18 Ekim 2011

KIZIMIN HEDİYELERİ:))))


Kızım annemin hastalığında son sınıftaydı. Hem annemle ilgilendi hem finallerine çalıştı. Mezuniyetine annemi bırakıp gidememiştim. Sonra bir sene hep beraberdik. Nihayet geçen Mayıs ayında 'artık çalışmalıyım' diyerek birkaç yere başvurdu. Bu arada durmadı part-time birkaç işte çalıştı.
Dış Ticaret okuduğu için lojistik firmalarına da başvurmuştu. Bir tanesini çok istiyordu. Hem evimize yakın, hem cumartesi tatil hem de aynı üniversiteden birkaç arkadaşı orada çalışıyordu.
Allah yardım etti o da hiç vazgeçmedi. Ağustos 'un 22 sinde işe girdi. Geçen ay tam maaşını aldığı için hepimize hediyeler almış.
İşte bu spor ayakkabılar bana düşen kızımın İLK MAAŞ hediyeleri......
Ne kadar mutluyum. Daha dün kucağımda taşıdığım kızım büyüdü de ilk maaşını bile aldı:)))

Evlat parasına da hiç kıyılmıyor... O kadar söyledim ama iki tane almakta israr etti. Oğluma ' sen beğen ben gider alırım' diye söylüyor.
Allah bol kazançlar, başarılar versin.
Omuzumdan bir yük kalktı. Darısı oğluma . Umudumuz en kısa zamanda onunda bir iş bulması.....
Böyle güzellikleri yaşamanızı hepinize diliyorum .....

sevgilerimle

13 yorum:

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

ayy canım ablam
çok güzel bir duygu rabbim banada nasip etsin.
hediyelerini iyi günlerde kullan.

hdidem95 dedi ki...

ne güzel ya bende ilk işe başladığımda böyle herkese hediyeler almıştım darısı benim çocuklarıma senin oğluna ablacım güle güle kullan kızımızada allah bol kazançlar versin öptüm sevgiler

derya dedi ki...

Canım benim Rabbim parasının bereketi
ni daim etsin.Ne mutlu inşallah oğlun
da en kısa zamanda iş bulur.Ayakkabı
larını iyi günlerde kullan öpüyorum.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
sen öylesine iyi bir evlattın ki, kızının rol modeli elbette sen olacaksın. Allah bol kazançlar versin. Dilerim onun çocukları da ona hayırlı olsun.
Sağlıkla ve severek çalışması nasip olsun. Bu arada ayakkablıların da çok güzel. En iyi günlerde kullanman dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Flame dedi ki...

Hayırlı olsun Nazlı abla :))
Çok sevindim.
Pabuçlarda çok güzellll.
Darısı başıma! :D

Gülcan dedi ki...

çok güzeller ii günlerde kullanın. allah işlerinizi rast getirsin her zaman.

çeşnici Handan dedi ki...

Bir anne için ne kadar büyük bir mutluluk kızım bu sene üniversite imtihanına giriyor inşallah 5-6 sene sonra ben de sizin gibi bu mutluluğu yaşarım. Kızınız ve oğlunuza başarılı bir iş hayatı dilerim.

NzlGl dedi ki...

KIZIM TÜM YORUM BIRAKANLARA TEŞEKKÜR EDİYOR VE SEVGİLERİNİ İLETİYOR.....




---Sevilim hiç merak etme . Yıllar su gibi akıp geçiyor. İnşallah seninde böyle güzel günlerini hep beraber görürüz. Öptüm canım....


---Amin Didemcim
bende ilk maaşımla anneme hediye almıştım. Hep böyle oluyor herhalde...
İnşallah tüm çocukların , çocuklarımızın bahtları, şansları ve yolları açık olsun....


---Teşekkür ederim Deryacım,
tüm duaların için AMİN diyorum:))))


---Ne kadar güzel bir yorum çok teşekkür ederim. Güzel sözleriniz beni çok mutlu etti, sevgiler


---Alevim
teşekkür ederim. Daha güzelleri olsun sana öptüm canım


---Gülcancığım
ne kadar naziksin .Bu içten dilekler için teşekkür ederim canım


---Sevgili Handan hanım
öncelikle kızınıza başarılar, size kolaylıklar diliyorum.
Gerçekten muhteşem bir duygu. İnşallah en kısa zamanda sizde bu mutluluğu tadarsınız:))
teşekkürler , sevgiler

ŞÜKRAN dedi ki...

Canım benim hayırlı uğurlu olsun inşallah.. hayat gitgide zorlaşıyor gençlerin umutları iş bulamamaktan yitiyor dilerim ev geçindirecek olan diğer çocuklarda en kısa zamanda iş bulurlar benim küçük kızımda 31 ekimde işe başlayacak inşallah çok öpüyorum onu..duygularında ne kadar haklısın evladının parasına insan kıyamıyor değil mi?

YeMeK vAkTi dedi ki...

İlk maaş pek ttalıdır.Annesinede böylesi güzel bir hediye almış ne güzel.Bağlantınız hiç kopmasın yıllar geçtikçe dahada artsın inşallah

NzlGl dedi ki...

---Şükrancığım
çok teşekkür ederim Allah tüm çocuklarımızın bahtlarını ve şanslarını açık etsin. Sevgiler


---Amin Aylincim
bu güzel dileklerin için çokk teşekkürler

tatesal dedi ki...

Kızınızın işi hayırlı olsun,hediyeler çok güzelidarısı oğlunuza,sevgilerimle..

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım inşallah güzel dileğiniz gerçek olur oğlumda bir iş bulur....
Sevgilerimle