25 Ağustos 2011

ZAMANI VAR.....:))))) MI ? acaba :)

Olmuyor, olmuyor ne yapayım:)))

Ne blogumu takip eden arkadaşlarımın sitem dolu konuşmaları;

Ne sevgili Nunu'nun ince ince dokundurmalarla :)beni harekete geçirme çabaları;

Ne aynadaki aksim;

Ne o , ne bu,

Hiç birşey beni bu akıl almaz avarelikten alıkoyamıyor.....

Bana şaşıyorum. Kendimi dışarı atıyor yürüyor, yürüyor, yürüyorum. Üstelik oruçlu güneşin altında:( ama farketmiyor. Anladım ki nefes almaya çalışıyorum.
Eve gelip biraz tilki uykusu, bilgisayar, gazete, kalkıp yemek yapıyor , iftardan sonra kızımla biraz günü konuşup uyku.....

Yemek yapıyorum ama onların fotoğrafını çekip bilgisayara yükleyecek sonra bloga koyup tarif yayınlayacak birisi !? olmadığı için sayfam boş kalıyor.

Belki böyle avare Nazlı olmamda kızımın işe başlaması da etkili olmuştur. Çok sevindik ama 14 aydır hep beraber olduğumuz için ikimize de zor geldi:))))
Çok şükür istediği ve evimize yakın bir iş buldu. Allah herkese hayırlısını versin. Herkesin istekleri kabul olsun.

Vardır böyle avarelikte de bir hayır deyip günleri bitiriyorum.
Kalkacağım , kalkacağım ayağa tabii ama ne zaman bilmiyorum. Bir zamanı vardır elbet.......

Tembellik var serde :))) hazır yazmışken bayramıda çıkaralım aradan:))))))))

Herkesin bayramını şimdiden kutluyorum. Herşey gönlünüzce ama size nasıl hayır getirecekse öyle olsun.....

Kocaman sevgiler hepinize.... Kendinize iyi ama çok iyi bakın.....



29 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

nazlıcım bende katılıyorum herkeze bu kız ne zaman gelecek diyorum ona göre:)
bayramdan sonra görüşmek üzere ozaman:) hayırlı bayramlar canım..
sevgiler
seval

NzlGl dedi ki...

Sevalcim

eyvah eyvah:))))) diyorum....

Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için....İnşallah görüşeceğiz
öptüm,sevgiler

birdutmasali dedi ki...

:)napalım CANIN SAĞOLSUN YETERKİ

bari bayramlıklarını giyde görelim
:))))
:)))))))))
:=)
İYİ BAYRAMLAR
nUnU kaçar :)

derya dedi ki...

Canımmmm ne zaman gelirsen gel ben
beklerim...İnsan bazı zaman kendiyle
kalmak istiyor.Bende 2 aya yakın ara verdim eşimin rahatsızlığı nedeniyle biliyorsun oldukça sıkıntılı bir dö
nem geçirdik.Biraz uzak kalmak iyi geldi bu arada çokta özledim tabii sizleri en kısa zamanda dönmen dileğiyle öpüyorum.

NzlGl dedi ki...

Nunucum
teşekkürler ..... herşey için.....
sevgiler

NzlGl dedi ki...

Deryacım
inşallah ayrılık uzun sürmez. Görüşmek dileğiyle, sevgiler

ZELİHA dedi ki...

Ablacığım senin canın sağolsun..
Bu aralar bende tıpkı senin gibiyim :)
Avareliğim tavan yapmış durumda,bu da gelir geçer inşAllah..
Sana da hayırlı bayramlar diliyorum..
En kısa zamanda,enerjik hallerimizde görüşmek dileğiyle :)

NzlGl dedi ki...

İnşallah Zelihacığım,
teşekkürler iyi bayramlar,sevgiler

Flame dedi ki...

Nazlı ablacım sakın kafana takma..
Vardır bu averelikte de bir hayır :)
Zira bende aynı haldeyim :))

İyi bayramlar,
Öperimmm..

NzlGl dedi ki...

Alevim
sağol canım, bende çok öptüm, sevgiler

hdidem95 dedi ki...

cık ben bayram tatlısı tarifini bekliyorum mesela:)banane

derya dedi ki...

Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir. Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır. Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz. Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın

Armina dedi ki...

Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesi'nde, kâinatın yaratıcısı ve âlemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.

(Senin de bayramın kutlu olsun ablacığım)

NzlGl dedi ki...

---Didemcim
harika bir yorum:))) güldürdün beni:)
ama bize daha bayram gelmiyor o yüzden tatlıda yok:(
başka bahara.... başka bayramlara....
sevgilerimle


---Amin Deryacım
Allah herkesin ve bizim tüm dualarımızı kabul etsin inşallah....


---Çok teşekkür ederim Arminacığım, iyi kandiller,iyi bayramlar

anneanneninemekleri dedi ki...

Hayırlı bayramlar diliyorum,sevgiler

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim , sizede iyi bayramlar diliyorum....

!ÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

Sevgili Nzlg'cüm bende şimdiden senin ve ailenin bayramını en içten dileklerimle kutluyor sevgiyle kucaklıyorum.

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, kocaman sevgiler

hdidem95 dedi ki...

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, yüzün ve gülün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

öykü dedi ki...

Hayırlı bayramlar:) guzellıkler dılıyorum

NzlGl dedi ki...

---Didemcim ne güzel bir yorum teşekkür ederim çok öptüm:)))


---Hepimize olsun öykücüm teşekkür ederim.....

lengineer dedi ki...

Nazlıcım ne güzel yazmışsın:)
senin de geçmiş bayramın mübarek olsun sevgiyle kal...

NzlGl dedi ki...

Sayfama geldiğin ve yorum bıraktığın için teşekkür ederim sevgili lengieneer.....

sarımutfak-hande dedi ki...

yaz gelince herkesde bi averelik oluyor canım bende biraz koptum bu alemden ama artık silkelenip kendimize gelme zamanı geldi
bir an önce toparlanman dileğiyle sevgiler gönderiyorum sana

NzlGl dedi ki...

Doğru söylüyorsun Handecim
bir an önce toparlanmamız lazım:)))
teşekkürler,sevgiler

birdutmasali dedi ki...

artık havalar serin,
sıcak bahanesi de yok :)

spor da yapıyorsun fit ve zindelik desen maşallahın var !

bilmem ki hangi dolaba saklandın... ? :)

NzlGl dedi ki...

Ha hahahahaaha:))))
Nunucum ilahi sabah sabah güldürdünüz beni:)))
neyse dolabın kapağı aralandı şükür ehh açıp çıkma zamanı da gelir :) inşallah
sevgiler

ZELİHA dedi ki...

Gelsin artık çıkma vaktiniz :)
Mimledim sizi,kabul eder misiniz :)

NzlGl dedi ki...

Hiç etmez olurmuyum canım, teşekkürler