14 Ağustos 2012

ŞÜKÜRLE BİTİRELİM

Dün iftarda herkes ne yemek istediğini söyleyip listeyi hazırladılar:) Saat 03.00 çalan zil ile ok gibi fırlayıp sanki yemeğe onbeş kişi misafirim gelecekmiş gibi telaşla mutfağa girdim. Ocaklar yandı siparişler hazırlandı:) sofra kurulup küçük bey ve küçük hanım uyandırıldı. Bir gözü kapalı olarak mutfağa teşrif edildi. Derken gözler açıldı tabii çenelerde:) Kalabalık sahuru çok seviyorum. Ordan burdan konular, bolca gülüşmeler  bir baktık ezan okunuyor. Herkes yataklara... Sofrayı topladım. Yatmaya giderken çocukların odasının önünden geçiyordum ki eller açılmış dualar ediliyor.

Allah kabul etsin...

Bir Ramazan'ın daha sonuna geliyoruz. Şükür ile başlamıştık şükür ile bitirelim. Bir dahakine 'Eksiksiz' olarak hepbirlikte erişelim.

Yaptığımız dualar, ibadetler kabul olsun inşallah. Günahlarımız af olsun. Herşeyin hayırlısı hepimizin olsun.

Evlerimizde neşe , sağlığımız yerinde , huzurumuz  bizimle, sevdiklerimiz yanımızda bulunsun.


Şeker Bayramınız kutlu olsun.

Sevgilerimle


Nazlı Gül

17 yorum:

Flame dedi ki...

İyi kandiller,
İyi bayramlar Nazlı ablacım.

Alev

Adsız dedi ki...

Nazlı Abla'cım ne güzel yazmışsın gene :) Bütün bu güzel dualarına Amin diyerek katılıyorum.
Selamlar,
Gül Nurdan Saim

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Alevciğim

herşey gönlünce olsun, sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Benim sadık okuyucum Sevgili Kardeşim Nurdan

Amin 'lerimizi allah kabul etsin, çok sevgiler,selamlar

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...


amin nazlıcım..

Allahümme inneke afüvvün kerîmün tuhibbül afve fa'fü anni.

(Allah'ım sen affedicisin, affı seversin, beni affeyle.)
AMİN
KADİR GECEMİZ MÜBAREK OLSUN..

NzlGl dedi ki...

Dualarımız kabul, kalplerimiz bir olsun Nunucuğum
ayrıca bu dua gece gündüz dilimde olan duadır. Ne sevindim okuyunca bilemezsiniz:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Amin,Allah razı olsun.

NzlGl dedi ki...

Allah hepimizden razı olsun. Teşekkürler, sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

geçmiş bayramınız kutlu olsun

ŞÜKRAN dedi ki...

Nazlı hanımcığım yüreğine sağlık ne güzel yazmışsın. aslında şükredecek o kadar çok şeyimiz var ki.. geçmiş bayramınızı kutluyor Allah tekrarına erdirsin diyorum hep birlikte..

NzlGl dedi ki...

---Teşekkürler Zehra hanım


---Amin Sevgili Şükran hanım inşallah hep birlikte,

Armina dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun ablacığım. Güzel bir hafta geçirmeni dilerim.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Arminacığım, kucak dolusu sevgiler ...

bir kase lezzet dedi ki...

canım ablam gelecek seneye tekrar geçirmek dileklerimle.
senin için kucak dolusu sevgimi gönderiyorum hayırlı günler.

hasret senfonileri dedi ki...


NEREDESİN NAZLIM?

sarımutfak-hande dedi ki...

allah nice ramazanlara nice bayramlara erdirsin inşallah canım geçmiş bayramın mübarek olsun

NzlGl dedi ki...

---Teşekkür ederim canım, sevgiler

---Hocam iyiki varsınız...

---Teşekkürler Handecim