06 Ağustos 2011

6 AĞUSTOS ( 19 yılın üzerine 2. yıl)

Annem tüm ısrarlarımıza rağmen istemeyip direnince ancak bir sokak ötedeki evine 3-5 adımda bir dinlenip 20 dakikada gitmeye başlayınca doktor olayını kabul etmek zorunda kaldı. Ancak doktor önemliydi onun için eğer sevmezse asla bir daha gitmezdi.
Maltepe Üniversitesi Hastanesinde bir doktor bulduk. Hanım doktoru sevmiş her dediğini yapar olmuştu.
Önce ilaçla tedaviye başlandı ama 3 ayda ilerleme kaydedilmeyince anjiyo yapılmasına karar verildi. Gün alındı ve sabah erkenden eşim, annem ve ben hastaneye gittik. Tahlil için kan alınıyor. Tetkikler yapılıyor.

Derken bir asistan içeri girdi ve anneme sorular sormaya başladı. Şekeri ne zaman çıktı, hangi ilaçları kullanıyor . Bizde yanındayız. Derken asistanla aralarında şu konuşma geçti:

---Güzin hanım ailenizde kalp rahatsızlığı varmı?

---Evet var . Eşim kalp hastasıydı .

--- Hayır ailenizde diye sordum

---Evet doktor hanım eşimi kalp rahatsızlığından dolayı kaybettim.....

---??!!!!!!


Doktor gittikten sonra ;

---Annecim doktor genetik olarak sordu ailenizde kalp rahatsızlığı varmı? diye

---Ben genetik bilmem aileniz dedi işte kocamda kalp rahatsızlığı vardı o kadar......:))))))


İşte benim annem babamı böyle seviyordu. Ailesi demek önce eşi demekti.
Bu gün onların evlilik yıldönümü. Bir arada olsaydık 47. senelerini kutlayacaklardı. Ama onlar 19 sene bir arada oldular. Arada geçen 25 yıl ayrılıktan sonra bu beraber oldukları 2. sene.......


'Benim annem , benim babam' siz harikasınız nur içinde yatın.....

23 yorum:

Çınar dedi ki...

Onların anılarıyla özlemleriyle yaşamaya devam ediyoruz arada bir ağır bir hüzün çökse de üzerimize.

Nurlarda yatsın Anneciğin ve Babacığın.

Sevgiler canım

anneanneninemekleri dedi ki...

Nur içinde yatsınlar.

NzlGl dedi ki...

---Aynen öyle Çınar hanım

hepsi nur içinde yatsınlar, teşekkürler sevgiler


---Teşekkür ederim hocam

Yemekçinin Mekanı/Nazlı dedi ki...

Nur içinde yatsınlar. Ne mutlu onlara ki yeniden biraradalar...

NzlGl dedi ki...

Canım adaşım inşallah beraberdirler, teşekkürler,sevgiler

hdidem95 dedi ki...

amin ablacım hani derler ya allah iki cihandada ayırmasın diye aynen öyle olmuşlardır ne güzel kocaman öptüm sevgiler

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Nurlar içinde hiç ayrılmadan sonsuza kadar birlikte yatsınlar.

Ada'yı anlattığın yazı beni çok hüzünlendirdi, ben adayı, adaları çok severim. Benimde çocukluğum ada piknikleriyle geçti:(
Sevgiyle

NzlGl dedi ki...

---İnşallah öyledir Didemcim çok teşekkür ederim bende öptüm canım

---Amin Nur hanım, teşekkürler,sevgiler

Mutfak Faresi dedi ki...

nur içinde yatsınlar. Ne kadar güzel tarif etmişsiniz. Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Yazımı beğendiğiniz ve sayfama yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim, sevgiler

Mutfak Faresi dedi ki...

Çok güzel yazılar yazmışsınız beğenmemek mümkün değil ama içim burularak okuyorum. Bir taraftan okumak istiyorum ama bir taraftanda tüylerim diken diken oluyor okurken.

NzlGl dedi ki...

Sevgili Mutfak faresi

evet hayatımın hüzünlü kısımları bunlar, okuduğunuz ve acımı paylaştığınız için teşekkür ederim

Zehra Gürgen dedi ki...

Anılarını okurken bazen buruk bir gülümseme bazen tüm sırtımdan geçen bir ürperti, bazen göz pınarıma hücum eden göz yaşları sarıyor beni.
Anne ve babanı ilelebet yaşatacak, onların sevgisini ve senin onlara olan sevgini ebedileştirecek bir şey bu. Ve her şeyden önce acı ile başa çıkabilmenin en anlamlı yolu..
yattıkları yer nur olsun..

Armina dedi ki...

Anne ve babana Allah rahmet eylesin nur içinde yatarlar inşallah.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Zehracığım

Ne manalı ve ne güzel yorum yapmışsın. Sana teşekkür ediyorum. Sevgilerimle


---Amin Arminacığım teşekkür ederim,

NarincE dedi ki...

Çok tatlı, en yakın akrabsı işte!

NzlGl dedi ki...

aynen öyle Sevgili Narin :)))

birdutmasali dedi ki...

hayatı beraberce başlıyoruz bir imza, bazen bir düğün marşıyla
sonra hep O oluyor herşey !!
bir gün geliyor ,ki hiç gelmese dediğimiz herşey o'nsuzluğa bürünüyor..
hiç bir şey eskisi gibi olmasa da, anılarla yetiniliyor....
Nurları, ışıkları ilelebedi sönmesin Nazlıcığım..

Onca sohbet, onca yazışmalarımız :)
onca paylaştıklarımız....
......
Tonlarca nazik, sıcacık , yanıbaşımda gibi yorumların beni ne denli keyiflendirdi nazlım.
daim vefan, şefkatin masalı sardı sarmaladı yıllar yılı..
Ben O ' vefayı sanki bir türlü iade edemedim gibi ...
Nasıl teşekkür etsem !!
......................

NzlGl dedi ki...

Nunucuğum

yaptığım şey;

ekranda yaydığınız o pozitif enerjinin, o kelimeler arasındaki sevginin, yol göstericiliğin , nezaketin karşısında kalbimden çıkanların kelimelere yansımaydı.
Hepsi içten, samimi duygularımdı
duygularımızdı.....
Ben teşekkür ediyorum.....
sevgilerimle

birdutmasali dedi ki...

yahu sayfa kış uykusuna mı yattı..
huu huu komşuuummm
:))))))))))))))
elmaaaaaa..

NzlGl dedi ki...

Nunucum
sayfanın kabahati böyle tembel birine ait olması:)))))))
elmada armutta şeftalide olsa hiç çıkasım yokkkkk:)))))

ŞÜKRAN dedi ki...

Günaydınlar tatlım bu yazına yorum bırakmama rağmen tekrar baktığımda göremedim ben mi yaşlanıyorum yoksa arkamdan birileri benim yazılarım siliyor mu anlamadım.. canım nzlgl, Anneciğin ve babacığın nurlar içinde yasınlar yaşlılık galiba böyle birşey..Sizlere de sabırlar versin..kocaman öptüm..

NzlGl dedi ki...

Sevgili Şükran hanım
yaşlılık falan daha uzak bizlere bu olsa olsa internetin azizliğidir:)))
çok teşekkür ederim yorumunuz için
sevgilerimle