10 Şubat 2012

DUR NAZLI !!!!!!!!!!!

Bir rehavet, bir ev kuşu olma hali, sporu bırakma, soğuktan dışarı çıkmama, oğlumla her öğlen 'ne yiyelim ' muhabbeti bazen dışardan söylenen hazır yiyecekler, bazen mutfakta hazırlanan soslu makarnalar, mantılar, börekler....
Sebze yemeğini unuttuk neredeyse.
Kar yağdığında dışarı bakarken içilen bardak bardak leblebili bozalar, akşam tv seyrederken atıştırılan mısırlar, bazen cipsler.....
yazarsam daha uzar bu liste:(((

Bir taraftan da alınan cici giysiler boyunları bükük dolaptan bana bakıyorlar:))))
Her gün diyete başlama sözleri verilip sonra o sözleri unutup dürümleri götürmeler:))))

Bu arada  kilo aldım.Ama kimse bişey söylemiyor. Çünkü yanaklarım doldu, yüzüme renk geldi zombi !!! olmaktan çıktım ama ben son zamanlarda bu kilolardan sıkıntı duyar oldum.

Korkum birkaç sene önceki gibi tartıda 80 'leri görmek:((((((

Yok buna bir dur demek lazım. Yanlış olan bunu etraftan beklemek. Dün akşam yemekten sonra düşündüm dişlerimi sıkmamak ve rahatlamak için kullandığım ilaç bana nasıl bu kadar kilo aldırır diye.

Sonra bahane aradığımı anladım:( ona buna çamur atmaktan vazgeçip her zaman söylediğim gibi zayıflamak istiyorsam ağzımı kapalı tutmam gerektiğini hatırladım. Ve bunu hemen uyguladım. Hani ben ters doğdum ya işte bu yüzden pazartesi değil cuma günü diyete tekrar başladım:)))
Yapmam lazım , eklemlerimi, vücudumu bu yüklerden kurtarmam lazım.

Bu gün pazara gidip sebzelerle tekrar buluştum. Eve gelip hemen bazılarını pişirdim, bazılarını haşladım.
Diyet listemi çıkarıp tekrar buzdolabının üzerine astım. Herşey tamam . Ben, bana 'DUR' dedim.
gerisi gelir inşallah.

Bu arada beni en zorlayan siz arkadaşlarımın sayfalarında arz-ı endam eden kekler, tatlılar, börekler. İnanın bir kedinin ciğere baktığı gibi onlara bakıyorum. Bazılarının tarifini okumuyorum aklımda kalmasın diye:))))))
Ama biliyorum ki beynim neyi nerede gördüğümü kaydediyor. Kilolar gidince azar azar yapılıp yenecek hiç şüpheniz olmasın:)))

Herkese kucak dolusu sevgiler,

25 yorum:

bir kase lezzet dedi ki...

canım nasılsın
:)
ince ruhlu ablam
:)
ne de güzel paylaşım
ellerine sağlık.

hasret senfonileri dedi ki...

etkisi olursa bana da bildir Nazlı'm.. :))))

derya dedi ki...

Ahhh Nazlı'cığım kendimi okur gibi
yim:))Bizim evde sebze pişsede ak
şam tv karşısında yenen hamurişleri
ve cipsler hepimizi tombullaştırdı.
Birde benim aldığım kortizonlu ilaç
lar dahada fazla aldırıyor.Rabbim sağlığımızı elimizden almasın hayır
lı cumalar öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim canım, sevgiler

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Gülsen hocam
ağzımı tutarsam !!!! vereceğine eminim:))) sevgiler


---Deryacım kortizon girince işin içine biraz daha özen istiyor. Ama dediğim gibi bahane yok. Eğer istersen mutlaka oluyor. Sanada kolaylıklar diliyorum çok öptüm canım

Nesrin dedi ki...

merhaba
gerçekten insan kendine dur demeli hep bahaneler arıyoruz o bahane arayanlardan biri de benim :) yeter ki isteyelim :)
ama ben sizin başaracağınıza inanıyorum ...
şimdiden kolay gelsin :)

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldin sayfama sevgili Nesrin
bana verdiğin pozitif enerji için çok teşekkür ediyorum, sevgiler

pelince.com dedi ki...

Bahar geliyor hafiflemek lazım :) yüreğinize sağlık..

NzlGl dedi ki...

Aynen katılıyorum pelincim, teşekkürler

nesrin dedi ki...

Merhaba, bir an okuyunca acaba ben mi yazdım dedim? :)) bütün yap(z)ılanlar aynı şaşırdım kaldım valla... ama havalar birkaç güne kadar ısını ve akşam yürüyüşlerine tekrar başlarım, bozaları leblebileri, çekirdekleri bırakırım diye düşünüyorum ve bir şeye inanırım BİR KERE YAPTIM GENE YAPARIM :)) Sevgilerimle Nesrin BİLGİ

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım hepimizde var o durum maalesef..
Hep birlikte bir dur desek :)

NzlGl dedi ki...

---Evet haklısın sevgili Nesrin, insan kafasına koyarsa hele birde daha önce yapmışsa tekrar olur. Kararlılığımı daha da desteklediğin için çok teşekkür ederim:)
Bende yürüyüşlerime başlayacağım inşallah. Baharla beraber bizlerde miskinliklerimizden kurtuluruz ümit ediyorum.
Sevgilerimle



---Alevim sende bunu daha önce başaranlardansın . Şimdi de olacak eminim. Çok öptüm, iyi haftasonları diliyorum (tatlılardan uzak olsun) :))))))

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Canım arkadaşım,Yüreğine sağlık ayni dertten muzdarip olduğumuz konuyu öyle güzel dile getirmişsin ki?
Sanki kendini değil beni anlatıyorsun.
Demek ki tüm bayanlar ayni durumdayız:)Benim de diyette bugün 2.günüm inşallah sonuca başarıyla ulaşırım.Ayaklarım da ciddi sorunlar başladı ve yükünü azaltmam lazım.Ama benim yolum çokk uzun:)Eğer başarabilirsem bloğum da diyet sayfası açıcam:)
Sana bana ve ayni sorunu olan tüm arkadaşlara başarılar diliyorum.Yılmak yokkk:))
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Sevalcim
ne kadar çokmuşuz?!!!!!!!

gerçekten aynı durumdayız:)))) Ama bizim elimizden birşey kurtulmaz. Birbirimizi motive edecek ve her birimiz istediğimiz kilolalara ineceğiz.
Birlikten kuvvet doğar gibi bizde bu konuda birlik olacağız.
Evet canım yılmaz yok:)))

sevgilerimle,

Kardeşim dedi ki...

Arkadaşımda cp...adında bi ilaç kullanıyordu.Sürekli dişlerini sıktığı için kulağı zarar görmüş.O da fazlaca kilo aldı ama yürüyüşle verdi.Dürüm yemeye bayılırım ama bu gıdalar lezet kapılarını açıyor.Bir defa böyle lezzetlere damağınızı alıştırdığınızda daha fazlasını tüketiyorunuz.En iyisi sebze.Belli bir süre sonra zaten damak tadınız değişiyor.Bende çok çay içiyor ve bal kıvamına gelene kadar şeker koyuyorum.Bu alışkanlığımı bıraktığım anda 5 kilo veriyorum.Aslında diyetin mantığı ne yapıyorsan onun tersini yapmak.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
kendinle barışık olmak bu işte. Bazen istemeden de olsa kilolar alacağız ama onları alırken ailemizle yaşadığımız mutlu saatler bizlerin gönlünü hoş edecek. Sonra karar alıp gerçekten uygulayacağız. Bunların hepsini istedik mi biz yapacağız. Ne güzel anlatmışsın. Ben eminim kısa bir süre sonra ben o fazlalıklardan ayrıldım artık onlar beni rahatsız etmiyorlar diyeceksin. Böyle huzurlu yazılar okuduğumda yaşam daha da güzel geliyor gözüme.Teşekkürler.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Sevgili kardeşim

öncelikle sayfama gelip yorum bıraktığın için teşekkür ediyorum.
Evet kullandığım ilaç çok düşük bir doz ama dediğim gibi belki de günahını alıyorum ilacın. Çünkü Allah bana inanılmaz bir damak tadı vermiş. Alışkanlık hiç. Ben beslenme düzenimi değiştirip 16 kilo vermiştim. Ama damak zevkim hala aynı. onun için diyorum ya ağzı kapalı tutmak lazım diye. İnşallah vereceğiz kiloları,
sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım,
sayfanıza girdiğimde yada bana yorum bıraktığınızda hep içime bir hafiflik doluyor.O sevgi dolu yüreğinizden çıkan sözler beni hep rahatlatıyor.
Çok teşekkür ederim, sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

ah ablacım ya niye en güzel lezzetler kilo yaparki sanki bende aynı durumdayım buara :)) sıkmaya çalışıyorum dişimi yemicem diyorum ama bloglardada envai çeşit lezzetler dişmi dayanıyor:)) hadi bakalım ikimizide kolay gelsin öptüm kocaman sevgiler

NzlGl dedi ki...

Ahh Didemcim
ne kadar çok aynı durumda olan arkadaşım varmış:) peki biz ne yapacağız bu kiloları:((((((
neyse sıkalım biraz daha dişlerimizi tabii bir gün hepsi dökülmezse:)))))))))

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Boğaz tutmak kadar zor olan bir şey yok bence, benim de meşakkatli bir diyet hikayem var. Sonuna kadar arkanızdayız :D

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler canım hepimize kolay gelsin:)))))))

Armina dedi ki...

Hepimiz aynı durumdayız galiba, inşallah kilolarımızı veririz. Güzel bir hafta geçirmeni dilerim ablacığım.

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili nazlıcığım ne güzelde yazışsın hem yiyorum hem yediğim için kilo alıyorum diye Osman Müftüoğlunun bir sözü çok hoşuma gider ''can boğazdan gelmez dikkat emezsek can boğazadan gidecek'' der. valla kolay alınıyorda zor veriliyor kilolar yaşımıza göre çok dikkat etmeliyiz arkadaşım şu çok soğuklarda yürüyüş yapamadığım için inanın kendimi çok suçluyorum ama çok soğuklarda da yürürsem haslanaıveriyorum. ama en kısa zamanda azıcık ortalık ısınsın beni kimseler tutamaz hemöen koşturmaya başlayacağım. her kilo bedene bir yük tabiki. sevgiyle sağlıcaklave de hafifçe kal canım

NzlGl dedi ki...

---Karar verirsek mutlaka zayıflarız canım
sevgiler


---Osman bey'e katılmamak mümkün değil....
Ama katılmaklakalmayıp uygulamak lazım:))))
inşallah hep beraber uygulamaya başlarız.....
sevgiler