28 Ocak 2012

GÜLSEN HOCAMIZA .....

Sevgili Gülsen hocam,

Sizin sayfanıza nasıl ve kimin sayesinde ulaştım hatırlamıyorum. Bazen birkaç gün sayfama uğramadığım oluyor. Ama ilk sizin yazınız var mı? yok mu? diye bakarım. Yazılarınızı en az iki kere okurum. O satırlar arasındaki anahtarları bulmaya çalışır, bunlar üzerinde kafa yorarım. Bir tek sizin sayfanızda yazılan diğer yorumları okurum. Ve anlarım ki bir yazınızla başka başka insanlarda nice fikirlerin üremesine yardımcı olmuşsunuzdur.
Şu -de -da üzerine yazdığınız yazıdan sonra özellikle size bırakacağım yorumlara çok daha dikkat eder olmuştum:)))))

Siz o güzel gönlünüz ve engin bilginizle bize değişik hayat pencereleri açtınız. Bize diyorum çünki benim gibi yazılarınızı özleyen bir sürü insan olduğunu biliyordum ve böyle olduğunu öğrendim.

Takip ettiğim kadarıyla size birşey dayatmak mümkün değil:)))) AMA..


Belki sizi çok özleyen, bilginizden yararlanmaya can atan, limon sıkışları, eleştirileri, hikayeleri , o güzelim şiirleri özleyen biz öğrencileriniz için bir ümit verebilir, yazılarınıza devam edebilirsiniz.

Ben kendi adıma sayfama girdiğimde YAPRAKLAR-GÜLSEN HOCA yazılı blog sayfasının küçük notunu görmek için sabırsızlanıyorum.
İnatla, ısrarla ve merakla bekliyorum(UZ)

Sizi seviyoruz. Özlemin bir an önce bitmesi dileğiyle , sevgiler

17 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Aynen katılıyorum.. :)

hasret senfonileri dedi ki...

Nasıl şaşkınım anlatamam Nazlı'm.. İnsan umduğu beklediği bir şeyi gördüğünde ya da bulduğunda umduğu gibi bulamayabilir.. adetinde veya yoğunluğunda az/çok oran muhasabesine girebilir.. hüsran olabilir sonu ya da sevincine diyecek yoktur.
AMMA... Ve fakat... Lâkin... gerçekten hiç birşey beklemediği an umabileceğinin fevkinde bir şeyler bulursa insan, şaşkına dönebilir sevinçten tıpkı benim gibi..
NE MUTLU BANA ..
SİZİN GİBİ DOSTLARA SAHİP OLMANIN NE BÜYÜK BİR GÜÇ OLDUĞUNU BİLDİĞİM İÇİN..

SAĞOL CANIM.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim sevgili asortik-krep

NzlGl dedi ki...

Hocam 'dost' diyerek bana onur ve gurur verdiniz. Çok teşekkür ederim.
Hiç şaşkına dönmeyin bizim yaptığımız yalnızca 'kıymetlimizi' kaybetmemek, onu geri getirmek çabasıdır....

nihansu dedi ki...

Bazen ben de kendi sayfamdan çok "Yapraklar"a baktığımı farkediyorum. Ve sayfada yeni bir yazı olmayınca boynum bükük ayrılıyorum.
Dileklerinize katılmamak mümkün mü?

nalan dedi ki...

Bu gün asortik krep sayesinde uzun zamandır uzak kaldığım blog dünyasında Gülsen Öğretmenimin bugüne dek tanışmadığım sevenleriyle tanışma günüm oldu.
Ne güzel yazmışsınız gönlünüze sağlık.

NzlGl dedi ki...

---Çok teşekkür ederim sevgili nihansu....

---Sevgili nalan içimden gelenlerdi beğendiğine sevindim... teşekkürler, sevgiler

Armina dedi ki...

Gülsen hocanın blogunu senin sayende ilk kez gördüm Nazlı abla, çok güzel bir blogu var.

NzlGl dedi ki...

Arminacığım, hocanın blogunu takibe al ..... Neler neler görecek ve öğreneceksin:)))
sevgilerimle

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
çok teşekkür ederim. Böyle bir blogla tanışma imkanını sağladığın için. Bu da benim ayıbım olsun. Her şeyin bir zamanı varmış. Demek ki benim ki de bu zamanmış. Yeniden teşekkürler.
Sevgiyle kal.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

İyi ki sayfana gelmişim canım.
Bu kadar övgüler alan değerli bir hocamızı az sonra ziyaret ederek tanışmış olucam sayende.
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Birgül hanım, zaman önemli dediğiniz gibi bu zamana sebep olmuşsam ne mutlu bana...



---Ne güzel ... Seval hanım çok mutlu oldum. İnanın bu tanışmadan çok şeyler öğreneceksiniz.
Sevgilerimle

NarincE dedi ki...

Özleminizin bir an önce bitmesi dileğiyle...

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

HAYIRLI CUMALAR.MEVLİD KANDİLİMİZ KUTLU OLSUN CANIM.
SEVGİLER...

NzlGl dedi ki...

---İnşallah sevgili narince bizde hasretle bekliyoruz


---Teşekkür ederim Sevalciğim

bir kase lezzet dedi ki...

kandiliniz mübarek olsun
hoş sohbetler
ellerinize sağlık
:))))

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim 'bir kase lezzet'

sevgiler, iyi kandiller