20 Eylül 2011

DÜNYADA BİR İLK 'e bende dahil olacağım....

Ben Türkiye'de bir ilk zannediyordum.Yanılmışım. Dünyada bir ilkmiş.

Bugün Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Fenerbahçe-Manisa karşılaşmasını sadece bayanlar ve çocuklar izleyecek.
Federasyon 3- 5 kişinin geleceğini zannederek bilet sayısını az tutmuş. Fenerbahçe büyüklüğünü görünce bir kez daha anladılar ki boşuna konuşmuyoruz.

Sabah stada gittiğimde gözlerime inanamadım. Kuyruğu görünce normal bir maç kuyruğu zannettim:))))
Sanki mahşer yerine gelmiştim. Bir bilet aldım ama kale arkasıydı. Kızıltoprak tarafında Maraton satıldığı söylenince o tarafa geçtim. Aman Allahım süper bir görüntü. Yoldan geçen arabalardan formalarıyla sarkan bayanlara kuyruktakiler tezahüratla karşılık veriyor. Birçok televizyon orada. Erkekler şaşkınlık içinde. Ama yetkililer çok memnun çünkü kargaşa yok, itiş kakış yok. Herkes birbirine yardımcı. Bir kimliğe bir bilet. Ama hanımlar dayanışması öyle bir işliyor ki herkes istediği kadar bileti rahatlıkla alabiliyor:))))))) Mahalleden koyu Fenerli olan bir arkadaşıma rastladım. İşinden izin alıp gelmiş ama kuyruğu görünce o da şaşırmış. Beni gördü. Bende hemen kimliğini aldım. O sırada 400 tane daha kale arkası bileti geldiği söylendi. Hemen gidip ona bir bilet daha aldım. Bendeki bileti de oğlu için ayırdım.
Saat 11.30 Maraton biletlerinin tükendiği söylendi. Çünkü Federasyon stadın hepsinin açılmasına izin vermemiş. Bu kadar isteğin olacağını herhalde rüyalarında bile görseler inanmazlardı:)))
Saat 14.00 ten sonra belki gelebilir dediler. Herkes beklemeye devam etti. Hiç kimse yerinden kıpırdamadı bile. Bir tek ben çıktım kuyruktan.

Peki ben nereden seyredeceğim.

Hani Sevgili Nunu bir yazısında 'Kanatsız Meleklerden' bahsetmişti ya işte onlardan benim hayatımda olan bir tanesi ve yeğeni bana iki bilet yollamışlar:)))) canlarım ya... Onların sayesinde kızımla ben süper, keyifli bir maç seyredeceğiz.
Ne diyeyim iyiki varlar , süper meleklerim.....

Yalnız beni hayrete düşüren bir şey oldu : İki sıra arkamdaki hanımlar 'bir an önce eve gidip hazırlık yapalım, dolmaları unutmayalım' türünden !!!!!!!! cümleler sarfettiler ki dondum kaldım. :(((((
Aman allahım dolma, köfte , yumurta kokuları arasında maç seyredersek hiç şaşırmayacağım:))))))))))))))

Kimi ayrık otları bu gün gazetelerde, internette yok kadınlar ikinci sınıf vatandaş muamelesi görüyormuş , seyircisiz maça onlar gönderiliyormuş gibi karıştırıcı cümleler sarfetmişler yine Fenerbahçe'yi karalamak için.
Biz Fenerbahçe Taraftarları kendimizi hiç öyle görmüyoruz. Karma maçada gideriz. Hanımların olduğuna da.
Yeterki Fenerbahçemizi yalnız bırakmayalım.
Her zaman her şartta takımımızın yanındayız her zamanda olacağız .......

12 yorum:

derya dedi ki...

Canım benim o stadda bir kez maç izlemiştim harika bir atmosfer inşallah yeneriz:)))Kanatsız Melek
ler hayatımızdan eksik olmasın inşallah öpüyorum...

NzlGl dedi ki...

İnşallah Deryacım. Kulaklarını çınlatacağım.
Gerçekten hiçbirimizin hayatında o melekler eksik olmasın.
Umarım bir gün bende birilerine melek olabilirim:))))

sevgilerimle

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

:)iyi seyirler o zaman sizlere:)

NzlGl dedi ki...

Teşekkür ederim Aylincim:))

Flame dedi ki...

Keşke bende oğlumla orda olsaydım be Nazlı abla.. Gönlüm sizinle, Fenerbahçemle..

Öptümmmmm

NzlGl dedi ki...

Alevim
şuna inanki sırada beklerken aklımdan geçenlerden biri de sendin:)))
inşallah bir maçta beraber oluruz:)

Adsız dedi ki...

Benim içinde seyret, benim içinde tezahurat yap ve muhakkak galip dön:))
Sevgiler
NUR

öykü dedi ki...

e super bısey bu
benım ıcınde ızle:)

bı de
yaaaşaaa fenerbahceeeeee:)

NzlGl dedi ki...

---Tamam canım meleğim:)))

---Öykücüm belki bir dahakine beraber oluruz ne dersin:))))

sevgiler

anneanneninemekleri dedi ki...

Benim için de izle harika bir olay bence,sevgiler

birdutmasali dedi ki...

hahahhahahahah
:=)))))))))
Nice aylaaaar olmuştu FB den dem vurmayalı..
Bende hep ama hep dedim ki,
Nazlıcığın beli değil bahane !
Vallahi bu Fener sebep oluyor hep yazmamaya :=)))

NE DİYELİM... gÖNLÜNÜZCE OLSUN.

23 NİSAN ÇOCUK ŞENLİĞİniz :=)))
kadınlar matineniz :=)))

:=)))))))))))))))))))))))))))))))
:=))))))))))))))))))))))))))))))))
ayy öliciğimmm :=)))
BJK
BJK
BJK
:=))))))))))))

şirin aksoy dedi ki...

ben de bir kere izlemiştim o stadda maç..çok heyecan vericiydi:))