10 Nisan 2012

BU GÜNLERDE....

Uzun zaman önce fotoğraf makinam bozuldu. Ne zaman yanıma alıp servise götürmeye niyetlensem , o günkü bütün işlerimi yapıp servise uğramayı unutup eve geliyorum:(
Kafamda öyle çok iş var ki sıra ona bir türlü gelmiyor:( Bunun sonucunda da yemek resimleri çekilemiyor. Zaten son günlerde yemek yapmayı bile bıraktım diyebilirim. Bizim evde artık yemek saatleri kimsenin kimseye uymamaya başladı....

Listenin en başında yine kızım var. Akapunktur ve ozon ile yapılan 8-9 seans tedavi sonucunda doktorumuz baş parmakla ilgili net sonuç alamadı. Ağrılar çok azaldı. Günlük işler daha rahat yapılır hale geldi ama parmak bir türlü güçlenmedi. Sevgili doktorumuz Gül hanım'da artık tedavinin başka yönde devam etmesini söyledi.
Bize bir makinadan bahsetti. Araştırmamızı istedi.

Kurs arkadaşlarımdan Berna'nın eşi doktor. Bizde dün ona gittik. Kızım tekrar muayene oldu. Dr. beyde parmaktaki güçsüzlüğün en büyük sorun olduğunu, zaman kaybetmenin fıtığın sinir üzerinde giderek daha çok tahribat yapacağını belirtti.
O da bize Türkiye'de 3 tane olan diğer dr.'un bahsettiği makinadan söz etti. Bizim anlayacağımız şekilde anlatılınca, makina kızımın belinde bir gevşeme yapacak fıtık rahatlayarak yerine yerleşecekmiş. En az 10 seans yapılacakmış.
İlk bilgiler bunlar. Dr. beye göre büyük bir ihtimalle 'iyilecek'
Yine de oraya gidip makinaya girdikten sonra ayrıntıları daha rahat yazabileceğim.

Bunlar olurken bir sabah uyandım gözümün altında fındıktan biraz büyük bir şişlik:) Ertesi gün göz kapağımda:) şaka gibiler.....

Ne kadar yürürseniz, ne kadar 'iyiyim artık' desenizde ruhunuzun iyi olması lazım:) Onun herşeye 'tamam' demesi gerekiyor.... İyi biz de bekleriz ne yapalım:)))

Şükür bahar geldi dedik... Yağmur ve soğuk hava geri döndü:( Geçen sabah sanki yaz bitmiş tekrar kış gelmiş gibi düşünüp 'fenalık' geçiriyordum.
Ben kışlıkları artık yavaş yavaş kaldırsam diye düşünürken bu hafta bana 'aceleci olma' diye uyarıda bulundu:)))) Ehh ona da peki:)

Yarın annemin okul arkadaşları ile buluşacağım. Hepsi beni görmek istediler. Bende onları özledim amaaaa.... Bu buluşma hem benim hem onlar için zor olacak gibi. Ama biliyorum ki ne kadar zor olsada yine de memnun ayrılacağım onlardan. Çünkü hepsinde biraz biraz 'Güzin' imi bulacağım:))))

Bu arada bir güzel haber 3.5 kilo vermişim ne mutlu:)) Ne mi yaptım, tabiiki az yedim:))))

Geçen haftadan başlayan meşhur ilkabahar mide ağrılarım ve hazımsızlıklarım devam ediyor.Üstüne Cumartesi günü ceketimi çıkarıp çarşıyı dolaşırken yediğim rüzgarın etkisi binince iyice azdı:( Bol bol papatya suyu içip rahatlamaya çalışıyorum.

Hepinize sağlık ve huzur dolu bol güneşli günler diliyor ve sizleri kucaklıyorum:))

sevgilerimle......

11 yorum:

Flame dedi ki...

3,5 kilo süppperrrr.
Anneni onun arkadaşları ile yad etmek eminim seni buracak ama mutlu da edecektir.
Kızın için ise acil şifalar diliyorum Nazlı abla. Umarım bu tedavi onu rahatlatır.

Mutlu haftalarrr,
Sevgiler...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kuzucuğunun Allah yardımcısı olsun. Dilerim bu makina sıkıntılarını sonlandırır. Sende ki şişliklerin vücudunun yaşadıklarına tepkileri olduğunu biliyorsun. Üzülmemek elde değil evlat için ama ne olur senin sağlıklı ve güçlü olman onlar için daha gerekli olduğunu unutma. Bazen acı ve sıkıntılar için Yaradana sığınmak gerekli. Muhakkak o bir çözüm gösterir.
Kilolarınla vedalaştığına sevindim.
Gerisinin de geleceğine eminim. Anneciğinin arkadaşalrıyla güzel saatler geçirmen dileğiyle,
Sevgiyle kal.

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Tebrik ediyorum NzlGl'cüm bende verebilsem bu kilolar başıma dert olucak yoksa.

NzlGl dedi ki...

---Sağol Alevim
sanada iyi haftalar canım, sevgiler


---Sevgili Birgül hanım, bazen sıkıntılar üst üste geliyor ve ya bir yol olmuyor çıkacak ya da ben bir türlü göremiyorum o yolları:(((
inşallah önce kızım iyileşsin gerisini bir türlü çözerim Allahın izniyle
çok teşekkür ederim, kucak dolusu sevgiler

NzlGl dedi ki...

Aman canım mutlaka bir çözüm bulmalısın gençsin bunun üstünden gelmelisin, çok öptüm sevgiler

yemekbiraşk dedi ki...

ahhh nazlıcım cidden çok üzüldüm ne kadar sıkıntı bunlar kızınada sanada acil şifalar diliyorum.. annenin arkadaşlarıyla buluşmanı düşündümde yüreğine ağır gelecek bir yük ilk karşılaşmanızda sonrasında ise derinleşmiş duygular çünkü kendimi düşünüyorum bu yaz babamın arkadaşlarına uğrayacağım şimdiden yüreğim ağlama krizlerim tutuyor ama dediğin gibi onlarda babamı bulacağım duyacağım iki söze bile ihtiyacım var.. evet son söz f.makineni tamir ettirip hemen geri dön lütfen:) sevgilerimle seval

Adsız dedi ki...

Nazlı Abla'cım gözündeki şişlikler indimi?Kendine dikkat et.Çokda zayıflama.Senin kilon iyiydi.Öpüyorum.
Gül Saim

NzlGl dedi ki...

---Sevalcim
işte sen kendine acımıyosun ama vücudun kendisine acıyıp sinyaller veriyor zaman zaman. Allah beterinden korusun. Biraz önce annemin arkadaşı aradı . 'Özlemle seni bekliyorum Nazlıcım ' dedi onlarda bende üzüleceğiz ama buda gerekli herhalde:(
canımsın inşallah diyorum, çok öpüyorum:)


---Ahh Nurdanım
kiloları saklamasını biliyorum herhalde:))))) şişlikler şimdilik gitti umarım geri gelmezler:)) öptüm canım benim:) sevgiler

hasret senfonileri dedi ki...

Nazlım bundan neredeyse 20 yıl önce bel fıtığı teşhisi ile İzmir Fransız Pastör hastanesine kaldırılmıştım. Orada henüz Türkiye'de kimsenin haberdar olmadığı bir tedavi uygulanmıştı adı traksiyon idi.. beni ortası birbirinden ayrılabilen bir masaya yatırıp kasıklarımdan ve kol altlarımdan kayışlarla sabitleyip, masayı ortasından yavaş yavaş açmaya başlamışlardı.. bu her gün 1cm. daha uzatarak 20 gün sürmüştü.. o gün bugün belfıtığı ağrısı yaşamadım.. şimdi tıp olsun teknoloji olsun dev adımlarla ilerledi .. fazla geciktirmeden başlayın.. tek korunması gereken (tabii size anlatılan da buna yakın ise) o işlemden sonra mutlaka yatarak istirahat edilmesi gerektiği.. Geçmiş olsun bitanem..

NzlGl dedi ki...

Sevgili Gülsen hocam . Bizede tavsiye edilen zannediyorum böyle birşey . Randevu almaya çalışıyoruz. UMarım bizde şifa buluruz. Çok teşekkür ederim kızım ve kendi adıma, sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

ablacım öncelikle geçmiş olsun hem sana hem prensesine ve evet sabah yazlık giyiyoruz öğleden sonra şemsiye açıp akşama donuyoruz havada kaybetti kendini:)) ayrıca 3,5 kilo süper darısı bana öpüyorum seni kocaman sevgiler
www.hadisofraya.com