10 Mayıs 2012

YONCALAR......

Oğlum, annemi sık sık ziyaret edişimi doğru bulmaz, kendimi üzdüğümü söyler. 'Anneannemi taşta, toprakta, çiçekte, böcekte mi arıyorsun anne yapma ne olur. Sen cahil değilsin o bambaşka bir yerde artık' der.Böyle düşündüğü içinde yalnızca bayramları bizimle mezarlığa gelir.
Bu konuyu zaman zaman tartışırız. Ben hep ' annemi en son orada bıraktığım için gidiyorum' diye kendimi savunurum.

On yada onbeş gün önce  anneme gittiğimizde üzerindeki yeşilliklerin , kardan dolayı yandığını,  yoncaların da bir türlü açmadığını gördük. Çok üzüldüm. Akşam yemeğinde kızıma bunu anlattım. Haftasonu gidip bakmaya karar verdik.

Bu olaydan bir yada iki gün sonra oğlum akşam üzeri eve geldi. Kapıyı açıp ona hoşgeldin deyip öptüm. Ben mutfağa o odasına doğru yürürken:

--- yoncalar açmış artık üzülme , dedi.....

dondum kaldım.

Ben anneme , oğlumda bana üzülmüştü. Sırf bu yüzden mezarlığa gidip bakmıştı.
İşte benim bu seneki anneler günü hediyem bu oldu. Bu duygular içindeyken yanaklarımdan süzülen yaşları görmeden tahmin etmiş olmalı ki odasından bağırdı:

---AĞLAMA ANNE. Seni seviyorum......


Bütün annelerin ve kalbinde 'anneliği ' hissedenlerin anneler  günü kutlu olsun.
Hasta olan annelere acil şifalar, gidenlere rahmet diliyorum.....

Sevgiler


Nazlı gül


 

18 yorum:

Flame dedi ki...

Ağladım, çok ağladım...

NzlGl dedi ki...

Kıyamam sana Alevim:)

hasret senfonileri dedi ki...

Her zaman söyledim... hep söylerim Nazlı'm derim ki, herkes annesini ziyarete gitse keşke diye..
Ateşin düştüğü yeri yaktığına saygım sonsuz... ama, bir anne evlâdının yoncalarını merak etmemeli..

Güzel anne günün kutlu olsun.

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Seni merak ediyorum.. Sık sık olamasada gelip ziyaret ediyorum. Sonra bolca ağlayıp gidiyorum..
Anneler günün kutlu olsun canım adaşım..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok duygu dolu Nazlıcım:(
Anneler gününü ve çok güzel hediyeni kutlarım:)

öykü dedi ki...

Ah...Ah ah dıyorum sadece....
oylesıne duygulandım ki

NzlGl dedi ki...

Sevgili Gülsen hocam

Bir arkadaşım da sizin düşüncenizdeydi bana:
'annen çok şanslı evlat acısı görmedi , şükret'
demişti.

Dileğinize katılıyorum hep evlatlar annnelerini ziyarete gitsinler.
Anneler gününüz kutlu olsun, sevgiler

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim Nazlıcım
beni mutlu ettin:)
sevgilerimle


---Sevgili Nur hanım
sizinde anneler gününüz kutlu olsun,
teşekkürlerimle,


---Öykücüm
canım benim,
o 'ah' larda neler var biliyorum, seni sevgiyle kucaklıyorum

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah benim canımmmm....
anneler günün kutlu olsun seninde..
yavru ceylana şifalar dilerim, aynı dertten muzdarip geçiyor günler,
ama sabrın sonu selamet bilirsin..

sevgi ve özlemle öpüyorum nazlım.

Çınar dedi ki...

Çok duygulandım:(

Anneler günün kutlu olsun canım

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Nazlı Abla'cım anneler günün kutlu olsun.Bu annelik fena bişey:)Üzülseler daha fazla üzülüyor,sevinseler bin kat seviniyoruz.Güzin Teyzem nur içinde yatsın.Nazlıhan'ın daha iyi olmasına sevindim.Öpüyorum..Nurdan Saim

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim SEvgili Nuray hanım,
Allah herkese , size ve bize şifalar versin....
Yavru ceylan ve ben sevgilerimizi gönderiyoruz:)


---Teşekkür ederim Sevgili Çınar hanım
Sizinde anneler gününüz kutlu olsun


---Nurdancım
canım benim güzel dileklerin için teşekkür ediyorum Seni çok öpüyorum canım

neseersoy dedi ki...

Anneler gününüz kutlu olsun , çocuklarımızın değer biliyor olması ne kadar güzel , Allah bozmasın.Sevgilerimle.
Neşe

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kıyamam sana da kuzucuğuna da.Gözlerimdeki yaştan yazdıklarımı göremiyorum. Sevgi ne güzel şeysin demekten başka bir şey diyemiyorum.
Sevgiyle kal.

nilay dedi ki...

İçim burkuldu gerçekten
llah yattığı yerde dinlendirsin
Sevgiler

ŞÜKRAN dedi ki...

canım yaa buna nasıl güzel bir duygudur böyle .. Allah evlatlarımızdan bu sevgiyi ve merhameti hiç eksiltmesin.. bence de en güzel hediye olmuş. yeniden görüşmek güzellikleri paylaşmak üzere kocaman sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

offf nolcak bu tembelliğimiz komşumm :=)))

sen yokkkkk...
ben kaytarmaca gezmece tozmaca !!
:=)))))

sevgiler nazlıcımmmmmm

bir kase lezzet dedi ki...

canım nasılsın iyimisin......
özledim seni..