19 Temmuz 2012

ŞÜKÜR

Çok şükür Allah nasip etti bir Ramazana daha eriştik. Ne kadar sıcak olursa olsun, oruç süresi ne kadar uzun olursa olsun ben biliyorum ki Allah kolaylığını verecektir.

Ramazanda en çok sevdiğim saatler iftar saatleri. İster oruç tutulsun ister tutulmasın herkes o saatte evinde masasının başında olmaya çalışıyor. Sokaklar  birden boşalıyor. Beraberce oturulan sofraların bereketi ve mutluluğu bir başka oluyor.

Yaklaşık on altı on yedi saati bekliyorsunuz da ezan okunmasına kalan bir iki dakika sanki hiç geçmiyor:) Pür dikkat ezan sesi bekliyor kulaklarınız.

Hele içilen o ilk yudum su , en lezzetli yemekten daha güzel geliyor insana:)

Hepinizin Ramazanı hayırlı olsun. Allah dayanma gücümüzü arttırsın. Yaptığımız ibadetler kabul olsun.

Sevgilerimle


nazlı gül
 


16 yorum:

Flame dedi ki...

Hayırlı ramazanlar olsun inşallah Nazlı ablacım...

Öperim çok..

Adsız dedi ki...

Amin Nazlı Ablacım;
Oruçlarımızın kabul olacağı,sağlıkla geçireceğimiz hayırlı ramazanlar diliyorum.
Gül Saim

NzlGl dedi ki...

Alevim teşekkürler , sevgiler

NzlGl dedi ki...

Nurdancım
inşallah canım, çok öptüm, sevgiler

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ramazanla ilgili duygularını ne güzel ifade etmişsin.Yüreğine sağlık canım.
Hayırlı Ramazanlar dileklerimle sevgilerimi iletiyorum...

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkürler Sevalcim, sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Hayrı üzerine olsun Nazlım..
Evlatlarının sevdiklerinin üzerine olsun iyilikleri dua ile..


Hayırlı ramazanlar canım
çok sevgiler

Fatoş Öztürk dedi ki...

Amin canım duygularına içtenlikle katılıyorum.Bu mübarek ayın evlerimize sağlık ve bereket getirmesini diliyorum.Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Nuray hanım çook teşekkür ederim bu güzel dileğiniz (duanız) için. Hayrı hepimiz için olsun inşallah .
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim Fatoş hanım,

sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Hayırlı ramazanlar Rabbim bir sonrakine eriştirsin sağlıkla inşallah.

NzlGl dedi ki...

Hepberaber inşallah , teşekkür ederim, sevgiler

Zehra Gürgen dedi ki...

Hayırlı ramazanlar.Ben de iftar sofralarını çok severim.Ama özellikle aile büyükleri ile olursa..

sevil şahin dedi ki...

Gerçi bugün Ramazanın 18. günü oldu biraz geç oldu ama yinede sen benim mazeretimi biliyorsun ablacım :)
Geçde olsa hayırlı ramazanlar olsun demeye geldim..
Nasılsın.. Oruç tutabiliyormusun.. Seninle sohbeti özledim
yeniden geleceğim. Kendine dikkat et seni ve kızını öperim..
Sevgiler

Derya Sezgin dedi ki...

Nazlı'cım ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim sevgiler.

saniyesultan dedi ki...

amin her güzel şey gibi onun da sonuna yaklaştık.Allah bir daha nasip eder inşallah..