15 Eylül 2011

O GÜZELİM, O SABIRLI İNSANI BİLE ÇİLEDEN Mİ ÇIKARDIM :)))

Ahh canım ya....

Son zamanlarda bıraktığı her yorum, unuttuğum ya da yapmak istemediğim o gülümsemeleri bana yaptırıyordu.

İnce , nazik ama satır aralarında, kelime içlerinde beni dürten, 'hadi artık yeter' diyen, bunları yazarken zaman zaman bana kızdığını anladığım, hani yanında olsam beni şöööyle bir silkeleyip kendime getirmek için iyice bir sarsacak olan o güzel insan....

Benim yalnızca klavyemden çıkan kelimelerle , samimiyetimi, sevgimi, hürmetimi anlayan ve bıkmadan , usanmadan bana iletiler yollayan acımı anlayan , paylaşan , hayat yolunda tecrübelerini anlatıp benim yolumu açmaya çalışan o güzel insan....

Uzun zamandan sonra bu gün Sevgili Zeliha'nın mim konusunu cevapladığım yazı altına bıraktığı

(ay zeliha arkadaşımıza bir kamyon gül yollıcam ben az sonra
:=)))))))))))))))))))))))))
şükürrr yarabbim :=)))) diyen bu harika yorumuyla

beni kahkahalarla güldüren , güldürürken yine düşündüren... o güzel insan....

Umarım ve tüm kalbimle dilerim ki bir gün karşılıklı gelebiliriz. Hangi konuda olursa olsun siz konuşurken ben pür dikkat söylediklerinizi aklıma, kalbime yazarım. Ve size bana geçen emeğinizden dolayı yüz yüze teşekkür edebilirim....

İyiki varsınız Sevgili Nuray hanım..... Herşey için teşekkürler.....

8 yorum:

birdutmasali dedi ki...

:=))))
Off off !!
Tamam tamam
Ben Zelişe söyliyeyim kamyonu geri yollasın !!
Adresi sana yönelndiricem :=))))

Yani vallahi mahçup oldum Nazlıcım !!
Şurda biz bize kıkırdıyorduk..
:=))))
Bak şimdi bişey sanıcaklar vallahi beni....
:)

Sen hep gülümsesen BİZ DAHA NE İSTERİZ Kİ !
Hayata da gülümse lütfen !!
Sonra Onu küstürürsen inan olsun benim kamyoncu da işe yaramaz :)

GÜLÜCÜKLER YÜZÜNDEN,
SEVGİLER HANENDEN KALBİNDEN HİÇ EKSİLMESİN .

Teşekkür ederim Nazlıcığım.

derya dedi ki...

Canım benim bencede şükür sabahki Mim sayfama yeni düştü.Hoşgeldin,se
falar getirdin inşallah bir daha bu
kadar uzun aralar vermezsin öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

Nunucuğum
Belki Zelihaya gönderdiğiniz kamyonu kıskanmış olabilirim. Neyseki adresi değişti:))))

Ama siz böyle yorum bıraktıkça gülmemek mümkün değil...

Hem rica ederim mahçupluk diye bir şey söz konusu olamaz.Ben içimden geleni yaptım ve bu yazıyı yazdım.

Zaten ben ve diğer blog arkadaşlarımız sizin nasıl güzel bir insan olduğunuzu sanmıyoruz biliyoruz ....

Son olarak dualarınız için hepimiz adına koca bir AMİN diyorum, sevgilerimle

NzlGl dedi ki...

Deryacım

Allah razı olsun ,
çook teşekkür ederim güzel yorumun için bende öptüm canım:))

öykü dedi ki...

Tam bı sevgı selı ortasına dustum:)
ben de hepıınıze sarıldım:)
guzel ınsanlar

birdutmasali dedi ki...

:=)))
Çok çok teşekkürler ediyorum,
:)

kahvenin yanına bir kutu çikolata koydum sen camdan bakarken :)
afiyetle

NzlGl dedi ki...

Öykümmmmmm

canımsın , sevgimiz karşılıklı...
seni tanıdığım için çok mutluyum...

NzlGl dedi ki...

En az kırk yıl söylerim bu kahvenin ve çikolatanın güzelliğini nunucum....

teşekkürler,sevgiler