27 Aralık 2011

BİLEMEDİĞİMİZ YENİ YIL...

İnsanoğlu nankör.

Ağzımıza dolamışız , sağlık , huzur , mutluluk olsun yeter.... YETMEEEZZZZ. İnsana yetmez.
Şuyum olsun, buyum olsun. Yanında bu da olsa fena olmaz bonus kazanmış gibi:))))
Bir türlü isteklerimizin ardı arkası kesilmez.
Hepimizin istekleri başka başka ama birden fazla hemde çook fazla....

OYSA;

Bizler isteklerimizi sıralarken, çıkacak milli piyangonun !!!!! harcamasını nasıl yapacağımızı düşünürken KADER imiz bize nasıl bir yol çizdi acaba?????
Bizi hangi çizgi ve üzerinde hangi duraklar bekliyor. Kazançlarımız olacak mı ? Ya kayıplarımız????

Ne kadar üzüleceğiz? Bu tecrübeler bize neler kazandıracak? Bilmiyoruz, bilemiyoruz....

İşte bu yüzden, tüm sevdiklerime;

hayat yollarının açık ve ışıklı olmasını , bu yolda yürürken sağlıklı ve dik olmalarını, her geçilen durakta kayıplardan ziyade kazanılanların çok olmasını ve sona gelindiğinde 'keşke'lerin az 'iyiki'lerin fazla olmasını,
her zaman huzurlu ve gülümseyerek yürümelerini diliyorum.....

Sevgilerimle,

Nazlı gül

13 yorum:

birdutmasali dedi ki...

hAYATIM BOYUNCA yaptığım en uzun plan ya ertesi güne kadardı,
yada bir sonraki haftaya kadar :)

kim bilebilir ki yarını ?

Bu sebeple her zaman olabilceklerden yanayımdır,mümkün mertebe de her zaman yaşanabileceklerden yana.

hayat ne getirirse uymaya hazırım !

gerisi ise
YANSIN DÜNYA BE NAZLIM :)

Güzel temennilerine çok çok teşekkür ederiz..harikaydı

hepsi seni de bulsun dilerim...
çok sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Bu yaştan sonra !!!!! artık bende aynısını düşünüyorum Sevgili Nuray hanım:))))

Allah gelecek olanlara dayanma gücü versin:))))

Geriside YANSIN nunucuğum:))))))

çoook sevgiler

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım; ne kadar doğru, ne kadar haklısın...

Bayıldım bu cümleye tüm sevdiklerime "hayat yollarının açık ve ışıklı olmasını , bu yolda yürürken sağlıklı ve dik olmalarını, her geçilen durakta kayıplardan ziyade kazanılanların çok olmasını ve sona gelindiğinde 'keşke'lerin az 'iyiki'lerin fazla olmasını,
her zaman huzurlu ve gülümseyerek yürümelerini diliyorum"

altına imzamı atarım :))

İyi seneler...

Mutluanne dedi ki...

Ne güzel yazmışsınız öyle,ağzınıza sağlık :)
SEvgiyle

NzlGl dedi ki...

Alevim:))))
çok teşekkür ederim canım aynı yöne bakmamız ne güzel......

sevgilerimle , mutlu seneler

NzlGl dedi ki...

Sevgili Mutlu anne:))

teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim:)))

iyi seneler

bülbülünyeri dedi ki...

Haklısın,
yaşamın bizlere neler hazırladığını hiç bilemeyiz.O'ndan gelecek her şey başımız gözümüz üstüne. Yine de bu dünyaya gelişimizin bir nedeni var. Bunu bulmak, yaşamı es geçmemek, sadece seyretmemek de gerekli. Her yaşadığımdan ya da kayıplarımızdan muhakkak öğrenmemiz gerekn şeyler olduğuna inanıyorum. Hiç bir şey nedensiz ya da tesadüf değildir.
Güzellikleri bekleyelim ki, güzellikler bizi bulsun. hayata ne kadar olumlu bakarsak güçlükleri o kadar kolay aşacağımızı düşünüyorum.
Ve bence en güzeli yarın bizi neler bekliyoru bilmemekten de neşeli şeyler çıkarabiliriz.
Yeni yılda istediğin her şeyin seni bulması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Nazlı'cım canım Rabbimden her zaman
hayırlısını istedim.Hiç ısrar etme
dim zaten ısrar ettiğim zamanlarda
da kısmet olmadı.
hayırlısından vazgeçmedim.Sağlık en
büyük zenginlik her zaman ilk önce
lik sağlık.Fazlasını istemedim hiç
birzaman yetecek kadar versin Rab
bim kimselere muhtaç etmesin öpüyo
rum.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım

işte bize başka bir açıdan bakmamız gereken bir pencere açtınız:))))

benim için söylediğiniz bu güzel dilek için çook teşekkür ediyorum..
SEvgilerimle, iyi seneler

NzlGl dedi ki...

Amin Deryacım, herkese kendisi gerekli:)

çok öptüm, sevgiler

sevil şahin dedi ki...

Can ablam canım ablam son zamanlarda mide kramp ve ağrılarımdan dolayı bir türlü gelip seni ve birçok arkadaşımı ziyaret edemedim.
Ne de güzel yazmışsın evet maalesef çok uzun vadeli planlar yapıyoruz. Hele ben İnan bazen korkuyorum diyorum neden bu kadar plan yapıyorsun anı yaşa diye işte insan oğlu demişsin ya gerçekten öyleyiz.
O zaman şöyle diyelim hep yarını görecek olmanın ümidi ile hep yarın iyi ve sağlıklı mutlu ve başarılı olmayı diliyorum. Hep yarınlı günlerimiz olsun.Yarınımız hiç tükenmesin.
Sevgiyle ve sağlıkla kal ablacım.
Ayrıca seni yarın kucaklayabilmek dileğiyle :)

annemineli dedi ki...

Çok güzel dileklere gönülden katılıyorum.Ellerin dert görmesin.Sevgilerrrrrr...

NzlGl dedi ki...

---Sevilim canım kardeşim önce geçmiş olsun kendine iyi bak ....

'yarın' larla ilgili ne güzel yazmışsın.
En kısa zamanda kavuşacak, sarılacak 'yarın' ın gelmesi dileğiyle seni çoook öptüm:)))



---Teşekkür ederim Sevgili annemin eli
iyi seneler dilerim, sevgiler