03 Nisan 2012

ARKADAŞLAR BANA UYAR:)ya size?

Kusurlarımı seviyorum.!
Darılınca suratımı asmayı,
Canım sıkıldığında sebepsizce bağırmayı,
Olur olmaz yerde kahkahalar atmayı,
Sadece canımın istediği şeyleri yapmayı,
Bazen düşünmediklerimi birden söylemeyi,
Bazen herşeyi yüzüme gözüme bulaştırmayı.
Öfkelerimi.
Kızınca küsmeyi.
Heyecanlarımı.
Bazıları haketmediği halde, sevmeyi.
İçimdeki çocuğu,
Beni seviyorum.
İyi ki varım.
İyi ki ben benim.
Ne mutlu!
Çok mükemmel değilim.
Ama benden bir tane daha yok!
Beni seven böyle sevsin!
Sevmeyene de zaten yol verdim, GİTSİN...!

(Alıntıdır)




İlkbahar geldi ya artık kuşların (nasıl oluyorda bir türlü yorulmuyorlar:))) cıvıltılarıyla uyanıyorum:)
Güneşi özlemişim. Sevgili Adile'nin dediği gibi güneşsiz geçen uzun kışa inat hergün sokağa çıkıp onun sıcaklığını hissediyorum.
O güzelim havayı ciğerlerimin en diplerine çekmeye çalışıyorum. Yemek, ev işi, el işi, bilgisayar hak getire:)))))
Yürüyorum, geziyorum. Bu arada kendimle hesaplaşıyorum ama beni kırmadan, üzmeden(birşeyler öğreniyorum demek ki)
Bir suskunluk bir halim selimlik! sormayın gitsin. Trafikte bile artık sesimi çıkarmıyorum . Kızım 'performansın çok düşmüş:))
) anne' diye dalga geçiyor benimle:))

Kısacası bu aralar kendimi kendime ayırdım:)

Herkese kucak dolusu sevgiler.......


7 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
en güzeli yapıyorsun. Kalabalıkların içinde de yalnız kalınabildiğini biliyorum. Ama insanın kendisiyle kalabilmesi kesinlikle gerekli.Yenilenmek, enerji toplamak, artıları eksileri değerlendirmek için.
Güneşli havalar da yürümek fikrine ise bayılıyorum. Bahar arkasından da yaz gelsin. Gözlerimiz de ruhumuz da şenlensin.
Sevgiyle kal.

ŞÜKRAN dedi ki...

Ohhh sefam olsun canım yaaa.. artık bende kendime daha çok vakit ayırmayı becerir oldum. yani hafta sonu, hafta içi canım o an ne yapmak istiyorsa şayet ortam da uygunsa onu yapıyoruz bazen ailece bazen yalnız.. aslında geç bile kaldık ya neyse .. çooook öpüyorum..

NzlGl dedi ki...

---İnşallah Sevgili Bİrgül hanım:)))
hepimizin, herkesin ihtiyacı var sanırım bu şenlenmeye:)))
sevgilerimle


---Ne kadar doğru bir saptama'geç kalmamız' la ilgili. Ama zararın neresinden dönersek kardır deyip devam edelim:))))

sevgiler

hasret senfonileri dedi ki...

MUTLAKA TANIMALIYIM SENİ.. GERÇEĞE DÖNMESİ GEREKENLER LİSTESİNİN İLK BAŞINDASIN UNUTMA SAKIN..
NASIL OLDU DA KAFAMDAKİ KAYITLARI OKUYABİLDİN NAZLIM???

HEP BÖYLE KAL.. KALALIM :)))

NzlGl dedi ki...

Sevgili Gülsen hocam ne mutlu bana:) çok teşekkür ederim. Duygularımız karşılıklı . Bende sabırsızlanıyorum....

hdidem95 dedi ki...

valla ne güzel yapıyorsun ablacım ayır kendine bol bol zaman istediğin gibi yaşa gönlün ne istiyorsa onu yap keşke benimde zamanım olsa bende yapabilsem çok isterim :)) kocaman sevgiler
www.hadisofraya.com

nilay dedi ki...

Çok beğendim. Keinlikle bana da uyar.
Çalacağım bilginiz olsun
Sevgiler