17 Kasım 2012

BİR YERDEN BAŞLAMAK LAZIM

Ara sıra hayat sayacımızı durdurmak ve yeniden başlatmak  lazım diye düşünüyorum.
Bende blog adımdan başladım:)

Çünki ben mutfağı çok severim. Orası benim için yalnızca yemek yaptığım yer değildir. Hatta şu anda bile bilgisayarım mutfakta ve bunları yazıyorum
Mutfağım sokağa ve çocuk parkına bakıyor öğleden sonra güneşi alıyor o yüzden  aydınlık bahçemizdeki ve parktaki ağaçlarda yeşilin her tonunu bulmak mümkün:)  Aldığımız oksijeni de yabana atmamak lazım:))
Oturma grubu olduğu için misafirlerimi rahatlıkla burada ağırlayabiliyorum. Komşularım, akrabalarım hatta kızımın arkadaşları bile gelince burada otururuz. Bazen kalabalık oluruz dip dibe otururuz  ama yine burada oluruz.

Burası bana daha sıcak ve samimi gelir. Tabii mutfağı sevmemdeki en önemli faktör annemdir. Küçüklüğümden beri mutfak sohbetlerimiz hep başkaydı, saatler sürer ve tadına doyulmazdı. Çocuklarımda bu sohbetlere küçüklüklerinden beri katılmışlar bizimle aynı zevki almışlardır.


Bu alışkanlığımız hala devam ediyor:)
Özellikle sabah kahvaltıları daha bir farklı bizim için. Hafta içi oğlumla çok uzun olmasada yaptığımız sohbetler cumartesi günü kızımın katılmasıyla bazen öğle saatlerine kadar uzuyor.
Ramazandaki sahur sohbetlerimiz ise başlı başına bir olaydır. Oğlumda kızımda neredeyse gözleri kapalı gelirler sofraya sonra bir açılırlar ki ezan okunur neredeyse sabah olacaktır ama bizim konuşmamız hala bitmez:)

Bana göre mutfağın ayrı bir büyüsü var. Evin diğer bölümlerinden farkı, burada bütün konuları konuşuruz, tartışırız, kızarız ama nedense kalkarken negatif konuşmaların  hepsini unutmuş oluruz. 

Bu yüzden Sönmez Mutfak artık Nazlıgül'le Mutfak Sohbetleri adını aldı.


Kendimizden, anılarımızdan, sorunlarımızdan konuşacağız, dertleşeceğiz ve inşallah ara sırada size yemek tarifleri vereceğimi umuyorum:))))))

Bir yerden başlamak lazım dedim ya başlıyoruz işte

Haydi hayırlısı

sevgiler

nazlı gül


19 yorum:

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Başla Nazlım başla, yeter artık zamanı durdurmak:)
Bende bloga girişlerim çok olmasa da kopamıyorum.
Bende çok severim mutfakta oturmayı ama artık mutfak işlerinden bıktım.
Sevgiyle...

NzlGl dedi ki...

İlk yorum sizden Sevgili Nur hanım ve ilk cümlenizle beni yüreklendirdiniz çok teşekkür ederim:)
İşlerden bıkabiliriz ama orada olmaktan bıkmayalım olur mu?
çok sevgiler, iyi haftasonları

Yemekcinin Mekani dedi ki...

Canım adaşım ne kadar mutlu oldum anlatamam. Demek geri dönüyorsun :)
Zevkle okuyacağım sohbetlerini ve vereceğin tarifleri.
Mutfaksever olmak bambaşka birşey. Bilmeyen anlamaz oradaki büyüyü.
O sobhetlerin hiç bitmemesi dileğiyle.

Derya Sezgin dedi ki...

Nazlıcım çok sevindim yeni isminle ha
rika bir başlangıç olacağına eminim.
Bekliycem harika tariflerini şablonu
nuda değiştir istersen:)))Tam bir baş
langıç olsun çok sevindim öpüyorum...

Flame dedi ki...

Ben senin kadar faal değilim mutfakta Nazlı abla ama oturma köşem var ve orada sohbet etmeye bayılırım.
Annem ve kardeşlerimle bizimde masa sohbetlerimiz bitmez tükenmez hiç.

Blogun yeni ismini çok ama çok sevdim.
Keyifle okuyacağım yeni yazılarını..

Hoşgeldin, Yenidennnnn..

NzlGl dedi ki...

---Adaşım benim :)))
çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için ..... sevgilerimle


---İnşallah iyi olur Deryacığım
tamam canım en kısa zamanda değiştireceğim şablonumuda
çok öptüm, sevgiler


---Alevimmm hoş buldum...

umarım bloğuma döneceğim gibi mutfağımada dönerim:)))))))))))))
yeni ismi sevdiğine çok mutlu oldum
sohbetlerinizin hiç bitmemesi dileğiyle kocaman sevgiler canım:)

bir kase lezzet dedi ki...

canım ablam hoş geldin sefalar getirdin.
yeni adın hayırlı olsun yenilenmek çok güzel ama bizi bırakma ayşen seni çok özlemişti:)
kocaman öptüm.sayfana sevgi ve saygılarımı bıraktım.

Armina dedi ki...

Aramıza dönmene çok sevindim, hoş geldin ablacığım. Yeni tariflerini ve güzel sohbetlerini bekliyorum.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle yeni adını çok sevdim. Hayırlı yazılar nasip olsun.
Bizde ailece mutfakda oturmaktan hoşlanırız. Öyle ki erkekler salonda bayanlar mutfakta kalırlar ve her zaman ne yani haremlik, selamlık mı diye de espri olur aile erkekleri arsında. Bence de sımsıcak sohbetler orada olur.
Güzel mutfağından güzel haberler almak dileğiyle,
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

---Teşekkür ederim Arminacığım
beklenmek ne güzel:)
sevgilerimle


---Beğendiğinize mutlu oldum Sevgili Birgül hanım,
Mutfak konusunda aynı fikirde olmamız ne güzel
bende size güzel haberler vermek istiyorum inşallah
çok sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Çok güzel bir isimle yenilenmek,yeniden başlamak harika güzel bir başlangıç:)
lezzetlerinle demlenen sohbetlerini bekliyoruz canım:)
Mutfağı büyük olan arkadaşlarıma gittiğim de mutfakta oturalım derim.Çokk severim.Benim şirin ama küçücük bir mutfağım olduğu için bu olayı yapamıyorum.
Yakın olsak ben de o güzel sohbetlere katılmaya gelirdim:)
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Kimbilir belki bir gün beraberce sohbet etme imkanı bulabiliriz Sevgili Seval hanım ve inanın bundan büyük mutluluk duyarım:)
çok teşekkür ederim, sevgilerimle

Tombul Tarifler dedi ki...

bende böyle mutfakları çok severim
keşke benim mutfağımda da böyle uygun ortam olsaydı
bloğunun ismi hayırlı olsun
güzel olmuş bence
yine gelirim
kal sağlıcakla...

NzlGl dedi ki...

Beklerim canım , inşallah istediğin gibi mutfağın olur, sevgiler

Derya Sezgin dedi ki...

İşte bu Nazlıcım şablon süper olmuş
önerimi dikkate aldığın için ayrıca
teşekkür ederim.Tariflerini bekliyo
rum sevgiler...

ŞÜKRAN dedi ki...

Yeni isminde önceki de güzeldi ama asıl güzel olan isminden ziyade bizimle paylaşımlarındaki sadelik duruluk ve içtenlik ben de bunlara çok önem veririm.hep buralarda olalım. mutfak benim içinde evin en önemli en sevilen bölümüdür çok büyük olmasada şirin bulurum. hiç malda mülkte gözüm olmadı ama ilerde emekli olunca inallah şööööyle büyükçe bir mutfağım ve mutfaktan açılan cam balkonum olsun istiyorum hayırlısıyla .. kocaman sevgiler..

NzlGl dedi ki...

---Deryacığım
ben teşekkür ederim bana öneride bulunduğun için . Beğendiğine sevindim , sevgiler canım


---Sevgili Şükran hanım
Bu güzel yorum için teşekkür ederim. Umarım istediğiniz gibi bir mutfağı olan güzel bir eviniz olur inşallah...
Sevgilerimle

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

Nazlı hanım ,merhaba sizi izlemeye aldım.yeni başlangıcınız hayırlı olsun...bende beklerim tatlı sohbetler...

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Sevgili Arzu ,görüşmek dileğiyle,