07 Mayıs 2012

ACELE, ACELE YAZDIKLARIM

Kızımın 10 seans çekilmesinden ! sonra  , fıtıkların hız kestiği haberi geldiğinde çok sevindik. Ama asıl haber belinde bir fibromiyalji olmasıydı. Bu yüzden gün aşırı olmak üzere iki hafta daha tedavide olacağız. Bir haftası bitti.
Geçen Cuma tedavideyken yanına gittiğimde 'anne ikiye bölünmeme az kaldı haberin olsun' dedi. Bende' her işte hayır vardır belkide uzamışsındır' diye cevap verdim. Tabii 1,80 boyundaki bir kıza uzamışsındır demem ne derece moral vericiydi bilemedim:))

Hala fotoğraf makinemi yaptıramadım:(

Son 3 gündür çektiğim şakak, kulak arkası, boyun ve boyun altı ağrıları canımdan bezdirdi beni:(

Bunların yanında bazı sağlık sorunları da oldu:(

Yazabildiklerimin yanında yazamadıklarım daha çok.

Şükür nefes alıyoruz.....

Şimdilik gitmem gerek

Sevgiler, iyi haftalar


HAMİŞ:

Sadri Şener efendi ' Trabzon Fener'i yenemezse dünyanın sonu gelir ' demiş. Vallahi dünyanın sonu öyle kolay gelir mi? bilmem ama kendisinin sonunun geldiği belli:)




9 yorum:

Flame dedi ki...

İnadına Fener nazlı ablacım.

Tekrar tekrar geçmiş olsun.
Acil şifalar..

Dinlen lütfen sen de...

hasret senfonileri dedi ki...

ÖNCELİKLE TÜM YÜREĞİMLE GEÇMİŞ OLSUN DİYORUM YİNE YENİDEN...HASTA MISIN HASTA MI BAKTIN DENİR BİLİRSİN.. KENDİNİ KOLLA SEVGİLİ NAZLI'M .. DÜNYANIN SONU TAYYİBE RAĞMEN GELMEDİĞİNE GÖRE KOLAY KOLAY GELMEZ CANIM.. AMERİKALILAR DA "OBAMA'YA RAĞMEN" DİYORLARMIŞ.. BİR MÜSLÜMANIN HRİSTİYANLARIN BAŞKANI OLMASINDAN DOLAYI.. :))
GÜZEL HABERLERİNİ ALMAYI DİLEYEREK ..

anneanneninemekleri dedi ki...

Allah şifa versin,hergünümüze şükür.İnşallah tez zamanda sğlığınıza kavuşursunuz,sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle geçmişler olsun. Kuzuna bakarken kendine dikkat edemedin galiba. Kuzucuğun da en kısa zaman da şifa bulur inşAllah.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım benim Rabbim acil şifalar versin inşallah.Hastaneler insanı nasıl yıpratır sanırım en iyi bilenlerdenim hayırlı haberlerinizi bekliyorum sevgiler.

ŞÜKRAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun kızına arkadaşım. her yere yetişmek annelerin görevi malum.. sende bu arada kendine iyi bak.. hoş ben söylüyor ama uygulayamaya gelince başaramıyorum ki bu aralar çok yoğun alerjilerim nüksetti, yine de sağlık olsun . Bu arada Anneler gününü yürekten kutluyorum. sevgiyle sağlıcakla kalın.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nazlı'cım,
Fener hangi maçla olursa olsun mağlup bile olsa asla kaybetmez:)

NzlGl dedi ki...

---Alevim her zaman Fenerbahçe:)))

Çok teşekkür ederim canım.
sevgilerimle


---Sevgili Gülsen hocam,
inşallah kızımın tamamen iyileştiği haberlerinide vereceğim:))) Tavsiyeleriniz için teşekkürler ,katılmamak mümkün mü?
sevgilerimle


---AMİN, sevgili anneanneminemekleri, teşekkür ederim, sevgiler


---Ahhh bu kuzular bizi mahvediyor Sevgili Birgül hanım, yinede şükürler olsun Allah beterlerinden korusun
çok teşekkür ederim, sevgilerimle


---Deryacım
çok teşekkürler canım, inşallah bende güzel haberleri vermek istiyorum, çok öptüm


---Tam allerji mevsimi Sevgili Şükran hanım.
Oğlumdan bundan muzdarip. 3 yaşından beri çekiyoruz. Buna da şükür.
Ama insanı yıpratıyor çok geçmiş olsun.
Sizinde anneler gününüz kutlu olsun teşekkürler,sevgiler


---İşte budur.
Teşekkürler Sevgili Nur hanım:)))

Adsız dedi ki...

çok üzüldüm((geçmiş olsun.fıtık farklı birşeydir,maalesef,bilirim.