12 Mart 2012

EN ÇARESİZ ANLARDAN BİRİSİYDİ....

Tam 12 saat oturmadan , uzanmadan , ayakta dururken bile acı çekerek ağladı. Bana 'anne birşey yap ağrım dinsin' dedikçe , birşey yapamamanın verdiği acı onun çektiğinden on kat daha fazlaydı. İşte çaresizlik bu olsa gerek diye düşündüm. Ben anneyim ve hiç ama hiç birşey yapamıyorum.
Ateşi olsa düşürmek için yapacak bir sürü şey var. Bir yeri ağrısa ovarsın, ilaç verirsin ya da konuşur düşüncelerini dağıtırsın. Ama bunda böyle durumlar asla olmaz.
Bu ağrıyı bende çektiğim için bilirim. Hiçbir duruş şekli size rahatlık vermez. Hiçbir sözü duymazsınız , yalnızca ağrınızın bir an önce dinmesini dilersiniz.

Kızımdan bahsediyorum. Yaklaşık 2 hafta önce belinde iki tane fıtık teşhis edildi. İki doktor ameliyat dedi. Son olarak benim belimi iyileştiren doktora götürdük, o da durumun iç açıcı olmadığını , birkaç seans tedavi uygulayacağını alınan sonuca göre durumu açıklayacağını söyledi.
Şu an tedavi sürecindeyiz. Kızım ise 4 günlük istirahatten sonra tüm israrlarımıza karşı bugün yine işe gitti. Yüreğim ağzımda. Her an telefon edip 'anne çabuk gel kötüyüm' diyecekmiş gibi diken üstündeyim.
Allah tüm hastalarla beraber kızıma da şifa versin diyorum.
Beni merak eden arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.
Hepinize sağlıklı ve huzurlu bir hafta diliyorum, sevgilerimle

22 yorum:

melisa dedi ki...

Rabbim şifalar versin imşlh hiçbişey olmaz sıkmayın canınızı üzüldüm annelik böyle değilmi
çocklara parçalanan bi yürek
inşlh her şey yolunda gider sağlığına kavuşur

NzlGl dedi ki...

Sevgili melisa
çok teşekkür ediyorum bu güzel yorum için ve amin diyorum:)
sevgiler

Flame dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nazlı ablacım yaa.
Tahmin ediyorum senin ne halde olduğunu :(

Acil şifalar...

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Geçmiş olsun canım benim. Allah acil şifalar versin. Özletme kendini bu kadar..

derya dedi ki...

Canım Rabbim acil şifalar versin in
şallah.Evletlarımızın canı yandığın
da biz annelerin yürekleri dağlanır
Rabbim dermansız dert vermsin sevgi
ler.

Nesrin dedi ki...

geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur. allah acil şifa versin

NzlGl dedi ki...

---Ah Alevim hiç sorma.Ama yinede allah beterinden korusun
çok öptüm canım


---Canım Adaşım
teşekkür ederim:))) öptüm


---Amin Deryacım
teşekkürler


---İnşallah sevgili Nesrin
teşekkür ederim

sevgiler

Adsız dedi ki...

Nazlı Abla çok çok geçmiş olsun.
İnşallah biran önce iyileşir.
Selamlar;
Gül Saim

hasret senfonileri dedi ki...

Nazlım.. bilir misin benim pozitif enerjim aklın almayacağı kadar etkilidir.. ve ben şu anda tüm gücümle kızına sana ve hanene pozitif enerji gücümü yolluyorum..
Dayanma gücünüz artsın ve şifa yağsın diye..
Geçmiş olsun ve bu kadarla kalsın.

Adsız dedi ki...

Hemen iyilesir insallah
Asli

NzlGl dedi ki...

Benim çok sevgili Gülsen hocam
inanırım hele siz yollarsanız kesinlikle inanırım. Çok teşekkür ederim
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

--- Sağol Nurdancım, inşallah
sevgiler


---Aslım teşekkür ederim,çok öptüm

Zehra Gürgen dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, ağrının her türlüsü köt ama bu evladındaysa daha da bir kötü..
ama ben de pozitif enerjiye inanıyorum, kesinlikle inanç ve güven çok büyük farklar yaratabiliyor.
Benim kızımında kafasında bir egzama çıktı tam 6 aydır geçer gibi olup nüksediyor, üstüne de kızımın astım tedavisi binince biraz da ihmal ettim.Bir arkadaşım hemeopati diye bir alternatif tedavi yönteminden bahsetti.Çevresindeki pek çok arkadaşı ve şimdi de eşi çok olumlu sonuçlar almışlar.Hatta migreni bile geçirmiş.Kızım için görüşeceğim.Neden olmasın değil mi?

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Off çok feci bel ağrısı Nzlglcm ama tedavisi var üzülme sakın.Allah evlatlarımızla sınav etmesin.Acil şifa diliyorum.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım,
Çok geçmiş olsun.RABBİM şifalar versin.
Evlatlarımızın bir yeri ağrıdığın da bizim de her yerimiz yüreğimiz ağrıyor.Seni çok iyi anlıyorum.
Geçmiş olsun dileklerimle şifalar diliyorum.
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

---Kızına çok geçmiş olsun Zehracığım.
Allah tedavisi olan hastalık versin diyoruz. Ama dediğim gibi evlatlar söz konusu olunca içimiz daha bir yanıyor.
Kızına acil şifalar , sana kolaylıklar diliyorum, sevgiler


---Amin Ebrucum çok teşekkür ederim canım


---Sevalcim nasılda anlıyoruz biribirimizi değilmi? çok teşekkür ederim duaların için:) sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kıyamam ben o kuzuya.Geçmişler olsun. Bilirim ben o çaresizliği. Büyük kızım FMF hastası. Atakları geldiğinde çektiği acı karşısında işte bizde yavrum yapacak bir şey yok 48 saati tamamlamalısın diyoruz.Hiç bir şey yapamamak çok fena. Dilerim kuzucuğun en kısa zaman da şifasını bulur.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım
hem kızım hem kendi adıma çok teşekkür ederiz. Çok şükür iyiye doğru gidiyor. Allah tüm kuzucukları :)))) korusun
sevgilerimle

sarımutfak-hande dedi ki...

bel çok zordur çok çektim biliyorum bende :(( acil şifalar dilerim kızınıza

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kızın nasıl? İnşAllah daha iyidir. O iyi olunca senin de iyi olacağına eminim.
Sevgiyle kal.

YeMeK vAkTi dedi ki...

Üstteki yazıyı okuyunca merak edip geldim bu yazıya.Çok geçmiş olsun çok zordur annemde yaşamıştı allah şifasını versin bir daha göstermesin inşallah

NzlGl dedi ki...

İnşallah Aylincim çok teşekkür ederim canım...