07 Temmuz 2012

BAŞLIK YOK....

Hiç bu kadar sahte davranmamış, birbirimize hiç bu kadar rol kesmemiştik. Herkesin yüzünde bir çocuğun anlayacağı kadar yapmacık bir gülüş, gözlerde acı varken sırıtan bir surat. Birkaç gündür kimse kimsenin gözünün içine bakmıyor.
Bakınca ne göreceğini çok iyi biliyor çünki aynı duygu kendi gözlerinde de var.
Son iki gündür kızımın strese bağlık kasılmaları yeniden başladı. Belindeki fibromiyaljiler ortaya çıktı. Bir tek onlar bu sahte ortama ayak uydurmuyorlar. Acıyı yaşıyor ve tepki veriyorlar....

Herkes işinde gücünde görünüyor. Yaklaşan günler sanki normal günlermiş gibi gösteriliyor. Kızım tatile çıkacak. Gözü gözümde... Geçen gün pat diye '' anne bana gitme demen yeterli kesinlikle gitmem'' dedi. ''aaa delimisin gidip eğleneceksin buna çok ihtiyacın var '' dedim. '' ya senin'' diye cevap gelince sustum...

Oğlum daha kontrollü davranıyor. Anlamadığımı zannediyor ama devamlı takipteyim. En ufak bir sarsıntımda yanıma gelip benimle konuşuyor. Kafamı dağıtmaya çalışıyor.

Ben ise; artık kimseleri üzüntüme  ortak etmek istemiyorum. Ama beni iyi tanıyanlar, beni sevenler bu sessizliğimi yakından takip ediyorlar. Sanki ayağım kayar düşersem kolumdan tutacaklarmış gibi yakından...

İki yaz, iki kış , bayramlar, özel günler, yaşgünleri, normal günler geçti. Gündüzler, bitmeyen geceler geçti.  Zaman acılara, sevinçlere, duygulara, kayıplara aldırmadan yoluna devam etti ve ediyor .Kimine iyi geliyor, kimine normal, kimine zor. Ama geçiyor hemde bir saniye bile sektirmeden.....


''Annenin iyiki kötüsü olmazmış . En zoru annesiz kalmakmış''




4 yorum:

Flame dedi ki...

Çok zor çok acı..

Hem bir anne hem de bir evlat olarak bakınca daha da içinden çıkılmaz bir durum.

Allah sabır versin, bu acıyı unutturacak kederden korusun seni Nazlı ablacım.

çok öpüyorum..

NzlGl dedi ki...

Alevim

amin canım...

sevgilerimle.... Bende öptüm ...

ŞÜKRAN dedi ki...

Canım ya ben okuyunca çok kötü oldum inanki allah bu acıyı unutturacak başka acılar yaşatmasın.Zaman en büyük ilaç acın bitmeyecek ama hafifleyecek göreceksin. sabırlar diliyorum. kendine iyi bak canım.

NzlGl dedi ki...

Bende hep böyle dua ediyorum Sevgili şükran hanım.
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için, sevgilerimle