15 Ekim 2011

SIMSICAK KUCAKLAŞMA....

Sevgin ablanın verdiği davetiye elimde. Feneryolu Pratik Kız Sanat Okulu'nun Caddebostan Kültür Merkezi'ndeki 'İZ SÜRÜCÜ' isimli resim sergi davetiyesi. Açılış günü . Biliyorum ki bir sürü arkadaşım, tanıdığım öğretmenler orada. Ve harika resimler.
Ama ne yazık ki oğlumun allerjisi tavan yapmış durumda. Hapşırıklar ardı ardına geliyor. Yanında olmam lazım.

Geçen gün facebookda bir söz vardı çok beğendim:
'Çok istediğim bir şeyi Allah istemiyorsa konu kapanmıştır'

Allah bu sergiye gitmemi ve orada sergiden daha çok beni mutlu edecek bir olayla karşılaşmamı istemiş olmalı ki oğlumun kız arkadaşı telefon edince herşey değişti. Oğlum o haliyle hazırlanmaya başladı . Yağmur yağdığı için arabayla onu caddeye bırakmamı istedi. Nereye gittiklerini sorunca donup kaldım: Caddebostan Kültür Merkezine.....
Ben ondan önce hazırlandım:))))

Gördüğüm resimler beni büyülemişti. Herkesin emeğine , yüreğine sağlık.Çok güzel tablolar var.
Bir arkadaşımı gördüm. Onu öperken arkadaki güzel hanım dikkatimi çekti. Hemen tanıdım. Ama yine de dikkatli olmalı kesinlikle o olduğunu anlamadan nahoş bir durum yaratmamalıydım.
Aslında aynı yakada oturduğumuzu, bazı bazı aynı yerlere gittiğimizi okuyordum. Ve kendisiyle karşılaşmayı gerçekten çok istiyor bu yüzden gittiğimiz ortak yerlerde etrafıma bakıyordum.
Ama burada karşılaşmak aklıma hiç gelmemiş tamamen sürpriz olmuştu. O ise guaj boyayla yapılmış yaprak resimlerini en ayrıntısına kadar inceliyor neden isim konmadığı hakkında bilgi alıyordu:)))))
Yavaş yavaş yanına yaklaştım. Evet oydu ama ... Tam konuşacaktım ki ;
- Nursel
diye devam edince BİNGOOOOOOOOO........ işte onun olduğunun kanıtıydı NURSEL ismi. Çok yakın ardaşının, komşusunun adı.....

-Afedersiniz siz Nuray hanım mısınız?
şaşkın bir ifadeyle :
- Evet dedi. Sormasına izin vermeden
- Ben Nazlı dedim. Sönmez Mutfak demeden tanıdı beni.Ben elimi uzatırken Sevgili Nunu sanki yıllardır görüşüyormuşuz, ben o şahane sofralara konuk olmuş eski dostlardanmışım gibi SIMSICAK KUCAKLADI beni... O da benim gibi şaşırmıştı. İnanamamıştı belli ki.... Biz bir daha sarıldık ve hem Nursel hanımın hem benim arkadaşım Sevgin ablanın şaşkın bakışları arasında konuşmaya başladık......

Sevgili Nuray hanımı hepimiz biliyor, tanıyoruz (Kesin yine sitem edecek böyle yazdım diye) :)))
nazik, ölçülü, sevgi ve saygı dolu. Samimiyetini hepimiz hissediyoruz. Kendi adıma az bile düşünmüşüm. Birebirken çok daha fazlasını gözledim. Bunların yanında insanın içini ısıtacak kadar yakın, samimi ....

Allah gönülden edilen duaları kabul edermiş. Çok istemiştim Nuray hanımla birgün karşılaşmayı kısmet dünmüş.....
Çok mutluyum. Ama işte insana yaşadıkları yetmiyor. Nefis bir türlü hızını kesmiyor:)))))
Umarım ve can-ı gönülden diliyorum ki bir gün karşılıklı oturup konuşmak (bana daha çok onu dinlemek) nasip olur ...kahvelerimizi yudumlarken......


Sevgilerimle, herkese iyi haftasonları diliyorum......

7 yorum:

birdutmasali dedi ki...

!!
ah Nazlım..
dünden beri hep '' o anı '' düşünüyorum !!!!

Nasıl tanıdın !!
nasıl ????? :=))))

Böylesine yürekte taşınıp, takip edilmek ne güzel..
ne çok sorumluluk ve mahçubiyetler yaşatıyor bana ...

ama biz bu karşılaşmaya hazırdık !!
anlatıcam sonra..

ÇOK TEŞEKKÜRLER KADERE BU ''TESADÜF'' için :=)))
SANA'DA ..


çOOKK SEVGİLER...

NzlGl dedi ki...

'yürekten' olduğunu nasılda bildiniz:))
işte bu kadar ......
sevgilerimle,

Flame dedi ki...

Kıskandım sizi kızlarrrr :))

Kocaman sevgilerrrr...

Armina dedi ki...

Ne güzel bir tanışma olmuş Allah dostluğunuzu daim etsin ablacığım.

ŞÜKRAN dedi ki...

Ne güzel böyle karşılaşmalar kucaklaşmalar gerçektende yıllardır tanışıp görüşüyormuş gibi bir dostluk yakınlık kuruluyor . ikinizi de severek takip edenlerdenim inşallah bana da sizleri tanımak kısmet olur kimbilir kocaman sevgiler her ikinize..

NzlGl dedi ki...

---Alevim
hiç merak etme . Bir gün mutlaka seninlede karşılıklı geleceğiz:)))


---Teşekkürler Arminacığım:)


---İnşallah diyorum Sevgili Şükran hanım
güzel yorumunuz için teşekkürler, sevgilerimle

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Kesinlikle Nzlglcüm,Yaradan ne derse o oluyor.Bizler onun gücüne takdirine boyun eğiyoruz.Herşeye rağmen bugüne kadar açılan ellerimi geri çevirmeyen Rabbime şükürler olsun.Cümlemizin dileğini geri çevirmesin.
Sevgiyle kucaklarım seni.