25 Eylül 2012

ÇOK ŞEY ANLATIYOR

 
(İnternetten alınmıştır)

8 yorum:

Derya Sezgin dedi ki...

Nazlı'cım çok teşekkür ederim sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çOK İYİ ÖZET demiştim sanırım bi yerlerde :=))

hepimiz için geçerli..
hatta daha gerçekçi olarak şunu söyliyebiirm ki :
''birbirimiz için de geçerli ''
tek tük hatırlarım, böyle yaşanmışlığım var !
yere göğe sığdıramazsın, sana kalkar derki'' sendin ısrarcı olan , ben değil ki '' !!!

yani iş bitene kadardır..
acı ama çiğlik var bu hayatta ..
alırken mutlular,
isteyince '' cevap hazır ''

allahtan şimdi tozumu bile onlarla almıyorum :=))
'' Hav bırakır diye !!
:=)))))))))))
:=)))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))

NzlGl dedi ki...

Sevgiler Deryacığım

NzlGl dedi ki...

Nunucuğum
bu ne güzel yorumdur . Bana da düşen gülümseyerek defalarca okuyup 'gerçekten doğru' demek kalıyor......


Sevgilerimle

Çınar dedi ki...


Nazlı'cım burada bir video mu var..? Ben hiçbir şey göremiyorum:(

NzlGl dedi ki...

Hayır video yok Sevgili Çınar hanım yalnızca şü yazıyor:

Gün gelir,
En çok sevdiğin t-shirt bile
Önce eşofman üstü olur,
Daha sonra da toz bezi...
Anlata biliyor muyum?

bir kase lezzet dedi ki...

ablacım çok doğru bir söz ellerine sağlık.
muhabbetle kal:)))

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler canım, sevgiler