01 Eylül 2012

................






(İnternetten Alıntıdır)


18 yorum:

öykü dedi ki...

huzur herseyden onemlı

NzlGl dedi ki...

Bencede

Derya Sezgin dedi ki...

Nazlı'cım ziyaretin ve güzel yoru
mun için teşekkür ederim.Huzur ve sağlık diliyelim:)))Sevgiler...

Narince dedi ki...

Hapimiz için!

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

huzur:
aslında hayatın var olma amacı !
sağlıkla ve sevdiklerimizle olsun.

beni merakta bıraktıyorsun vallahi :)

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Deryacığım ,sevgiler


---Amin Sevgili Narince...


---İnşallah Nunucuğum....Çook sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Benimde dilimdeki tek nağmedir ; Evdeki huzur Mutluluk budur !!!

insanın asıl evi ise yüreğidir.
Yürekte varsa huzur çevresi de doyar ..
Sevgiyle :)

NzlGl dedi ki...

İşte budur Zehracığım ağzına ,yüreğine sağlık:) sevgiler

Armina dedi ki...

Amin ablacığım, huzura benimde çok ihtiyacım var. İnşallah aradığımız huzuru buluruz.

NzlGl dedi ki...

İnşallah Arminacığım inşallah....

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Her zaman ilk duam.Sağlık ve huzur dilemektir.Bunlar olduğu sürece mutlu yaşam kaçınılmaz.
Sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Allah gönlüne göre versin Sevalciğim, teşekkürler, sevgiler

Gülcan dedi ki...

allah herkasin gönlüne göre versin inşallah

ihlamurcum dedi ki...

Herkesin istediği zaten bu değil mi? Ama belki de huzur insanın elinde ve kendi seçimi olabilir mi?

NzlGl dedi ki...

---Amin Gülcancığım, sevgiler


---Sevgili ıhlamurcum
evet çok haklısın herkes huzurunu kendi yaratmalı:) teşekkürler, sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Sevgili Nazlı hanımcım,ben ziyaretine gelip tarifiniz yayında diyecektim ki yorumu görüm:)
Gerçekten harika bir lezzet.
Asıl ben teşekkür ederim bu nefis tarif paylaşımı ve o güzel yorumlar için.

Bu arada bir süredir yazmıyorsun.
İnşallah can sıkıcı birşey yoktur.
En kısa sürede yazılarınla,tariflerinle buluşmak üzere sağlık huzur mutluluk dileklerimle sevgilerimi bırakıyorum canım.

NzlGl dedi ki...

Seval hanım

ilginize ve güzel yorumunuza teşekkür ederim.

Bende eskisi gibi daha sık sayfama girip tarif yayınlamak istiyorum ama ahhh şu tembellik yok mu:))))))

Umuyor ve diliyorum en kısa zamanda geçsin:)

saniyesultan dedi ki...

içüğmizde huzur yoksa zaten hiçbir şey yok..