21 Şubat 2011

YAZIYI OKUYUP DÜŞÜNELİM Mİ?

Prof. Dr. Osman MÜFTÜOĞLU








Bu gidişe nasıl son vereceğiz


Şimdiden altını açık seçik çizip, bir kez daha uyarayım... Bu gidiş iyi gidiş değil! Teknoloji bize yardımcı araçlar olmaktan çıkıp, bizi yönetir hale geldi. Öyle ki, bir koltuğunda dört karpuz taşıyana bile “aferin” diyemiyoruz. Ve bu durum ruh ve beden sağlığımızın canına okuyor... Bizi hasta ediyor. Bu nedenle yeni ve farklı bir reçete oluşturmalıyız. Yeni bir “iyi hayat” reçetesi bulmalıyız. İşte, o reçete...

devamı burada

8 yorum:

Armina dedi ki...

Nazlı abla bizim başımızdaki hırsızlardan biri sana da dadanmış şu adreste senin tarifini de gördüm.

http://www.pratikyemektarifleri.info/kereviz-corbasi-benden-sofralarinizanin-tarifi-ile.html

YAŞAMIN KIYISINDA dedi ki...

Evet çok düşünülmesi gerek, ben son zamanlarda oldukça teknoloji dinlenmesi yapıyorum ve çok da memnunum gerçi sağlığımla uğraşmaktan zorunlu yapıyorum ama memnunum. Sanki biraz olsun rahatladım gibi:))
Biraz ara verince bu sefer başka sorunlar ortaya çıkıyor bu seferde dostları kaybediyoruz:((

anneanneninemekleri dedi ki...

Bloğumda ödülün var alırsan sevinirim.

NzlGl dedi ki...

---Arminacığım gerçekten yazımı almışlar haber verdiğin için teşekkür ederim canım


---Nur hanım geçmiş olsun umarım çok önemli rahatsızlıklar değildir. En kısa zamanda şifa bulmanız dileğiyle
sevgiler


---Teşekkür ederim hemen alacağım

birtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
sayfanız,yazılarınız öyle duru ve güzelki,,,özellikle deyazılarınızın o farklı tınısı mest etti beni..
seve seve izleyiciniz oldum hemen..
bende sizi bekliyorum sayfama..
gönül dolusu sevgilerimle..
:)

NzlGl dedi ki...

Hoşgeldiniz,sefalar getirdiniz ve beni çok mutlu ettiniz. Teşekkür ederim ....
Hemen geliyorum sayfanıza...

umarım tekrar görüşürüz, sevgilerimle

birtutamkekik dedi ki...

güzel ziyareriniz ve sımsıcacık yorumunuz için sonsuz teşekkürlerimi gönderiyoum..
iyi ki tanıdım sizi..
:)
sevgilerimle...

NzlGl dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım, bende çok mutlu oldum. Sevgiler