04 Ekim 2011

BİR YUMAK MUTLULUK ....

Cumartesi günü, en az 40 senelik mahalle arkadaşlarım Şebnem ve Nur ile birlikteydik. Arabadan inişlerinden başlayarak gidene kadar güldük , hüzünlendik, sevindik, dedikodu yapıp bol bol eğlendik:))))

Şebnem gelirken bana bir kitap getirmiş.

KÜÇÜK MUCİZELER DÜKKANI _ Debbıe Macomber

Kitap okuma huyum anneme benzemiş :) Bir kitaba başlarım eğer beni sarmışsa o kitabı bitirmeden içim rahatlamaz. İşlerimi, yemeğimi herşeyimi çarçabucak hazırlar kitabımı okurum. Cumartesi akşamı başladığım kitabı dün bitirdim. (474 sayfa)
Mutlaka okuyanlarınız vardır ama okumayanlar için tavsiye edebilirim. Ben böyle kitapları seviyorum. İnsanı sıkmıyor . Mutlaka kendinizden birşeyler buluyorsunuz. Günlük konular, dertler, sıkıntılar . Ama arada bir iki cümlede size süper mesajlar veriyor.

Meave Binchy 'nin kitaplarıda böyledir. O yazarın kitaplarını da severek okurum.(özellikle- İtalyanca Aşk Başkadır ) Kafa dağıtmasını sağlayan kitaplar bunlar.

Uzun zamandır kitap okumuyordum. Benim baş ucumda mutlaka kitaplarım olurdu. Şimdi de var ama sayfasını çevirmek içimden gelmiyordu. Şükür bu kitabı okuduktan sonra , okuma isteyim yerine geldi:))))


'Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim..... Hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların bir karşılığı olduğunu öğrendim...'

Kitabın özeti bu satırlar diyebiliriz.....

Sevgilerimle,



HAMİŞ:

Şebocum mesaj alındı:)))))))) Teşekkürler canım arkadaşım.....

8 yorum:

birdutmasali dedi ki...

o kırmızı satırlar
''tıpkı sen '' !! :)))

ya sence :) ?

NzlGl dedi ki...

:))))))
Daha değil ama O LA CAK:))

derya dedi ki...

Nazlı'cığım Rabbim hayatımızdan sev
diklerimizi ve gerçek dostlarımızı
eksik etmesin inşallah.Ne mutlu size dostluğunuzu uzun seneler devam ettirmişsiniz öpüyorum.

** ZEL ** dedi ki...

Ne güzel ne güzel :)
Benim de bir süre önce gitmişti kitap okuma isteğim,snra sıradışı bir kişisel gelişimci Erdal Demirkıran kitabıyla hızla dönüş yaptım okumaya :) Ve aynı hızla devam şükürler olsun..
Sana da tavsiye ederim,eğlenceli insanı hiç sıkmıyor: Adam dediğin benim gibi olur kitabıydı ilk okudum,diğerleri de güzel :)
İyi okumalar..

NzlGl dedi ki...

---Deryacığım
güzel dileklerin için teşekkür ediyor ve kocaman AMİN diyorum,sevgiler


---Zelihacığım,
tavsiye ettiğin kitabın ismini not aldım inşallah en kısa zamanda alıp okumayı umuyorum:)))))
sevgilerimle

Birdemliksohbet dedi ki...

ABLACIM YAZINDAKİ SEVİNCİ BEN BİLE HİSSTTİM. Ne kadar güzel yeniden dostlarınla bol bol gülüp eğlenmen
Ablacım merak ettim bu kitabı not ettim mutlaka okuyacağım.
son satırlara bayıldım seni anlatıyor artık demi öperim..

NzlGl dedi ki...

Sevilim
gerçek dostlar o kadar az ki .. Onlarla geçirilen zamanda çok değerli... Kitabı okuyunca umarım seversin. Ben bu yazarın başka kitaplarınıda okumayı düşünüyorum.

Son satırlar herkese gelsin:)))))))

yemekbiraşk dedi ki...

acıkmaya başladığım şu saatlerde enfes göründü gözüme:) çok kafiyeli oldu:) ama gerçekten nefis gözüküyor..
sevgiler
seval