07 Temmuz 2011

KARŞILAŞINCA

Sen anneni kaybedeli 53 sene olmuştu.
Ben seni kaybedeli bugün 1 sene oldu.

Sen seneler boyunca anneni anlattın bana.
Benim çocuklarım seninle yaşadılar.

Sen gitmeden önce hep anneni sayıkladın.
Ben 365 gündür gece-gündüz , uykuda- uyanık seni anıyorum .

'Annem beni çok ararsın demişti gerçekten çok arıyorum' derdin.
Ben de seni çok arıyorum.

Annen sana göre dünyanın en iyi annesiydi.
Bana göre SEN dünyanın en iyi annesisin.


Didişdikten sonra gidip sarıldığım, kollarını zorla boynuma doladığım, nazımın geçtiği, bana hem bağıran, kızan , küsen , hem de kaprislerimi, deliliklerimi çeken 'tilkilerin kuyrukları gözünden sarkmış hayrola' diyip gülen , yattığımda üstümü usulca örten, sıkıntımı anlayıp hemen çare bulan, bir bakış bir göz işaretiyle içimi ferahlatan, ruhum bile duymadan benim için neler neler yapan, bana hem anne, hem baba, hem kardeş, hem arkadaş olan ANNEM......

Eğer bir şeyleri seziyorsanız her zaman ettiğim dualar geliyorsa sizlere, o zaman içimdekileri biliyorsunuz yazacak birşey kalmadı demektir.
Yok eğer gelmiyorsa, bir gün karşılaşınca anlatırım hepsini size.....

Şu anda sen ve babam her nerede ve nasılsanız Allahtan diliyorum ki günahlarınızdan arınmış , azaplardan uzak olun. Allah rahmet eylesin size ......Nurlar içinde kalın......

7 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Okadar dokundu ki bu yazı.Üzgünüm,çok çok üzgünüm...
Allah gani gani rahmet eylesin.

Flame dedi ki...

Nur içinde yatsınlar anneciğinde, babacığında Nazı ablacım. Mekanları cennet olsun. Sabır versin...

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgili NzlGl, Çok içten yazılmış bir yazı ne diyeyim.. Ama şu bir gerçek ki Allah gherşeyi ve her yürekten yapılan duaları duyar görür gönlün rahat olsun arkadaşım.. Annenin babanın toprağı bol olsun..sevgiyle kal..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Mekanları cennet, kabirleri nurlarla dolsun, Allahım sabrını artırsın...

Yeşim dedi ki...

Mekanları cennet olsun :((((((((((

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Birlikte huzur içinde ve mutludurlar, ışıklar içinde uyusunlar. Bu dünyada yapması gereken işlerini çok güzel tamamlamışlar, bunun huzurunu orada yaşıyorlardır.
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

--- Sevgili İçimden geldiği gibi
üzüntüme ortak olduğun için teşekkür ediyorum.... sevgiler


---Amin Alevim teşekkürler,sevgiler


---İnşallah Sevgili Şükran hanım dediğiniz gibi olur..... sevgilerimle


---Amin Sevgili Aysel hanım , çok teşekkür ederim....


---İnşallah Yeşimcim, sevgiler


---Sevgili Nur hanım
Yorumunuz benim içimden geçenlerin bir özeti olmuş. Çok teşekkür ediyorum umarım düşüncelerimizle aynı şekildedirler.... Sevgilerimle