16 Mayıs 2011

SEVİLİM Ve İKİ ARA BİR DERE ELİME TUTUŞTURDUKLARI :))))))

Bir demlik sohbet - Sevil benim blog yazmaya başladığımdan beri tanıdığım bir kişi. 'Ablam' sız bir yorum yapmaz . Ne zaman bir şey sorsam mutlaka geri döner, yardım eder isteğimi yerine getirir.
Gerçekten onu çok seviyorum. Sıcak, samimi ve içten.....

Sevilim benim için farklı bir yönü varki blog arkadaşlarım arasında tek telefonda konuştuğum kişi:)))
Önce birbirimizin sesini duyduk:))

Her defasında blog yazarları buluşmasına beni çağırmış ama ben gidememiştim. Hatta bir tanesi evime çok yakın bir yerde yapılmış olmasına rağmen katılamamıştım.

Kısmet düne kalmış meğer. Sabah eşim beni Fenerbahçe Özsüt'e götürdü. İçeri bakmamla Sevil'i gördüm. Canım benim elinde kocaman bir liste. Belli ki herkesi memnun etmek , rahat ettirmek için çırpınıyor. Kısacık bir bakışmadan sonra sarıldık , öpüştük. İki ara bir dere annesini sordum.
'İşte burada' demez mi?

Annesiyle tanışmak benim için ayrı bir mutluluktu. Çok iyi gördüm kendisini . Dualarımızı Allah kabul etmiş kendisine şifalar vermişti.





Seville uzun uzun oturmak , konuşmak isterdim ama fazla meşgul etmemek adına hemen ayrılacağımı söyledim.
Canım benim iki ara bir dere Vaseline firmasının hazırladığı bu hediye sepetini elime tutuşturuverdi:)))))

Vedalaşıp eşimin yanına geldim.



Eve geldiğimizde kızım kutuya bayıldı. İçindekileri ortaklaşa kullanmaya karar verdik:)))

Sevilim seni yakından görmek , anneni sağlıklı bir şekilde senin yanında görmek bana çok iyi geldi. Senin adına da çok mutlu oldum.

Bir dahaki sefere uzun uzun görüşmek üzere diyor, herşey için teşekkür ediyorum......


Sevgilerimle,

19 yorum:

yemekbiraşk dedi ki...

cicilerini güle güle kllan canım..
sevgilerimle..

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
bende Sevil'i yazılarından ve fotoğraflarından tanıyorum. Çok tatlı ve ışıltısı olan biri. Görüntüsünden insanları mutlu etmekten çok hoşlandığını tahmin edebiliyorum.
İki dakikada sunduğu hediyeden nezaketinide tescilledi.
Anneciğinin iyi olmasına bende çok sevindim.
Kızınla beraber en iyi günlerde kullanman dileğiyle,
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

Teşekkürler Sevalciğim
sevgiler canım

NzlGl dedi ki...

Birgül hanım
Aynen katılıyorum yazdıklarınıza
sevgilerimle

derya dedi ki...

Canımmm ziyaretine nasıl sevindim anlatamam uğrayamadım sana öpüyorum.

NarincE dedi ki...

Dostluğunuz baki olsun...

derya dedi ki...

Allah'ın rahmeti, bereketi sizinle olsun, gönül güneşiniz hiç solmasın, yüzünüz aydın olsun, kabriniz nur dolsun, makamınız Firdevs, dualarınız kabul olsun. Kandiliniz kutlu olsun...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Gecenin güzel yüzü yüreğine dokunsun, şeytan senden uzakta, melekler başucunda olsun, güneş öyle bir geceye doğsun ki duaların kabul kandilin mübarek olsun.En içten sevgilerimle..

sarımutfak-hande dedi ki...

dostluğunuz daim olsun canım allah bozmasın
geçmiş kandilin mübarek olsun
sevgilerimle

saniyesultan dedi ki...

çok teşekkürler pazartesi iş başı var.....bakalım ne yapaçağım..

Nur dedi ki...

Aşkolsun aşkolsun aşkolsun :( Nazlı ablacığım bende seni tanımayı çooook istiyordum keşke haberim olsa idi ama inşallah Sevilim ve sen Nazlı ablacığım birgün kısmet olursa birarada oluruz inşallah buarada sizleri çok özledim uzun süredir blogdan uzaktayım ama hepiniz tek tek aklıma geliyorsunuz eskiden olduğu gibi sık sık yazmayı istesemde yazamıyorum ama dediğim gibi gönlümde çook özel bi yeriniz var. Allaha emanet ol çok öpüyorum seni Nazlı ablacığım. SEVGİYLE..

Armina dedi ki...

Güle güle kullan ablacığım, dostluğunuz baki olsun.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
nasılsın, iyi misin? Kardeşim için güzel dileklerine teşekkür ederim.
Sevgiyle kal.

NzlGl dedi ki...

---Sevgili Deryacım, Narince, Fatoş hanım,Handecim,Arminacım çok teşekkür ederim
sevgiler

NzlGl dedi ki...

---Nurum
çok teşekkür ederim. Allah görüşmek nasip etsin inşallah, sende benim için değerlisin canım kardeşim
çok öptüm

NzlGl dedi ki...

Sevgili Birgül hanım iyi olmaya çalışıyorum tekrar tebrikler
sevgiler

NzlGl dedi ki...

Sevilim
sen kendini hiç üzem inşallah görüşeceğiz.
Dualarım sizinle....

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

Amanin bende en şişko halimle oradydım görmedinmi beni:(((( pek üzüldüm bak şimdi..

NzlGl dedi ki...

Aylinim
şişko olacağını tahmin etmiyorum da seni görmediğim için gerçekten bende üzgünüm . Ama bir daha ki sefere mutlaka:))))