23 Aralık 2011

VEFA BORCU......

Son zamanlarda sizleri pek ziyaret edemiyorum. Aslına bakarsanız sayfama pek girmiyorum. Ama biliyorum ki yazdığım yazıların altına birçoğunuz yorum bırakırsınız. Bunun için sizlere çok teşekkür ederim.
Ama 2-3 isim vardır ki onlar mutlaka yorum bırakırlar. Blogumu açarken bilirim o isimlerle karşılaşacağımı:))))) Yazdıklarıyla benim duygularımı paylaşır bana güzel dileklerini iletirler. Onlara da çok çok teşekkür ediyorum.

Bir de sayfamı bire bir takip eden ama yorumlarını sayfama bırakmak yerine yüzyüze, telefonla ya da yakınları aracılığıyla ileten görünmez takipçilerim var.
Biliyorsunuz bana yorum bırakan herkese mutlaka cevap yazarım. Sevgilerimi iletir teşekkür ederim.
Geçen gün düşündüm de sessiz takipçilerime hiç teşekkür edemiyorum.
İşte bu yazımla onlara bir nebze olsun vefa borcumu ödemek istiyorum:)

Birinci takipçim çoook uzaklardan . Amerika'dan Canım İpek ASLI'm. Halamın kızı... Daha önceki yazılarımdan birinde bahsetmiştim kendisinden. Hatta Bitlis usulü dolma tarifinide o göndermişti.

Kardeşi BAHAR ikizlerimiz Elif ve Kerem'in annesi. Çok yoğun çalışıyor ve ikizler artık büyüdü. Eskiden daha fazla vakti oluyordu şimdi zaman buldukça beni takip ediyor. Hatta bazı yazılarımı halama okutuyorlar:)))

Diğer halamın kızı NEDRET ablam. O ve zaman zaman kızı Sevgili DUYGU'mda beni takip ediyorlar biliyorum:)))

Bir diğer sessiz takipçi Sevgili NURDAN. Arkadaşım, dostum , kardeşim Handan'ın kızkardeşi. Ama Nurdan benim de kardeşim sayılır. Handan'la bu kadar yakınız ama Nurdancım ablasından daha sıkı bir takipçi. Sağolsun yazılarımı telefon açıp ablasına haber veriyormuş.:)))))

Başka bir takipçi çocukluk arkadaşım Nur'un dolayısıyla benimde ablam Sevgili SEMA abla. 40 seneye yakın arkadaşım derim Nur için ama Sema abla yazılarımı takip ediyor Nur'a haber veriyor:)))))
Sema abla bazı yazıları Sinem ve Selen'le hatta Halil abiyle paylaşabiliyor olabilir:))))

Son günlerde yeni bir takipçim var. Sevgili SUZAN hanım. Kızımın iş arkadaşı:)))) Ama kendisi sessiz takipçilikte ısrarlı olmadı ve beni çok mutlu ederek aşure tarifimin altına yorumunu bıraktı:))))


O , tabir yerindeyse benim kısa pantolonlu halimi bilir. O günlerden bu günlere kadar görünmez bir şekilde benim yanımdadır. Benim için yeri hep başkadır. Şimdi çocuklarım da aynı duygulara sahipler .
Yazdığım cümlelerdeki görünmeyen kısımları adeta okuyan, onlardaki en ufak üzüntümü, sıkıntımı hemen bulup çıkaran, bunu yalnız blogda değil facebook'da da yapan ve derhal eşi canım Feriha ablama 'ara şu kızı bir bakalım nasılmış' diye talimat veren , hayatımın en zor iki gününde yanımda olan ve bunları yazdığım için beni kesin topa tutacak olan sevgili NURDOĞAN abim.......(ha bu arada bir önceki yazım içinde papara yemeye hazırım abicim:)))



Hepinizi çok seviyorum ve hepinize gönül dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

İyiki varsınız........



17 yorum:

öykü dedi ki...

Bız de senı cok sevıyoruz

Iyı kı varsın:)

NzlGl dedi ki...

Öykücümmmm
çok sağol .... şu hayatta iyiki rastlamışım dediklerimdensin, sevgilerimle

hdidem95 dedi ki...

demi ablacım ya vefa ne güzel bişeydir malesefki herkes değil bizde seni seviyoruz ellerimiz buluşmasada yüreklerimiz hepp beraber kocaman sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Bizde seni seviyoruz,
biz sesli takipçilere giriyoruz dimi:))

yemekbiraşk dedi ki...

nazlıcım göz görmesede kalplerin kurduğu görünmez bağda bizde seni seviyoruz.. sevgilerimle:)

saniyesultan dedi ki...

sizde iyiki varsınız....paylaşım için teşekkürler..

NarincE dedi ki...

Ne güzel, dostluğunuz sonsuz olsun.

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

gerçekten bir vefa borcu olmuş, ne kadar düşüncelisiniz :)

Leyla'nın Kahve Dükkanı

NzlGl dedi ki...

---Bende aynen öyle hissediyorum Didemcim çok teşekkür ederim canım, bende öptüm,sevgiler


---Evet Sevgili Nur hanım hem de en önde olanlarına :)))))
sevgilerimle


---Çok teşekkür ederim Sevalcim sevgimiz her zaman karşılıklı...



---Teşekkür ederim SAniyecim,öptüm canım


---Amin SEvgili Narince , herkese böyle dostluklar diliyorum, sevgiler


---Teşekkür ederim Leylacım , düşüncen ne güzel, sevgilerimle

anneanneninemekleri dedi ki...

Dostluk güzel şey,insanın çok az gerçek dostu oluyor,sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Biz de seni cok seviyoruz, Nazligul ablacigim.
Asli

NzlGl dedi ki...

Size katılıyorum ve o az ama öz dostları da hayatımızda mutlaka var etmeliyiz diyorum, teşekkürler, sevgiler

NzlGl dedi ki...

İpek Aslımmmm,
teşekkür ederim canım benim:))

Armina dedi ki...

Biz de seni çok seviyoruz Nazlı abla, seni çok merak ediyordum fotoğrafını koymana çok sevindim.

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim Arminacığım....

Adsız dedi ki...

Nazlı Abla gerçekten bu ara yazılar azaldı:(
Ama ben gene hergüne yakın girip bakıyorum.Seni seven kardeşin Nurdan :)
Çok öpüyorum
Selamlar..
Gül Saim

NzlGl dedi ki...

Benim hatırnaz , güzel yüzlü , güzel huylu kardeşim:))
Nasıl tanırım, nasıl bilirim beni takip ettiğini değil mi?
ablalar böyledir işte:))) çook teşekkür ederim, öpüyorum canım:)))

umarım bir sonraki yıl yine yazılar, tarifler artar Nurdancım:))))