birimizin dileği gerçekleşmedi bu sene:(
Olsun vardır bir hayır deyip yinede birer kutu şeker alıp yarın erken saatlerde orada buluşacağız.
Geçen seneki gibi Feriha abla ve kardeşleride gelecek. Şekerlerimizi dağıtıp  dönüş yolunda yine şeker toplayacağız.
Bol bol şükredeceğiz sahip olduklarımız için ,  bolca dua edeceğiz  dileklerimizin hayırlıları olsun diye....

Sizlerinde tüm isteklerinizin olması dileğiyle, yolu düşen için kimbilir belki görüşürüz:))))

sevgiler

nazlı gül

Hamiş
Kırmızı cümleyi tıklarsanız geçen seneki yazımı okuyabilirsiniz

9 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
haklısın Allah bir duayı kabul etmediyse muhakkak bunda bir hayır vardır. Belki daha iyi ve hayırlısını bize sunacaktır. Neylerse Mevlam en güzel eyler. Hiç bıkmadan dua etmek ne güzeldir.
Sevmek, beklemek. Biliyoruz ki O bizim için en iyisini yapar.
Şekerlerini dağıtırken dualarında olmak dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Derya Sezgin dedi ki...

Nazlı'cım seneler çok çabuk geçiyor
ömür bitiyor:)))Sevgiler...

hasret senfonileri dedi ki...

Muharrem de yaşlandı artık!!! karıştırıyor ya da unutuyor olabilir..:))
Sen istediğin an... aklına ne zaman gelirse... isteklerini dileklerini "tesadüf"e söyle.. Tesadüfen geçmekte ise yanından duyar içinden geçenleri eminim..
Ve tüm kalbimle bu yıl bugün bu ay ne diliyorsan gerçek olmasını diliyorum. Nazlım.

sarımutfak-hande dedi ki...

bunu bende yapayım bilmiyordum :)

NzlGl dedi ki...

---Hiç kuşkunuz olmasın Sevgili Birgül hanım muhakkak anacağım sizi:)))
sevgilerimle


---İnşallah bundan sonrası içinde sağlık, huzur dolu bir ömrümüz olsun Deryacığım


---HAhahahhaa Gülsen hocam güldürdünüz beni:))))
Sizde benim arkamdasınız ya inşallah istediklerim olacaktır. Bütün kalbimle teşekkür ederim


---Handecim mutlaka yap benim ilk sene oldu:)))
Zaten kırmızı yazıyı tıklarsan geçen seneki yazım çıkıyor:) sevgiler


bir kase lezzet dedi ki...

canım ablam çok güzel bu günlerin değerini çok şükür bilenlerdeniz.
Benim için yorumuna amin diyorum ..
Aşçılık ustalık ve usta eğiticilik belgemi aldım çok şükür artık beklemedeyim.
Bir türlü şartlar olmuyo hayırlısı ile bende olsun diyorum nasip.
saygılarımı ve sevgilerimi bıraktım sayfana:)))

YeMeK vAkTi dedi ki...

Gerçektende ne çabuk geçiyor zaman ,daha dün gibi yaptığım aşure oysaki.İnşallah bu senede kısmet olur öpücükler:))

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Ayşeciğim
herşeyin hayırlısı olsun inşallah:)


---Aylinciğim
hayatı tüketiyoruz işte böyle :(
sevgilerimle

saniyesultan dedi ki...

yapan ve yaptıran Allah ..ondan gelen her şeye razı olmak lazım....