15 Eylül 2011

ZELİHA tarafından MİMLENDİM :)))

Sevgili Zeliha 'çıkma vakti gelmedi mi? ' diye sormuş. Ehh başımızı biraz çıkaralım bakalım:)))


İlk düzenli okuduğunuz blog ve hissettikleriniz;

Ben ladykoşanistiridye sayesinde blogumu açtım. Önce onun sayfasındaki kişileri sonra onların arkadaşlarını takip ederek kendime uygun blogları buldum. Ama ilk düzenli okuduğum blogun adını asla hatırlamıyorum:(((

Sanal alemde tanışıp görüştüğünüz bloggerler

Blog toplantılarına katılma özürlüyüm. Bir kere Bir Demlik Sohbet Sevil ile karşılaştım. Ama telefonda görüşürüz.

Blog dünyasına adım attığınızda,gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen,asla onun gibi olamam diye düşündüğünüz Blogger'ler;

Böyle bir şey hiç düşünmedim.

Moda blogları arasında en sevdiğiniz blog;

Annelerle hayata dair _ Alev'in moda blogunu seviyorum

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz bloggerler;

Keyif alarak okuduğum tüm bloglar listemde. Hepsinden nasipleniyorum ve bu da beni mutlu ediyor.

Sürekli sayfasını açtığınız,okuyup yorum bırakmadan çıktığınız bloglar;

Bulunduğum sayfaya mutlaka yorum bırakırım. Ama bazen aklımdakileri yazıya geçiremiyorum işte o zaman pas geçiyorum:)

Kendinize yakın bulduğunuz bloggerler;

Her blog arkadaşımla farklı duygular paylaşıyorum. Bazen özel yazışıyoruz. Herkesin kalbimde bir yeri var. Bunun içinde hepsine (sana da Zelihacığım) çok teşekkür ediyorum.

Blogger dediğiniz an aklımıza gelen ilk isimleri yazıyoruz :)

Bunun için sayfamda 'Bakalım Arkadaşlarım Neler Yapmışlar' bölümüne bakabilirsiniz:)


Zelihacığım teşekkür ediyorum. Beni okuyan ve mim' i cevaplamak isteyenlere kolaylıklar diliyorum, sevgiler


2 yorum:

birdutmasali dedi ki...

ay zeliha arkadaşımıza bir kamyon gül yollıcam ben az sonra
:=)))))))))))))))))))))))))
şükürrr yarabbim :=)))

NzlGl dedi ki...

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
bu yoruma cevap sayfama yazı olarak geldi:)