12 Aralık 2011

MEVLANA DER Kİ,

Sevgili Nurdoğan abim facebook'da paylaşmış. Çok beğendim sizlerle paylaşmak istedim.



Ey mezar yolcusu! Hayattayken dostlarının çokluğuyla övünürdün. O uzun yol boyunca dostlarını nerelerde yitirdin! Son arkadaşların da sana mezar kapısında sırtlarını döndüler. Şimdi yanıbaşında seninle aynı toprağa baş koyan tek bir yoldaşın kaldı: "Amelin". Eğer bu yoldaş kötüyse vay haline! Yok iyiyse sana müjdeler olsun. O seni hesap gününde avukatın ve şahidin, sırat köprüsünde de bineğindir. O halde mezara böyle bir arkadaşla girmeye çalış.


Yazıyı birkaç kere okudum. Şimdi gidip uzun uzun düşüneceğim.
Allah herkese iyi yoldaş versin.....

Sevgiler....



2 yorum:

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Amin Nzlglcüm.Ne güzel anlatmış...

ŞÜKRAN dedi ki...

Ne iyi etmişsinizgitmekle. gerçekten gezip görmek gerekir. yıllar önce gitmiştim hatta ilkokul son sınıfı dedemlerin yanında Konya'da okumuştum. Mevlana'nın her sözünden onun felsefesinden ders alınacak çok şey var ve bende çopk severim.. Kızlarımda gitmeyi çok istiyorlar fakat heğimizn de işi nedeniyle bir arada ayarlamak zor oluyor.inşallah bir fırsatını bulup gidebiliriz.güzel bir hafta sonu dilerim.. Arkadaş konusunda ne kadar haklısınız okurken duygulandım şu an herbirimiz bir yerlerdeyiz ve ne yazıkki haberleşemiyoruz.