30 Kasım 2011

DAMLA SAKIZLI TİRAMİSU

Sevgili Arkadaşlarım

Blog yazılarımda son zamanlarda tembelliğim tavana vurmuş vaziyette. Bunu kabul ediyorum ama şunu bilin ki her birinize tabiri caizse göz ucuyla bile olsa uğruyorum yazılarınız takip ediyorum ama yorumu 'es' geçiyorum:((( Tarifleri alıyor , uyguluyor bazen resmini çekiyorum. Resimleri bilgisayarıma yüklüyor 'orada uslu uslu durmalarını tembih ediyorum' sonra vınnnn kaçıyorum.
İtirafları geçtikten sonra hazır 'ilham perilerim' :)))))) gelmişken siz arkadaşlarımdan görüp uyguladığım iki tarifi veriyorum.


İlk tarif Sevgili Nuray hanımdan:

DAMLA SAKIZLI TİRAMİSU Orjinal tarifi BURADA





Kızım ve oğlum bu süslememi görünce birbirlerine bakıp gülümsemekle yetindiler.....:))))))

'Nazocum biz böyle süslemeler için biraz fazla büyüdük' deselerde dilimleri arka arkaya götürürken Mest oldular:))))

Tarif için teşekkürler Nunucum. Damla sakızlı tarifleri çok severim ve daima başımın üzerinde yerleri vardır:))

Sevgiler , Afiyet Olsun

4 yorum:

birdutmasali dedi ki...

aaaaaaaa

:))))))))))
ben O'nu kulaklarından !
en çokda gözlerinden yerim..
Nazooooooo banada banada :))))
:=))))

NzlGl dedi ki...

İşte budur:))))))

çooook teşekkür ederimmm:)
sevgilerimle

Flame dedi ki...

Ayyy Nazlı abla nefiss olmuşşş belli!!
Bende denemek istiyorum ama Alper'cim kahveli tatlıları pek sevmediği için yapamadım bir türlü...

NzlGl dedi ki...

Alevcim
sende o zaman meyve sularından yap . O da nefis oluyor:))))
sevgiler